Obavijesti

Tech

Komentari 33

Suludo uništavanje: Kakve je muke prošao Appleov novi sat

Suludo uništavanje: Kakve je muke prošao Appleov novi sat
5

Susreti s tekućim dušikom i čekićem te hrvanje s blenderom samo su neke od muka koje je morao proći Appleov sat u nizu videa koji 'ispituju' izdržljivost

Svaki put kad u prodaju krene neki od poželjnih i prilično skupih gadgeta svjedočimo i prizorima u kojima se isti stavljaju na sve moguće zamislive muke. Često je to i prilično suludo, no to je i namjena videa koji su preplavili internet i ovog puta. Sada je na red došao Appleov sat i niz videa u kojima svjedočimo mukama koje će se teško dogoditi u stvarnosti jer bi i onog tko ga nosi mogle stajati teških ozljeda.

Tako, među raznim zahvatima možemo vidjeti bliski susret sata s tekućim dušikom i čekićem, bacanje na pod i hrvanje s blenderom, ali i kupanje u raznim namirnicama koje se nalaze u kuhinji...

VIDEO
VIDEO
VIDEO
VIDEO
VIDEO

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 33
Evo koliko biste ostarili da 50 godina provedete na Marsu!
ZNANSTVENI RAD

Evo koliko biste ostarili da 50 godina provedete na Marsu!

Fizičari s američkog Nacionalnog instituta za standarde i tehnologiju (NIST) po prvi su put izračunali koliko brže teče vrijeme na Marsu u odnosu na Zemlju
Lažni AI profili pop zvijezda od fanova izvukli milijarde dolara
VELIKA KRAĐA POMOĆU AI

Lažni AI profili pop zvijezda od fanova izvukli milijarde dolara

Prevaranti sve češće koriste AI da bi izgledali kao poznati glazbenici na društvenim mrežama. Novo izvješće tvrdi da su takve prevare u 2025. godini fanove koštale 5,3 milijarde dolara, a najčešće mete bili su fanovi Taylor Swift i Sabrine Carpenter
WhatsApp je počeo ubacivati oglase u Status i Kanale: Evo kako ih sakriti i kontrolirati
NOVI UPDATE NA WHATSAPPU

WhatsApp je počeo ubacivati oglase u Status i Kanale: Evo kako ih sakriti i kontrolirati

Oglasi su stigli na WhatsApp, ali samo u karticu Ažuriranja, među Status i Kanale. Prikazuju se kao sponzorirani sadržaj, a korisnici ih mogu sakriti i prijaviti te podesiti što im se prikazuje.