Crossover koji ostavlja dojam puno manjeg auta lakoćom se kreće kroz grad, što smo i isprobali na madridskim ulicama. Toyotin C-HR u prodaji je od početka prosinca
Sve samo ne dosadan: Vozili smo Toyotin crossover C-HR
Toyota je napravila automobil za kojim će se ljudi okretati, u što smo se uvjerili tijekom europske prezentacije novog C-HR-a u Madridu. Agresivno dizajniran crossover ostao je vjeran konceptu koji je Toyota predstavila još prije dvije godine i verziji iz prošle godine.
Na prednjem dijelu vidi se nastavak dizajnerskog identiteta novih Toyotinih vozila, a kupeovski izgled na stražnjem kraju naglašen je spuštenim krovom i kvakama u stražnjem stupu vozila, a za sportski dojam zaslužan je mali spojler u krovu. U unutrašnjosti se pak nastavlja taj moderni izričaj u kojem su glavne komande usmjerene prema vozaču. Veliki ekran od 8 inča pak dominira interijerom, a preko njega ćete upravljati multimedijalnim sustavima i navigacijom. Toyota je u interijeru prenijela i detalje s vanjskog izgleda, pa ćete na oblogama vrata i krova, ali i u izgledu zvučnika vidjeti rombove (ili dragulje, kako ih u Toyoti opisuju).
Jedan od atraktivnih detalja u novom C-HR je i audio sustav za koji je zaslužan JBL, a koji se može naručiti kao opcija. Radi se o sustavu sa devet zvučnika i pojačalom od 576 W. Među tim zvučnicima su i dva potpuno nova visokotonca koja je JBL dizajnirao za Toyotu, a smještena su u A nosačima.
C-HR se nudi s benzinskim motorom od 1,2 litre i 116 KS, kakav smo vidjeli i kod Aurisa. Druga opcija je 1,8-litreni hibridni sustav, sa 122 KS i samo 82 g/km emisije CO2. Toyota navodi kako bi prosječna potrošnja hibrida trebala biti 3,6 litara. On dolazi s CVT mjenjačem, koji je opcija i kod benzinca, koji inače ima šestbrzinski ručni mjenjač.
Za neobičan zvuk tijekom vožnje, na koji se treba naviknuti, zaslužan je karakterističan način rada CVT mjenjača. Japanska kompanija očekuje da će upravo hibridni agregat biti odabir 75 posto kupaca, jer dizela nema u ponudi. U vožnji madridskim ulicama C-HR je djelovao pregledno sprijeda, dok je straga nešto drugačija situacija jer spuštena linija krova daje dojam kao da se pogled sužava. Stoga se morate više oslanjati na bočne retrovizore, a oni pomažu svjetlosnim oznakama za opasnost u mrtvom kutu. Dužinom od 4,36 metara C-HR je gotovo jednak novom Nissanu Qashqaiju, a imaju i gotovo identičan međuosovinski razmak, no od njega je uži i niži. Prtljažnik nudi 377 litara, dovoljno za urbani par kojem je auto i namijenjen.
C-HR u prodaju kreće početkom prosinca po cijeni od 163.900 kuna za osnovni 1,2-benzinski model sa C-ITY paketom opreme u kojem nećete dobiti multimedijalni ekran osjetljiv na dodir. On je rezerviran za sljedeće pakete, a ovisno o opremljenosti cijena raste do 244.938 kn.