Pritom će ih 30 posto na poklone potrošiti do 200, a 32 posto do 500 kuna. Do 1.000 kuna planira potrošiti 13,7 posto građana, a više od 1.000 kuna izdvojit će njih 5,2 posto
Sve više Hrvata božićne darove kupuju na internetu ove godine
Hrvatski građani poklone sve više kupuju preko interneta, pokazalo je istraživanje koje su proveli proveli magazin Ja Trgovac i agencija Hendal uoči božićnih i novogodišnjih blagdana.
Istraživanje je provedeno tijekom studenog na nacionalno reprezentativnom uzorku građana Hrvatske starijih od 16 godina.
Pokazalo se da više od polovine anketiranih - 54,8 posto, namjerava barem dio kupnje obaviti na internetu, što predstavlja značajan porast u odnosu na 2018. godinu kada je to planiralo 41,8 posto građana i 2017. kada je takvih kupaca bilo 37,6 posto.
Velika većina građana - 80,9 posto, planira kupnju božićnih poklona, no manje ih je nego lani kada je to činilo njih 84,8 posto.
Pritom će ih 30 posto na poklone potrošiti do 200, a 32 posto do 500 kuna. Do 1.000 kuna planira potrošiti 13,7 posto građana, a više od 1.000 kuna izdvojit će njih 5,2 posto.
Većina građana, njih 61,2 posto, ističe kako na poklone planira potrošiti jednak iznos kao i prošle godine, dok je 22,9 posto onih koji planiraju smanjenje potrošnje u odnosu na 2018., a 15,9 posto je onih koji namjeravaju potrošiti više.
U usporedbi s prošlom godinom, rezultati nisu posebno drukčiji, navode iz Ja Trgovca.