Obavijesti

Tech

Komentari 48

Svemirski dizajn i racionalan pogon zavodljiva automobila

Svemirski dizajn i racionalan pogon zavodljiva automobila
11

Lesus slavi 30. rođendan, a UX je jedan od najzanimlhjivijih auta koje su ikada napravili. Kombinira agresivan izgled i racionalni hibridni pogon, a to ga čini jednim od najoriginalnijih premium SUV-ova

Lexus se bio na neko vrijeme povukao s hrvatskoga tržišta, no sada se vratio jači nego ikada. Nevjerojatno atraktivni UX samo je jedan primjer kakvim adutima japanski proizvođač napada renomiranu europsku premium konkurenciju. Izgleda kao agresivan sportski SUV, a zapravo je štedljiv i udoban te poprilično brz automobil. Poput većine Lexusa koji se prodaju u Europi i ovo je hibrid. Ima dvolitreni benzinski motor koji razvija 152 KS, no pomoću dodatnog električnoga pogona ukupna snaga ovoga pogonskog sklopa je 184 KS. To je dovoljno da UX-u podari sportska ubrzanja koja pristaju njegovu sportskom izgledu. 

Ubrzanje do 100 km/h za 8,7 sekundi i više je nego dobro, no maksimalna brzina od samo 177 km/h tipično je mala za Toyotine i Lexusove hibridne automobile.Posebno oduševljava mala potrošnja goriva. Lexus deklarira 4,8 l/100 km, a u stvarnosti, uz malo više truda, tu je potrošnju moguće ostvariti, što je prava rijetkost u svijetu automobila, gdje je deklarirana potrošnja jedno, a stvarna nešto sasvim drugo. I kada se ne trudite štedjeti, UX neće pretjerati s potrošnjom. Naš smo test, s mnogo agresivne vožnje, završili trošeći 6,5 l/100 km, što je vrijednost na razini slabijih dizelskih modela. Poput svakoga drugog hibrida, Lexus je najštedljiviji u gradu i za lagane vožnje po otvorenoj cesti, a autocesta nije njegova jača strana kada je riječ o potrošnji goriva. 


Ipak, iako izgleda sportski i ima sportska ubrzanja, Lexus UX nije sportski auto.No majstor je kada je riječ o udobnosti. CVT mjenjač, koji smeta pri sportskoj vožnji, pravi je “majstor komfora”. Zvučna izolacija u unutrašnjosti vrlo je dobra, pa je vožnja uglavnom nevjerojatno tiha, a udoban je i ovjes. 


Unutrašnjost UX-a vrlo atraktivno je dizajnirana i poprilično luksuzna. Materijali su vrhunski, izrada također, obilje je luksuzne opreme. Sustav infotainmenta i upravljanje njime touchpadom, što je vrlo neobično, zahtijeva navikavanje, no kad “uđete u štos” s njime ćete se bolje snalaziti. 


Mjesta u unutrašnjosti je dovoljno, ali u prtljažnik stane samo 320 l, malo za auto iz ove klase. To je i jedini UX-ov ozbiljan nedostatak. Za one koji žele donekle drugačiji auto iz premium klase i koji se žele  razlikovati od drugih UX je svakako automobil za preporučiti. 

 

TEHNIČKI PODACI LEXUS UX 250h AWD F SPORT
masa: 1575 kg
dimenzije: 450x184x154 cm
obujam: 1987 ccm
snaga: 135 kW/184 KS  
0-100 km/h: 8,7 s
najveća brzina: 177 km/h
potrošnja: 4,8 l/100 km
cijena: 385.019 kn (testni model), 278.000 kn (osnovni model)

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 48
Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju
PUNO BOLJE ISKUSTVO

Google Karte rade i izgledaju bolje nego ikad, ali u Geminiju

Prije ove nadogradnje, odgovori na lokalne upite u Geminiju uglavnom su se sastojali od tekstualnih opisa s malom, često neuglednom kartom na samom dnu. Sada je situacija obrnuta.
Bankrotirao tvorac Roombe, korisnici u strahu: 'Hoće li nam usisavači prestati raditi?'
ROBOTI NA SAMRTI?

Bankrotirao tvorac Roombe, korisnici u strahu: 'Hoće li nam usisavači prestati raditi?'

Unatoč crnim vijestima, za sada nema razloga za paniku. iRobot je pokrenuo unaprijed dogovoreni stečajni postupak, što znači da će kontrolu nad tvrtkom preuzeti njezin najveći vjerovnik i proizvođač, kineska tvrtka Shenzhen Picea Robotics.
iOS 26.2 ima skrivenu funkciju u postavkama. Jeste li isprobali?!
MNOGI NISU ZNALI

iOS 26.2 ima skrivenu funkciju u postavkama. Jeste li isprobali?!

Nedavno je stiglo ažuriranje 26.2 koje je donijelo nekoliko sjajnih poboljšanja, ali i problema