U segmentu koji pokriva, Laguna je toliko dobro pozicionirana da su u Renaultu odlučili da nisu potrebne velike promjene. Novost je 4Control upravljanje kotačima
AUTOCLICK
Test redizajnirane Lagune: Velike promjene nije trebala
Renault je Lagunu isključio iz radikalnih dizajnerskih korekcija. Nije to zato što ista manje vrijedi, baš suprotno, razlog leži u činjenici da je Laguna u segmentu koji pokriva toliko dobro pozicionirana da su u Renaultu odlučili da potrebe za većim promjenama nema. Novost je 4Control sustav upravljanja kotačima koji ovu gusjenicu čini lako pokretljivom u uskim prostorima jednako kao što pri vožnji u zavojima omogućuje sinkronizirani ulazak kotača u krivine. Uz motor na testu koji razvija 150 KS i prosječnu potrošnju do 8 litara pričamo o limuzini koja se ne treba brinuti o svojoj budućnosti.
Odaberi temu koju želiš pratiti
Primaj sve nove vijesti o temi i budi u tijeku