Obavijesti

Tech

Komentari 7

Testirali smo Compass: Prvi je to Jeep koji može voziti na struju

Testirali smo Compass: Prvi  je to Jeep koji može voziti na struju
23

Kada se Jeep Compas 4xe napuni strujom ima doseg oko 40 do 50 kilometara što je većini vozača dovoljno za svakodnevnu gradsku vožnju. Kad se baterija isprazni auto vozi kao klasični hibird i troši prilično malo

I Jeep je zakoračio u doba električnih automobila. Njegovi prvi modeli koji mogu voziti i na struju su Compass i Renegade. Testirali smo Compass 4xe u najsnažnijoj varijanti koja s 240 KS pruža vrlo dinamične performanse, no može biti i vrlo štedljiva.

Compass ima pogon koji se sastoji od benzinskog 2,3-litrenog turbomotora koji razvija 180 KS te električnog motora sa 60 KS. Baterija je kapaciteta 11,4 kWh što je prema tvorničkim podacima dovoljno za električni doseg 50 kilometara. To nije daleko od realnih vrijednosti. naš se doseg ovisno o stilu vožnje kretao između 35 i 45 kilometara, a s obzirom da je test obavljen po hladnom vremenu za očekivati je još veći doseg kad temperature nisu zimske.

Baterija se na brzoj punionici napuni za samo sat i pol, po čemu je ovaj auto bolji od mnogih konkurenata, a kod kuće, na običnoj utičnici punjenje traje oko pet sati. 

Kada se baterija isprazni Compass 4xe vozi kao klasičan hibrid i pritom je vrlo štedljiv. S praznom baterijom smo na testu u prosjeku trošili 6,3 l/100 km uz umjerenu vožnju i 7,5 l/100 km uz žustru vožnju što je itekako dobar rezultat za teški SUV koji ima 240 KS. S toliko snažnim dizelskim motorom Compass bi sigurno više trošio.

Kao pravi Jeep  i 4xe verzija ima pogon na sve kotače, no kod njega stražnje kotače pokreće električni motor. U praksi se to ne primijeti te ovaj auto ima vrhunske terenske sposobnosti. 

Pri dinamičnoj vožnji po cesti Jeep se ponaša odlično. Ubrzanja su na razini sportskih automobila, ovjes je dobro izbalansiran, a jedino što se dosta osjeti je vrlo velika masa kad jurite zavojima.

I u pogledu komfora autu se nema što prigovoriti. Izuzetno je udoban i na lošim podlogama. No ono što najviše impresionira kad je u pitanju udobnost je uglađen rad hibridnog sustava zbog kojeg i kad se baterija isprazni gotovo 50 posto vremena vozite u električnom načinu te nečujno "klizite" cestom. Na struju automobil može voziti do maksimalne brzine 130 km/h. Pohvale zaslužuje i vrlo dobar mjenjač s osam brzina koji radi vrlo komforno. 

Testirani Jeep u S verziji opreme pravi je luksuzni auto. Ima kožom presvučena sjedala i obilje opreme. Unutrašnjost je prilično prostrana,a u prtljažnik stane dobrih 420 litara. Cijenom se auto uklapa u prosjek za slične plug-in hibridne SUV-ove. 

 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 
masa: 1835 kg
dimenzije: 439x182x164 cm
obujam: 1332 ccm
snaga: 176 kW/240 KS  
0-100 km/h: 7,5 s
najveća brzina: 200 km/h
potrošnja: 2,0 l/100 km
cijena: 365.850 kn (testni model), 330.428 kn (osnovni plug-in hibrid)

Testirani Jeep Compass S 4xe 1.3 PHEV 240 u opremi ima alunaplatke 19", dvozonsku automatsku klimu, kožne presvlake sjedala, električno podesivo sjedalo vozača, Bi-Xenon svjetla, Alpine premium audio sustav, dodirni zaslon 8,4", navigaciju...

 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 7
Stigao prvi trailer za Witcher 4: Ciri je glavna zvijezda i trebat će nam očito nova grafička kartica
NOVO DOBA WITCHERA

Stigao prvi trailer za Witcher 4: Ciri je glavna zvijezda i trebat će nam očito nova grafička kartica

Witcher 4 je prvi dio nove trilogije u kojoj pratimo Ciri kao novu glavnu junakinju
Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista
EKSKLUZIVAN INTERVJU ZA 24SATA

Kristijan Iličić: Na Maliju sam ležao 50 sati pokriven u jednom čamcu, skrivao se od terorista

Poznati travel influencer prvi je Hrvat koji je proputovao svih 197. država svijeta. Šri Lanka mu je bila posljednja na listi, otkriva nam u koju se zemlju ne bi vraćao, koja mu je najdraža, ali i kako je sve krenulo
Andrijašević za 24sata: Dinamo više priča nego što igra, Rijeka mora kupovati, Hajduk ne...
JADRANSKI DERBI

Andrijašević za 24sata: Dinamo više priča nego što igra, Rijeka mora kupovati, Hajduk ne...

U Kini sam tri i pol godine, Kouassi me nasmijava imitacijama i pričama na hrvatskom jeziku. Ove godine me Dinamo neugodno iznenađuje, tako dobro gura u Ligi prvaka, a ne može spojiti dvije dobre utakmice u HNL-u