Tech

Komentari 22

Testirali smo Mazdu CX-3: Mali SUV nadmašio sva očekivanja

Testirali smo Mazdu CX-3: Mali SUV nadmašio sva očekivanja

Najbolje strane Mazde CX-3 su sve što je vezano uz vožnju. Tu je ona nenadmašna. Mala masa, na razini nekih običnih gradskih auta, u kombinaciji s vrhunskim ovjesom garantira zabavu u zavojima

Kad se pojavila na tržištu, Mazda CX-3 nije imala previše konkurenata, no u međuvremenu je gužva u segmentu malih SUV-ova dužine do 430 cm itekako narasla. No ni u Mazdi nisu spavali te su redizajnirali svoju uzdanicu. Novi automobil vizualno nije previše promijenjen, no napravljene su brojne promjene koje se ne vide na prvi pogled.

CX-3 je tako postao mnogo tiši zbog debljeg lima, stakala i više izolacije. U unutrašnjosti je dojam mnogo bolji nego do sada zbog kvalitetnijih materijala. U vožnji se primijeti i kako je mnogo udobniji, posebno na cestama s lošijim asfaltom. Pritom CX-3 nije izgubio ni malo od svojih vrhunskih voznih osobina. Mala masa, na razini nekih običnih gradskih auta, u kombinaciji s vrhunskim ovjesom garantira zabavu u zavojima u kojima se ni jedan drugi mali SUV ne ponaša tako dobro.

Motor CX-3 je prava rijetkost. U klasi gdje konkurenti nerijetko koriste trocilindrične motore obujma jedne litre, Mazda još ima punokrvni dvolitreni četverocilindrični motor bez turbopunjača te ta kombinacija funkcionira vrlo dobro, i u pogledu performansi i u pogledu potrošnje. Na testu smo trošili 7,4 l/100 km.     

Paket Takumi
Uz nadoplatu od 5300 kuna, u odnosu na paket Challenge, dobiva se vrlo mnogo opreme pa je paket Takumi najisplativiji u ponudi Cx-3

Unutrašnjost
Vrlo slično svim drugim Mazdama i gotovo identičan dizajn kao u Mazdi 2. Pohvala za infotainment kojim se upravlja i dodirnim zaslonom i posebnim upravljačem.

Dobar dizajn
Iako nije među najmlađim modelima u klasi, CX-3 još spada među one najatraktivnije. Pogotovo kad ima velike 18" naplatke koji su dio posebnog paketa Takumi.