Obavijesti

Tech

Komentari 22

Testirali smo Mazdu CX-3: Mali SUV nadmašio sva očekivanja

Testirali smo Mazdu CX-3: Mali SUV nadmašio sva očekivanja
10

Najbolje strane Mazde CX-3 su sve što je vezano uz vožnju. Tu je ona nenadmašna. Mala masa, na razini nekih običnih gradskih auta, u kombinaciji s vrhunskim ovjesom garantira zabavu u zavojima

VIDEO

Kad se pojavila na tržištu, Mazda CX-3 nije imala previše konkurenata, no u međuvremenu je gužva u segmentu malih SUV-ova dužine do 430 cm itekako narasla. No ni u Mazdi nisu spavali te su redizajnirali svoju uzdanicu. Novi automobil vizualno nije previše promijenjen, no napravljene su brojne promjene koje se ne vide na prvi pogled.

CX-3 je tako postao mnogo tiši zbog debljeg lima, stakala i više izolacije. U unutrašnjosti je dojam mnogo bolji nego do sada zbog kvalitetnijih materijala. U vožnji se primijeti i kako je mnogo udobniji, posebno na cestama s lošijim asfaltom. Pritom CX-3 nije izgubio ni malo od svojih vrhunskih voznih osobina. Mala masa, na razini nekih običnih gradskih auta, u kombinaciji s vrhunskim ovjesom garantira zabavu u zavojima u kojima se ni jedan drugi mali SUV ne ponaša tako dobro.

Motor CX-3 je prava rijetkost. U klasi gdje konkurenti nerijetko koriste trocilindrične motore obujma jedne litre, Mazda još ima punokrvni dvolitreni četverocilindrični motor bez turbopunjača te ta kombinacija funkcionira vrlo dobro, i u pogledu performansi i u pogledu potrošnje. Na testu smo trošili 7,4 l/100 km.     

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

Paket Takumi
Uz nadoplatu od 5300 kuna, u odnosu na paket Challenge, dobiva se vrlo mnogo opreme pa je paket Takumi najisplativiji u ponudi Cx-3

Unutrašnjost
Vrlo slično svim drugim Mazdama i gotovo identičan dizajn kao u Mazdi 2. Pohvala za infotainment kojim se upravlja i dodirnim zaslonom i posebnim upravljačem.

Dobar dizajn
Iako nije među najmlađim modelima u klasi, CX-3 još spada među one najatraktivnije. Pogotovo kad ima velike 18" naplatke koji su dio posebnog paketa Takumi.

TVORNIČKI PODACI
masa: 1259 kg
dimenzije: 428x177x154 cm
obujam: 1998 ccm
snaga: 91 kW/121 KS
0-100 km/h: 9,0 s
najveća brzina: 192 km/h
potrošnja: 6,2 l/100 km
cijena: 176.057 kn (testni model) 136.060 kn (osnovni model)

 

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 22
VIDEO

Svaki sa svojim karakterom: Testirali smo Huawei Watch GT4
TROJAC NA TESTU

Svaki sa svojim karakterom: Testirali smo Huawei Watch GT4

GT4 dolazi u tri različita izdanja, ali s impresivnom baterijom koja radi do 14 dana s jednim punjenjem. Metalna kućišta s različitom obradom i bojama te remenjem, svakom satu daju i drugačiji fokus, no nedostaje i dalje velik broj aplikacija

U Hrvatskoj više od dva i pol milijuna registriranih vozila
NOVA STATISTIKA

U Hrvatskoj više od dva i pol milijuna registriranih vozila

Broj prvi put registriranih cestovnih vozila iznosio je 190.063, uz rast od 28,6 posto u odnosu na 2022. godinu.
Helikopter Ingenuity poslao je posljednju poruku s Marsa: 'On će sada biti testna platforma...'
ISTRAŽIVANJE CRVENOG PLANETA

Helikopter Ingenuity poslao je posljednju poruku s Marsa: 'On će sada biti testna platforma...'

Dosad je Ingenuity ukupno prešao oko 17 kilometara i letio na visini od 24 metra. Na Mars je stigao u veljači 2021. na roveru Perseverance