Kupci se sve više informiraju online prije kupovine vozila, koja traje i tri mjeseca. U Opelovu online salonu tako će se uživo vidjeti koja su vozila trenutno dostupna
U Opelovu online salonu vidjet ćemo uživo što se može kupiti
Opel je u ponedjeljak predstavio svoj online auto salon, koji je prvi takav u Hrvatskoj, ali i pilot projekt za Opel na globalnoj razini. Njime su, kako kažu, htjeli svima omogućiti da s bilo kojeg mjesta pristupe ključnim funkcionalnostima klasičnog salona automobila.
Tako je najbitnije da će kupci moći vidjeti koja su nova Opelova vozila dostupna odmah te što koji Opelov partner nudi od rabljenih vozila. Iako se ta vozila neće moći i kupiti online, bit će opcija da se rezervira vozilo koje odgovara željama kupca, rekla nam je Opelova menadžerica Marija Klaić.
Pokretanje videa...
Tu će biti i mogućnost kupovine dodatne opreme i guma za vozilo te naručivanje na servis, ali u vremenu kad to vlasniku vozila odgovara. Za sva dodatna pitanja prodavače će se moći uživo kontaktirati preko chata.
Opel je na pripremi ovog projekta radio godinu dana, a online salon službeno će biti dostupan od 1. studenog. Tada će na 13 web stranica Opelovih ovlaštenih partnera biti aktivne sve ključne funkcionalnosti, a chat i razgovor s prodavačem na četiri stranice u četiri najveća hrvatska grada.