Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
članak

U strukovnim školama učit će skraćenu povijest, geografiju...

Ministarstvo znanosti i obrazovanja, naime, počelo je s provođenjem programa dualnog obrazovanja u trinaest strukovnih škola, a po novom kurikulumu...

Komentari 208 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar bela lala
    bela lala

    BISER HRVATSKOG ŠKOLSTVA! U jednoj strukovnoj školi (VG) za upis u 1. razred SSŠ uzimalo su se u obzir 1. strani jezik + 2. strani jezik + još dva predmeta + ocjene 7 i 8r. +... , da skratim! Dijete ...prikaži još! je do sada učilo 5 godina 2 strana jezika i sada se upiše u prvi razred SSŠ i u školi kažu da će od sada učiti samo jedan strani jezik i da se odluče koji će to jezik biti a ovaj drugi jednostavno se više ne uči???? Može li mi to netko objasniti??? Za upis se uzimaju 2 strana jezika a kada se upiše u školu može učiti samo jedan jezik! Tko je tu lud a tko normalan?

    4 Utorak, 25.09.2018. u 21:08
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Možda bi bilo previše predmeta.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 21:25
    • Avatar daniel1978

      daniel1978: Moguće da ovisi o smjeru strukovne, primjerice za kuhara su potrebna oba strana jezika, odnosno oba uče u srednjoj, dok vozači imaju samo jedan.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:10
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Trebali bi drugi strani jezik ponuditi barem kao izborni. Strani jezik u današnje doba bez obzira koje se zanimanje upisuje nije nikad višak.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 08:07
    • Default avatar - Žara

      Žara: jeste li sigurni da se ne gleda samo jedan strani jezik, ako je dijete učilo oba onda onaj s boljim prosjekom ?

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 13:33
  • Avatar sm2101
    sm2101

    Ovako,kaj se tiče strukovnog zvanja.Čemu povijest,zemljopis i ostali nebitni predmeti za neko zvanje,np,kuhar,dimnjacar.Kaj njemu treba to za njegov posao.Treba praksa da bude bolji u struci.A da su htjeli učiti nešto drugo nebi išli u strikovna zanimanja.

    13 Utorak, 25.09.2018. u 20:58
    • Default avatar - Robert Kokotović

      Robert Kokotović: Treba im za opču kulturu....

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 22:51
    • Avatar ivek_988

      ivek_988: Isto kao što i tebi nedostaju osnove gramatike

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 23:25
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Zato se i zove strukovna škola, a ne gimnazija. A to kaj se nisu uspjeli upisati drugdje je njihov problem, da su bolje učili, upali bi u gimnaziju. Najbolje da sada strukovne škole imaju gimnazijski program.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 23:38
    • Avatar daniel1978

      daniel1978: U strukovne škole najviše i najčešće idu djeca koja već znaju što žele i što ih zanima, naravno da ima i onih koju su "osuđeni" na strukovnu zbog nemogućnosti upisa u gimaziju, ali zašto bi neka djevojčica upisala gimnaziju, ako ...prikaži još! ju zanima kozmetika ili ako je neki dječak zainteresiran za mehaniku logično da će upisati nešto blisko tome, a ne gimnaziju gdje će mu se život svesti na Kafku, toponime, Vijetnamski rat

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:20
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Strukovne škole trebaju osposobiti dijete da za 3 godine obavlja posao za koji se školovalo. To se postiže kombinacijom odabranih stručnih predmeta i prije svega praktičnom nastavom, a ne učenjem povijesti, zemljopisa i sl. I treba smanjiti satnicu općih predmeta, ...prikaži još! tko ju je uopće povećao? Neki lajbeci, koji su htjeli iz strukovnih škola omogućiti upis na fakultet i izjednačiti ih s gimnazijama. Niti su to omogućili, niti su djeca pošteno naučila struku.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:25
    • Default avatar - Mrki Medo

      Mrki Medo: Kada bi vi znali koliko malo o povijesti znaju strani učenici, pali bi na dupe. Pola toga kaj mi učimo, oni uopće ne znaju.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 04:55
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Razumijem ako ovo vrijedi za trogodišnje SŠ, ali svi koji upisuju 4 godine SŠ, trebali bi imati osnovne predmete kao i gimnazija, jer su sve predviđene za nastavak školovanja u struci, ili možda upišu i nešto drugo. Ima djece koje ...prikaži još! namjeravaju ići na fakultet ali žele imati i neko zanimanje. Zašto bi samo gimnazija pripremila djecu za fakultet? Ima itekako zahtjevnijih SŠ koje daju i konkretno zanimanje za razliku od gimnazije, s jakom matematikom, kemijom, fizikom. Uostalom zašto se svi tako boje nešto više naučiti, koliko se mladih ljudi ne zna služiti auto kartom, zašteka GPS na mobu, naiđu na obilazak na cesti, totalno su izgubljeni. Sve više je zatupljenih ljudi općenito, nekima je problem uči na pravi autobus. Nemojte se bojati znanja, bojite se ne znanja i manjka informacija.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 08:21
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Little Tut moja je završila strukovnu i završila informatiku i ekonomiju uz informatiku, ne vidim zašto toliko favoriziranje gimnazije a podcjenjivanje strukovne SŠ kad je riječ o upisima na fakultete. Kao da su svi gimnazijalci super odlikaši. Dobar dio njih ...prikaži još! u OŠ navuče petice bubanjem napamet, to im uspijeva donekle u gimnaziji, postotak završavanja fakulteta im nije ništa veći od ovih koji su došli iz strukovnih, čak se strukovnjaci bolje snalaze ako su došli iz srodne SŠ na upisani faks.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 08:30
    • Default avatar - echoe

      echoe: Struka se najmanje uci u razredu, najvise u praksi. A ako je tebi bas cool da ti djeca imaju minimalno opce znanje bitnih stvari kao sto su povijest, geografija ine onda nijw ni cudo da imamo toliko ravnozemljasa i antivaxera ...prikaži još! oko nas. Sve idiot do idiota jer ocito im i starcima nije bitno da imaju nesto u glavi

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 10:43
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: echoe u pravu si.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 13:56
    • Avatar sm2101

      sm2101: Ljudi moji nije sve u bubanju nekih stvari koje ti nikad u životu neće trebati u kuhinji kod kuhanja,jel ne mogu svi biti magistri,treba netko i raditi bez obzira koliko se godina školovao, ja se čudim da neki pljuju po srtukovnoj školi.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 20:54
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: božanstvena, ovdje se najviše misli na strukovne tipa kuharske, frizerske i sl. Ta djeca, vjeruj mi, nemaju afiniteta za pohađanje fakulteta.

      Odgovori Četvrtak, 27.09.2018. u 09:33
  • Avatar Motika_1
    Motika_1

    I ovako mnogi ne znaju osnove povijesti, geografije... tako ce jos manje. Opca informiranost je vrlo losa, jer, ajmo, upali google i reci ce ti gotovo sve.

    13 Utorak, 25.09.2018. u 20:24
    • Default avatar - miko2312

      miko2312: Koji vrag imaju uciti povijest, ponavljat jedno te isto iz osnovne skole, u strukovnim srednjim skolama treba uciti struku a ne povijest, glazbeni, vjeronauk ili ti i hrvatski jezik, u smislu uciti pojmove pisce i ostale gluposti, treba ih uciti ...prikaži još! poslu, normalnom ponasanju i pricanju, pola tih predmeta u strukovnim skolama je beskorisno za buducnost, tko danas raspravlja o povijesti, samo povjesnicari i naravno srbi i hrvati. Ja kazzem da je ovo super reforma, tjeraj povijest iz strukovnih skola, sto me briga za rimljane i za godine prije krista, bolje da povecaju sat struke nego povijest uciti, tko voli povijest neka ide u skolu za povijest.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 21:10
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: A kladim se da niti ti recimo ne znaš gdje je granica Balkana? Odnosno balkanskog poluotoka? Nemoj me samo shvatiti zlonamjerno.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 21:12
    • Default avatar - miko2312

      miko2312: Najbolje da pod opcu informiranost dodamo i kuhanje, jer od svakoga danas se ocekuje da zn kuhati, pa recimo mehatronicarima dodat 3 sata kuhanja tjedno, peglanja i sta ti ja znam, dosta se nauci u osnovnoj skoli.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 21:15
    • Default avatar - miko2312

      miko2312: Ako se meni obracas, ne znam, niti me zanima haha, zato znam di su granice kanade, italije, engleske i australije, puno mi je pomoglo znanje balkana hahaha. Ja ucim samo ono sto mi koristi, a za mene je povijest budalastina, ...prikaži još! mislim na one sve ratove, ubijanja, osvajanja itd, sto me boli briga sto je amerika potpisala mirovni sporazum tamo neke godine da bi prestao rat u tunguziji, sto me briga i za balticki prolaz nikad necu ici tamo pa me briga i za njega, necu ici na natjecanje u znanju pa da mi svakakve budalastine trebaju, poput toga sto si pitao, briga me za srbiju, hrvatsku, bosnu, sloveniju, za sve te drzave bivse juge, opet kazem bolje da povecaju broj strukovnih sati nego da uce vjeronauk, povijest, zemljopis itd, svakako ce svi zaboraviti te budalastine sto su ucili, a struka ce im trebat jer za to idu u skolu.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 21:20
    • Default avatar - miko2312

      miko2312: Kanada i engleska, 2-3 godine skola za elektricara, nema glupih predmeta poput vjeronauka, povijesti itd, samo matematika i elektrika, to je to, 3 dana prakse 2 dana skole, a sta kod nas? Uce budalastine.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 21:23
    • Avatar Promaja u glavi

      Promaja u glavi: Protiv zemljopisa iliti geografije nemam nista protiv, čak sam i voljela taj predmet, ali povijest.... upucaj me odmah. Kao sto kaze miko2312 sta me briga sta se desavalo prije Isusa Krista i u prvom, drugom svjetskom ratu i svi ostalim ...prikaži još! ratovima. Sta ja imam od toga? Za šta će mi to trebati u životu? Ja bi taj predmet stavila kao izborni pa nek uči tko hoće. U osnovnoj sam imala 4 iz povijesti, a u srednjoj me bilo briga dvojka kao kuća, na kraju svakog polugodista za 2 noći naštrebam sve živo dobijem 2 da bi ispravila jedinice i 5 min poslije toga nemam pojma nista jer me ne interesira. Ne znam kad sam se ja rodila, a kamoli tamo neki Bonaparte i ostale pm... ahhaha

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 22:07
    • Avatar TechExpert

      TechExpert: Pitajte Amere, Svedjane ili Norvezane koliko njih zna nadugacko i nasiroko o povijesti i zemljopisu, ali zato su usko specijalizirani samo za one stvari koje su im potrebne. Zato te zemlje ne znaju kud ce od bogatstva, dok Hrvatska muku ...prikaži još! muci sa zaposljavanjem nezaposljivog kadra i siromastvom. Da li covjeku treba biti prioritet korica kruha i zanat kao i trziste koje zudi za tvojim znanjem, ili opca naobrazba gdje znas sve i svasta, a zapravo nisi strucnjak ni u cemu?

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 22:13
    • Avatar introduction

      introduction: Korisno je znati bar opću povijest u nekim situacijama za bolje razumijevanje sadašnjosti i nekih fenomena danas prisutnih na nekom području, ali zaista smatram bespotrebnim imati povijest u strukovnoj školi. Baš zato postoji osnovna škola za tu famoznu "opću kulturu" ...prikaži još! i opću informiranost, a i to je pitanje svakog čovjeka osobno koliko ga nešto zanima i hoće li o nečemu istraživati sebi za dušu i onda to kasnije eventualno iskoristiti i primijeniti. Opća kultura sama po sebi vrlo rijetko će ti donijeti kruh na stol i omogućiti napredak ili doprinos zajednici. Treba posložiti prioritete jer je nedopustivo da jedna medicinska sestra ne zna pravilno tlak izmjeriti. (znam za takav slučaj nažalost)

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 22:22
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: nikad nisam volio povijest. boli me kifla ko je ratovo u prvom svjetskom, kada je poceo i zavrsio, takoder me zaboli za ndh i ostale gluposti kojima su me filali. geografija/zemljopis je ok, učilo se o vremenu i svašta još ...prikaži još! š zanimljivo. kemija, biologija takoder. ali povijest stvarno treba maknut, povijest treba stravit ono 1 sat tjedno, i to samo u 7-8 razredu osnovne i to je to. dovoljno da se nauči nešto najosnovnije. ovo kasnije u srednjoj kad te krenu filat sa stvarno nekim nebitnim sitnim detaljima iz politike ili kako je koja bitka zapocela je cisti gubitak vremena. ja bi rade da sam ucio o svemiru nego o pavelicu

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 22:31
    • Avatar onajkojizna

      onajkojizna: to samo zato da bi ih se vise opteretilo zato i nemamo dobre majstore profesore doktore zubare na zapadu se uci sto ti treba za struku a ne kad je rodjen mao cetung

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 02:51
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: miko pa i kod nas ti je tako u trogodišnjim školama, uče minimum od minimuma općih predmeta, mislim da je isto 3 dana praksa. Hrvatski jezik je bitan, pa i električar mora nešto znati kad progovori, znati se izražavati, pročitati ...prikaži još! koju knjigu, to je stvar opće kulture. Pa neće s curom pričati o sklopkama i žicama:)

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 08:36
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: introduction slažem se s tobom u potpunosti, a ovo da med. sestra ne zna tlak izmjeriti to nije stvar i problem škole nego nje same, jer drugih 20 pored nje je naučilo, osobno nisam med. sestra ali znam klasično izmjeriti ...prikaži još! tlak. Možda je i zalutala u struci to se događa ili se jednostavno spetlja kad radi s ljudima, mnogi imaju tremu. Kažem malo mi je to čudno jer one nakon 4 godine školovanja imaju obavezno stažiranje od 1 godine i onda polažu državni, da mogu raditi kao medicinske sestre. Tako je bar bilo.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 08:43
    • Avatar introduction

      introduction: @božanstvena komedija, i meni zvuči nevjerojatno, nije riječ o meni, nego o osobi iz obitelji koja je to doživjela. Definitivno ne bih svalio svu krivnju na školu, ali čovjek se zapita... To je samo kap u moru primjera.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 20:52
  • Avatar Finovasmolim
    Finovasmolim

    Jedan od najkorisnijih predmeta u strukovnoj skoli je njemački jezik.

    1 Utorak, 25.09.2018. u 22:42
  • Avatar TechExpert
    TechExpert

    Apsolutno podrzavam, i mi smo imali u strukovnoj (elektrotehnickoj) samo godinu dana povijest i geografiju, kao i biologiju i kemiju! Forsirali su nas sa 6 sati matematike tjedno, imali smo strasno jaku fiziku i vise se orijentirali na elektrotehniku i ...prikaži još! elektroniku gdje smo imali jos dodatne matematike i fizike. Na kraju se iz naseg razreda svatko upisao gdje je htio i svi smo bili odlicni na drzavnoj maturi. Nedavno sam magistrirao na FERu bas kao i moj kolega iz razreda, a drugi kolege su pozavrsavali FOI, TVZ i slicne fakultete i nikad nismo pozalili smo nas nisu zamarali sa sto i jednim nepotrebnim predmetom. Posao sam nasao vec na 4. godini faksa i danas vecina nas ima odlicno placene poslove. Sto se tice gimnazije i ubijanja od povijesti, geografije, umjetnosti i sl. velika vecina od njih nije sposobna zavrsit ni tecajeve poput filozofskog ili ekonomskog, a kamoli da moze mastati o PMF-u, FSB-u ili FER-u! Tako da apsolutna podrska ministrici, konacno mora doci vrijeme gdje se uci ono potrebno! Struka, struka i samo struka, jedini ispravan put! Hrvatska ne moze rasti dok god imamo ovako izrazen deficit strucnjaka!

    38 Utorak, 25.09.2018. u 20:28
    • Avatar be yourself

      be yourself: Problem deficitarnosti se rješava karanjem.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 20:35
    • Default avatar - tukijele

      tukijele: Expeert mulac jedan rugas se jedinom normalnom komentaru. Zaostao si u socijalizmu i jos uvijek mislis da ti drzava nesto duguje. Naravno da treba uciti maksimalno svoju struku, koja ce ti donijet novac, kruh, sto vec. Koga nesto sa strane ...prikaži još! zanima, informirat ce se sam, sve je dostupno na dva klika. Zeljeli smo kapitalizam i dobili ga. Samo sto je vidljivo po bagri poput tebe da je i dalje vecina u ovoj drzavi zatucana, zato i imamo vlast kakvu imamo, i zato nam i je tako kako je. Ne znam nikog imalo ambicioznog tko ima trazenu struku a da je besposlen i da slabo zaraduje, cak i u ovim kriznim vremenima. Koliko vrijedis na trzistu toliko ces i zaradivat. Profesor koji ponavlja neki suhoparni predmet, neku teoriju, iz godine u godinu jedno te istu, na trzistu ne vrijedi puno, a lagano postaje i nepotreban (vidljivo u clanku), i to je realnost.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 20:45
    • Avatar petrovic petar

      petrovic petar: TechExpert +++

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 20:59
    • Default avatar - cooltouch

      cooltouch: nemožeš strukovnoj školi ukinuti povijest niti zemljopis. sa tim ih netreba opterečivati ali da neznaju ništa o tome poslije škole je neprihvatljivo. gimnazija pak ima obratni problem...ako ne upadneš negdje nemaš ništa...dajte skratite gluposti prepišite program napredne skandinavske zemlje i ...prikaži još! priznajte da nemate pojma!! dok ste vi vlast kako će narod bez zemljopisa?? pa neće znati gdje treba emigrirati.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 21:18
    • Avatar TechExpert

      TechExpert: Pa nije da ne znamo nista, znam ono najosnovnije. Nisu nas kroz tih godinu dana zamarali sa pamcenjem godina i stoljeca, nepotrebnim strebanjem napamet i sl. Vise smo se fokusirali na 1. i 2. svj. rat i osnovno o Domovinskom ...prikaži još! ratu. Ne kazem ja da to nije potrebno, ali nije potrebno za imati kruh i dostojno zivjeti u Hrvatskoj, sto velika vecina Hrvata nema! Dzabe onda povijest i geografija kad nisi strucnjak i kad nisi kompetentan niti u jednom bitnijem i trazenijem podrucju!

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 21:22
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Mogu reći da su mi i povijest, biologija, geografija bili zanimljivi predmeti. Možda da ostanu izborni ili pretvoreni u izvannastavne aktivnosti/grupe jer je pitanje tko bi to vidio pa je možda bolje prepustiti ucenicima.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 21:28
    • Default avatar - Expeert

      Expeert: Tukijele mulcu Filozofski fakultet naziva tečajem

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 21:47
    • Default avatar - M e d o

      M e d o: Ajde ti molim te završi drzavni ekonomski fakultet, gdje se samo za 1 ispit mora znati 800 str teksta napamet, gdje profesori zaokružuju riječi crvenom ako nisu citirane, pa mi onda javi da li je to tecaj ili fakultet. Hvala unaprijed.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 22:57
    • Avatar TechExpert

      TechExpert: Mi ovdje govorimo o strebanju, ne moras biti pametan ili pretjerano inteligentan da nastrebas tolike stranice. Svakako da moras imati odlicnu memoriju, ali budimo realni, nitko ne trazi svih 800 str. apsolutno svaku rijec. Rekao sam da su ti fakulteti ...prikaži još! "tecajevi" naspram FERa, FSBa i slicnih tehnickih fakulteta gdje se kladim da skoro nitko sa ekonosmkog ne bi na njima rijesio Matematike 1 ili 2, a kamoli predmete poput elektrotehnike, ili recimo Termodinamike na FSB-u, Mehanike fluida i slicno. Budimo realni i pogledajmo statistiku koliko studenata zavrsava ekonomski, a onda pogledaj statistiku koliko ih zavrsava PMF (inzenjerski smjer), FER, FSB i sl, u upravo takvi fakulteti nam trebaju ko kap vode u pustinji jer cijela Europa muku muci pronaci kadar. Ne zato sto to ljude ne zanima, nego zato su su fakulteti teski do te mjere, da se moras odreci jako puno toga da ih zavrsis. Ekonomista, pravnika, povijesnicara imamo na izvoz, tko treba tolike struke za koje vise nema mjesta na prezasicenom trzistu?

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 23:05
    • Avatar be yourself

      be yourself: I na kraju ti ekonomisti zarađuju više od vas. Malo toga je u elektrotehnici i termodinamici, pogotovo u zaostaloj Hrvatskoj.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:06
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: A na čemu pak zarađuju pitam se pošto nam je sve u banani :)

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:15
    • Default avatar - Expeert

      Expeert: TechExpert je išao u elektrotehničku jer nije bio dovoljno pametan za gimnaziju.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:16
    • Avatar be yourself

      be yourself: Pa valjaju neku robu. Roba se oduvijek prodaje. Prodaju se i usluge. Svaka firma treba puno ekonomista, kako u računovodstvu, tako i u prodaji ali svaka ne treba termodinamičara kao npr. Lidl ili INA ili Pliva.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:17
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: ekonomisti su praktički babe vange za prihod firme. Uglavnom dosad još nisam vidio rezultate tih ekonomista.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:28
    • Avatar be yourself

      be yourself: Kao ni ekonomisti rezultate silnih termodinamičara. Bolje da ne pričamo o hrvatskoj privredi jer je to sramota. Glavni hrv. brand je glupa vegeta, 90% soli i malo sušenog povrća.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:43
    • Default avatar - ivan283

      ivan283: @TechExpert obraća ti se magistar ekonomije koji je prethodno završio FER inženjerski smjer, koji je matematike položio s 5, iz prvog puta i koje su mu bile čokolino spram upravljanja financijama na ekonomiji! Ne vjeruj onome što čuješ/pročitaš dok ne ...prikaži još! doživiš. Samodopadnost i samohvala (mi smo najbolji, nama je najteže...) je jako ružna osobina! Tvrditi da je FER teži od ekonomije (koju nisi studirao) je jednako kao tvrditi da si viši od mene, a nikad se nismo izmjerili niti se me ikada vidio, niti znaš pouzdano moju visini, već samo možeš nagađati, dakle mlaćenje prazne slame! Kada završiš ekonomiju onda možemo razgovarati što je teže!? S obzirom da sam ja, kako sam i naveo, završio i jedan i drugi onda ne nagađam nego znam kako su oba izrazito teški fakulteti. Potpuno različit način studiranja, različiti predmeti, različito apsolutno sve, (usporedujem kruške i jabuke), ali ako govorimo o težini i za jedan i za drugi treba jednako grijati stolicu. (op; što je teže kilogram perja ili kilogram željeza?) Lijep ti pozdrav i ne omalovažavaj nikoga da bi sebe uzvisio, pogotovo kad ti mišljenje nije validno kao što je ovdje slučaj (Life hack).

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 01:44
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: ivan jel sam u pravu da ste kao baba vanga? Ja sam imao predmet ekonomiju i zapravo se ne sjećam ničega,a satovi su bili dosadni kao proljev.(samo jednu godinu)

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 08:44
    • Avatar be yourself

      be yourself: Isto kao što su nekome satovi termodinamike dosadni. Drugo, težina završavanja fakulteta nema veze s ničim i ne govori o ničemu. Uspješan i neuspješan kasnije možeš biti i na jednom i na drugom polju. Fakultet je bitan da ti da ...prikaži još! neku osnovu. Život je puno bitniji i kakav si na kraju, da li profesionalac u svojoj branši ili ne.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 09:06
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Da mi je ekonomija trebala u tom smjeru ne bi mi bilo dosadno.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 09:35
    • Default avatar - tukijele

      tukijele: Poanta je da u generaciji diplomira karikiram, 300 inzenjera necega. Bez problema svi nadu posao, jer stvaraju novu vrijednost i trazeni su. Krizno je vrijeme i trebamo ljude koji stvaraju novu vrijednost. U isto vrijeme diplomira 3000 ekonomista od kojih ...prikaži još! se 2500 onda preko roditelja pokusava ubaciti na nekakav posao, bez da uopce pogledaju trziste rada. Takoder o tezini fakulteta nemojte fantazirati, konkretno u Osijeku npr, za zavrsiti FERIT imate striktne rokove za diplomski rad, do 1.4. ovo, do 1.7. prva verzija gotovog rada, itd. itd., inace cekajte nagodinu. U isto vrijeme na ekonomskom fakultetu kad god napisete napisete diplomski (dobar dio ih plati nekome jer imaju neku teorijsku bezveznu temu), javite se profesoru kad god, i diplomirate. Rokove imate skoro pa svaki mjesec, mozda i svaki. Nemojte sami sebe lagati. Pozz

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 11:06
    • Avatar TechExpert

      TechExpert: ivan283, mozda se nisam trebao tako izraziti, ali sam upoznat sa onim sto rade moji prijatelji s ekonomskog i jako dobro znam koliko je to smijesno naspram FER-a i FSB-a! Cisto sumnjam da si prosao matematike 1 i 2 na ...prikaži još! FER-u jer da jesi, ne bi ovako pricao! Ljudi koji su iz Mioca dolazili na FER imali su traume za poloziti matematike, ljudi koji su bili medju najboljima na drzavnim maturama, tako da te price ne drze vodu, tehnicki fakulteti su neki drugi svemir za ovakve fakultete koje nazalost ljudi sve vise i vise upisuju i sve vise ostaju godinama bez posla. Isto tako na FER-u ne postoji inzenjerski smjer, svi smjerovi su inzenjerski pa i tu vec vidim da ti FER-a nisi vidio. Sto se placa sa FERom tice, ovisi kako koja firma, trenutno radimo u jednoj poznatoj gradjevinskoj firmi na ventilacijama, grijanju i hladjenju zajedno s nasim kolegama sa strojarstva, place su peteroznamenkaste, tako da te lovacke price kako u Hrvatskoj za ovakav kadar nema posla, su price za malu djecu... naravno bez njemackog i engleskog nema nista, pa je svakako uputno uciti sto vise jezika tijekom studija!

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 11:07
    • Avatar be yourself

      be yourself: Ma slažem se da je ekonomija lakša za završiti ali nije svako za ekonomiju kako nije svako za elektrotehniku ili elektrotehničar nije za kemiju. To sve nije bitno. To bi sve bilo bitno ako bi ti po završetku imao duplo ...prikaži još! veću plaću i bolji posao od ekonomiste. Vidjet ćete kad budete radili koliko je fax nebitan. Moj prijatelj je u Americi jedan od menadžera u Nasi, nema uopće fax. Ima milijunsku plaću godišnju. Šta ti vrijedi elektrotehnički fax ako te klinjo sa 16 godina dere u programiranju a tebi je bilo bitno da položiš Mjerenja u elektroenergetskim mrežama što ti ne vrijedi jedan k. ništa.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 13:30
    • Avatar Latz

      Latz: Mene isto zanima koji je to inžinjerski smjer na FER-u jer sve titule koje daje su titule inžinjera "Ljudi koji su iz Mioca dolazili na FER imali su traume za poloziti matematike," -- ne bi znao, došao sam s još ...prikaži još! desetoricom iz svog razreda iz srednje i svi su položili matematike bez nekih trauma, ali nitko objektivan ne bi rekao da su lagane - s druge strane ne bi ni omalovažavao matematiku ekonomije jer se ne bi mijenjao s njima za statistiku, isto kao ni za statistiku s filozofskog kojeg svi neopravdano omalovažavaju zbog nekih smjerova koje uz one koje stvarno zanimaju pa mogu u njima postati potpuno opravdani i potrebni stručnjaci ima i hrpa ljudi koji upisuju samo da nešto upišu -- na tehničkim fakultetima toga ipak ima daleko manje.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 13:54
    • Avatar Latz

      Latz: @beyourself - "Moj prijatelj je u Americi jedan od menadžera u Nasi, nema uopće fax." - ovakvi primjeri se ne mogu koristiti kao ikakva ocjena jer su iznimke u masi -- a u masi je faks definitivno korist i prednost ...prikaži još! kao što i pokazuju podaci - škola nije potrebna genijalcu ili žestokom entuzijastu, ali škola diže prosjek sviju.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 13:56
    • Default avatar - tukijele

      tukijele: potpisujem Latzov komentar. Govoris o iznimnim ekonomistima, kojima svaka cast. No u globalu na neki RH prosjek, zbroji place 100 ekonomista i 100 inzenjera i vidjet ces tko je u debeloj prednosti. Naravno da treba ekonomista, ali za drzavu koja ...prikaži još! je u krizi kao RH, kao suho zlato trebaju ljudi koji STVARAJU novu vrijednost, to je primarno da ne moze biti primarnije. Ne mozemo svi raditi u administraciji.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 14:05
    • Avatar be yourself

      be yourself: Da bi inženjeri stvarali dodatnu vrijednost, moraju ih ekonomisti zaposliti i na kraju prodati i naplatiti taj proizvod. Inženjeri sami za sebe su nitko i ništa.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 14:24
    • Avatar TechExpert

      TechExpert: Svaki inzenjer moze biti ekonomist i znati osnove vodjenja financija i poslovanja neke kompanije, ali ekonomisti ne mogu biti inzenjeri! Financije=matematika i nesto malo suhoparne teorije, vjeruj mi da vecina mojih kolega nema niti najmanjih poteskoca svladati ono sto rade ...prikaži još! nasi kolege pri vodjenju financija, dok kad se pojavi neki tezi problem u konstrukciji i ispitivanju na terenu, ponekad nas ni troje nije dovoljno da se rijesi problem.. da ne kazem da je ovo sto mi radimo cjelozivotno ucenje jer se tehnologija svakim danom sve vise mijenja i napreduje. Dok ekonomija ostaje ekonomija, nema tu niceg novog ili inovativnog...

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 16:58
    • Avatar TechExpert

      TechExpert: Imate xy primjera menadzera kompanija koji su o financijama ucili usput, a mnogi od njih su prakticki sa srednjom skolom. Ne znam za primjere inzenjera bez fakulteta i konstantnog ucenja i usavrsavanja...

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 17:00
    • Avatar be yourself

      be yourself: Ja zaradim oko 30.000 kn neto kao ekonomist svaki mjesec. Radim u privatnoj firmi, valjam neku robu. Ne trgam oči na kompjuteru i mogu raditi ovo do 70 godine. Moji svi prijatelji koji su završili ekonomiju kao ja (5,6 njih ...prikaži još! s kojima sam u kontaktu stalno), nitko ne zarađuje ispod 15.000 kn neto mjesečno.Najjači od nas je jedan dečko koji radi financije već 20 godina i ima oko 50.000 kn neto mjesečno, član je uprave banke. Ostali su direktori sektora po privatnim firmama.

      Odgovori Četvrtak, 27.09.2018. u 17:12
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Što ne znači da ekonomisti rade nešto jako bitno za sve nas ostale.

      Odgovori Četvrtak, 27.09.2018. u 17:44
    • Avatar be yourself

      be yourself: Tako je, ako ne popijem 3 kave do 11 dok dogovaram poslove, prop'o mi je dan. Malo pričam po kafićima i uredima i oko 4 odem kući ili na pivo pa onda tek kući.

      Odgovori Četvrtak, 27.09.2018. u 17:48
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Niti ne stignes na marendu od silnog posla ;)

      Odgovori Četvrtak, 27.09.2018. u 17:52
    • Avatar be yourself

      be yourself: Dolazi mi iz restorana na radno mjesto da ne gubimm vrijeme odlaskom u restoran, onda to predugo traje i povuče se vina i rakijica itd tako da sam neefikasan. Bolje poslije posla se našajbat ako već hoćeš povući.

      Odgovori Četvrtak, 27.09.2018. u 17:56
    • Avatar Latz

      Latz: @be yourself -- mogu samo reći da si malo, očito, izgubio doticaj sa općom populacijom -- ne možeš mjeriti sve po šačici ljudi koje si naveo, jer očito ne opisuju prosjek.

      Odgovori Četvrtak, 27.09.2018. u 22:15
    • Avatar be yourself

      be yourself: Ma sigurno da ne ali zato kažem, možeš ti uspjeti kao stolar, nebitna je struka i fakultet ukoliko si sposoban. Sigurno da ti je svaki fax plus ali samo ako si na njemu nešto naučio i ako si vrijedan i ...prikaži još! sposoban. Nekima je bolje dati 50.000 eura koliko košta fax pa da nešto krenu privatno raditi nego što se zaje*avaju 5 godina i na kraju nikakve koristi od svega.

      Odgovori Četvrtak, 27.09.2018. u 22:28
  • Avatar Statler&Waldorf
    Statler&Waldorf

    Ne znam u sto bih svrstao povijest, ali znanost svakako n e, pa recimo to ovako; povijest je skup tesko provjerljivih i jos teze pouzdanijih cinjenica iz proslosti koje ovise o tome tko vlada u drzavavama (stranka, diktator,,,) u drzavama, ...prikaži još! ma, te nacionalnosti i vjeroispovjesti pisaca i sakupljaca tih cinjenica , kao i njihove ideoloske ili svjetonazorske opredjeljenosti. I od toga da li su sakupljaci i pisci tih cinjenica iz proslosti dobitnici ili gubitnici. Ukratko, povjest je skupina cinjenica koja ovisi o svemu osim o istini, koja po svemu vidjenom pisce cinjenica iz proslosti, zvane povjesnicari, zanima kao kolicina padalina u Tuhlju(moj rodni kraj u Zagorju), rujna pretprosle godine.

    Utorak, 25.09.2018. u 21:46
  • Default avatar - Lala1808
    Lala1808

    strukovne škole u zapadnim državama tako odavno rade

    Utorak, 25.09.2018. u 23:17
  • Default avatar - denis79
    denis79

    Nije normalno da isti obrazovni sustav imamo vec 50 godina. Trebalo je do ovoga i prije doc!

    Utorak, 25.09.2018. u 23:17
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    da bi se u strukovnim zanimanjima steklo znanje potrebna je praksa uz nastavu u školi i ne nije potrebno izmjeniti školski program već omogućiti kvalitetno obrazovanje za određeno zanimanje uz praktičnu primjenu stečenog znanja

    4 Utorak, 25.09.2018. u 20:40
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: Je. Slažem se s tobom. Ali materijal za obuku trebaju platiti roditelji.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 21:08
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: Ja sam bio ne pametan pa sam otišao sa faksa radi ovakvih gluposti. Došao sam tamo sa ciljem da se naučim a oni meni ubacili xy predmete jer je bio novi faks. Sad bi vjerojatno pokazivao diplomu i plakao da ...prikaži još! o da ne mogu naći posao ili bi bio u Njemačkoj ehehe da sam zanemario te gluposti i naravno više učio.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 21:23
    • Avatar Pipi@

      Pipi@: Znansveniče@ A daj mi reci gdje si ti zapeo?

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 23:23
    • Avatar Znanstvenik1

      Znanstvenik1: odg sam na krivi komentar ehehe. Bio sam na informatici i bilo je par predmeta nevezanih za to polje,a nažalost profesori za ove ostale predmete nisu dorasli svojoj poziciji. Možda bi drugu,treću godinu bilo bolje al jbg ionako je bilo ...prikaži još! bilo skupo školovati se "besplatno".

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:21
  • Avatar Little Tut
    Little Tut

    Otkad se uopće u strukovnim školama učila povijest, geografija i sl. Zato i jesu strukovne škole Tko hoće široko opće obrazovanje i daljnji put na fakultet, taj ide u gimnaziju, a ne u strukovnu školu.

    1 Utorak, 25.09.2018. u 23:56
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Imaš trogodišnje strukovne škole koje imaju 3 dana prakse i četverogodišnje iz kojih se može na faks i imaju manje prakse. Svako tko ima volje za radom i podlogu iz prakse, brzo će savladati posao.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 09:15
  • Avatar mirko.fodorich
    mirko.fodorich

    Što će kuharu povijest.. ili glazbeni... ili likovni...

    16 Utorak, 25.09.2018. u 20:05
    • Avatar be yourself

      be yourself: Da nebi urlao i povraćao po kuhinji te crtao dekoracije po kolačima od vlastitog izmeta.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 20:23
    • Avatar EzioAuditore1

      EzioAuditore1: Zato da imas zemlju bez fasista i pozdrava dom spremni, zemlju bez velicanja komunistickog zlocinca i mrznje prema svima razlicitima. Ukratko, da razumiju posljedice ratovanja i netolerancije. Jer zna se koje skole imaju najekstremniji svjetonazor: strukovne

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 20:24
    • Avatar mirko.fodorich

      mirko.fodorich: Ezio, ne znam od kud crpiš podatke, ali to isto možeš kazati i za brkate ljude, ljude koji nose kape, ljude sa smeđim očima... Ne čini škola izgubljene, već odgoj i društvo. Hrvatska je umjetno opterećena glupostima. Da se ljudima ...prikaži još! omogući normalan život, a ne da se manipulira niskim strastima, yebalo bi se svima za anti i fašiste, svjetske ratove, Srbe, Hrvate, marsovce, gayeve. Da smo normalno društvo...

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 21:24
    • Avatar tonkica_palonkica

      tonkica_palonkica: ima kuhar zivot i van kuhinje, to je jednostavno opca kultura

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 22:37
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Po opću kulturu se ne ide u kuharsku školu.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 23:53
    • Default avatar - EricP

      EricP: Što će kuharu bilo što osim Kuharstva i Organizacije poslovanja? Bitno da zna skuhati, to što će se razviti u osobu uskih vidika nesposobnu odrediti svoj položaj u prostoru i vremenu u odnosu na svijet je nevažno. Znaš koliko lumena ...prikaži još! je prije 10-20 godina govorilo što će nam Njemački?

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:03
    • Avatar be yourself

      be yourself: Pa ne treba ti njemački. U Hrvatskoj smo. Jedino ako misliš emigrirati.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:09
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Idi na tečaj njemačkog, ne moraš ga učiti u kuharskoj školi.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:14
    • Default avatar - EricP

      EricP: Vas dvije ste već dokazale uske vidike, kao konj koji cijeli život nosi ular. Za sve ostale, kojima je jasno da povijest razvija različite vrste inteligencije i kritičko razmišljanje, vaše izjave izazivaju sažaljevanje i neugodu.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:35
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Koji dio tebi nije jasan, genije? To da se u kuharskoj školi uči kuhanje, u frizerskoj šišanje, a ako hoćeš nadogradnju iz povijesti, ideš u gimnaziju? Ili bi ti da iz strukovnih škola izlaze vrhunski intelektualci?

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:44
    • Avatar burek.

      burek.: opća kultura se može steći i izvan srednje škole. glupost je da jesi pao razred ili ne odlučuje matematika u kuharskoj školi

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 01:04
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Ajde mirko tko u SŠ ima glazbeni i likovni, ti zapeo u OŠ. Kad sam išla u SŠ bio je predmet Povijest umjetnosti i nije me ubilo, učilo se općenito o kulturi, znanstvenicima, skladateljima, arhitekturi kroz povijest, znamenitostima i sl. ...prikaži još! Poslije čovjek sam to nadograđuje ako ga zanima, ali barem zna da Čajkovski nije vrsta čaja, kao moja znanica koja je završila trogodišnju školu, i mislila da je Schengen kineski dučan.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 09:12
    • Avatar mirko.fodorich

      mirko.fodorich: Božanstvena, cilj unapređenja školstva trebalo bi biti rasterećenje programa. Bez učenja nepotrebnih predmeta, ili podataka... Usmjeravanje bi trebalo krenuti lagano već u višim razredima osnovne škole i to bi morao biti prioritet učitelja: upoznati svog učenika i savjetovati ga o ...prikaži još! daljnjem školovanju i specijalizaciji. Ako danas želiš biti u nečemu zbilja odličan, tada pravi kuhar ne stigne pjevati, slikati, učiti kako djeluje magnet, sa čime kiselina agresivno reagira, o čemu je pisao Sokrat, koje je društveno uređenje u Keniji i koliko boksita godišnje proizvede Argentina.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 16:36
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: U višim razredima OŠ dobro da znaju ponekad kako im je ime, a kamoli čime bi se bavili u životu.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 19:52
    • Avatar mirko.fodorich

      mirko.fodorich: Pa upravo bi to trebao biti zadatak br.1 učitelju. A ne ispitivanje glupih godina, postotaka vlage na Andama, tko je bio glavni tajnik UN-a u vrijeme pada Berlinskog zida... Sklonost prema 'nečemu' u djece se najčešće javlja od 10-12 godine ...prikaži još! i uz malu pomoć učitelja do 1. srednje djete bi već bilo na pravilnom putu za svoju budućnost.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 20:18
    • Avatar EzioAuditore1

      EzioAuditore1: više ćeš političkih ekstrema i odgojnih neuspjeha pronaći u strukovnoj školi nego u gimnaziji, tko kaže da je drugačije nema pojma o čemu priča

      Odgovori Subota, 29.09.2018. u 12:40
  • Default avatar - NemamNick
    NemamNick

    Pa tako se u normalnim zemljama odavno radi! Koga briga sto je neki metuzalem radio 1207, I jos kad je roden, umro, koliko je imao djece i kako mu se zvala zena... Koga to zanima taj upise fakultet i uci to

    3 Srijeda, 26.09.2018. u 08:46
  • Default avatar - Cika Velja
    Cika Velja

    Zanimljivo to kak uzimamo zdravo za naziv geografija (eng Geography) a imamo krasnu hrvatsku rijec zemljopis.....trebali bi i mijesece prebacit u januar febuar itd mozda ??

    6 Utorak, 25.09.2018. u 22:25
    • Default avatar - vitez_Rafael

      vitez_Rafael: Pa to bi ministarka jako voljela. Kaj ne vidis da puca u tom smjeru.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 22:27
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Zato što geografija nije zemljopis, ali zemljopis jest geografija. Geografija je širi pjam od zemljopisa. I sama riječ dolazi od grčke riječi geografija (geo – zemlja, grafein – pisati), pa je spominjanje engleskog izraza u ovom kontekstu smiješno. A reći ...prikaži još! da je riječ geografija srbizam još smješnije.

      Odgovori Utorak, 25.09.2018. u 23:50
    • Default avatar - vitez_Rafael

      vitez_Rafael: Tut zelis rec da se u nasem osnovnom i srednje skolskom obrazovanju bave sirim pojmom zemljopisa ili geografijom i obraduju prosirene teme. Ili je ipak nastavni program toliko skucen da ga zemljopis moze obuhvatiti.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:15
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Osnovna škola ima zemljopis, dok se u srednjoj uči geografija, širi pojam.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:18
    • Default avatar - vitez_Rafael

      vitez_Rafael: Davno je bilo kad sam ja sjedio u srednjoj meni se cinilo kao zemljopis oboje ali prihvacam.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:21
    • Avatar Little Tut

      Little Tut: Odavno je već u srednjim školama geografija, puno širi pojam od zemljopisa.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 00:27
  • Default avatar - Zmar116
    Zmar116

    Da daš sabornicima da nabroje sve županije i županijska središta u Hrvatskoj ili da nacrtaju toćno hrvatski državni grb sa toćnim redosljedom malih grbova na štitu iznad šahovnice,pola njih nebi imalo pojma...Hrvatska je već odavno postala zemlja elementarnog neznanja..Nije štos ...prikaži još! s u tome da bravaru takva znanja ne trebaju,kvaka je u tome da i oni koji su kao to sve ućili i dobili dobre ocjene,nemaju pojma o tome...Kriteriji su se totalno porušili...Štancamo doktore ,magistre kao na traci...U osnovnoj školi ako ti dijete ne dobije barem stotinu petica tokom školske godine ili ne prođe razred sa odlićnim uspjehom,možeš sa velikom sigurnošću ustvrditi da ti mali jednog dana kad naraste,neće imati baš neke ružičaste perspektive po pitanju profesije i karijere...

    Srijeda, 26.09.2018. u 05:33
  • Avatar daniel1978
    daniel1978

    U strukovnim školama se ionako već predmeti uče skraćeno, osim strukovnih predmeta naravno. Ako kao mjerilo uzmemo gimnazijski program, u strukovnim školama djeca uče 60% od svakog predmeta (matematika, engleski, povijest, geografija, hrvatski itd.), osim npr. računalni tehničari, elektrotehničari koji ...prikaži još! matematiku i fiziku imaju po gimnazijskom programu. Smatram da se predmeti trebaju prilagoditi smjeru jer npr. vozačima je geografija bitna, dok računalnim teh. i nije baš toliko, treba se više orijentirati na smjerove i njihove potrebe, a ne generalizirati strukovne škole, odnosno svaki smjer stavljati u isti koš.

    Srijeda, 26.09.2018. u 00:07
  • Default avatar - mihaella
    mihaella

    To nikako nije dobro. Možda se satnica mogla smanjiti, spojiti više nastavnih predmeta u srodno područje, a ne ukidati nastavne predmete. Osim redovne nastave postoji izborna i fakultativna nastava. Učenicima to treba ponuditi i organizirati. Svi moraju znati barem osnove ...prikaži još! e naše povijesti i poznavati geografiju Hrvatske, Europe i svijeta, makar u konturama.

    Srijeda, 26.09.2018. u 06:44
  • Avatar burek.
    burek.

    ako netko želi imati bolje neko opće znanje, nek uči sam.. a u srednjim školama bi trebalo samo učiti o svom zanimanju, kao i na fakultetu

    Srijeda, 26.09.2018. u 01:01
  • Default avatar - EricP
    EricP

    U interesu je stvoriti što gluplje ljude, nema čuđenja. Za ovakvu izdaju bi ih trebalo nagraditi novim mandatom.

    4 Utorak, 25.09.2018. u 23:57
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Tako nekako.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 09:25
    • Avatar Antares777

      Antares777: točno tako... kopirati glupe amere ,

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 10:40
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: Zato imaju kandidata za ratovanje po svijetu, jer su za drugo nesposobni.

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 10:43
    • Avatar Antares777

      Antares777: ma glavno da su oni demokrati i da dolaze druge zemlje osloboditi bijeloga kruha...... a crnci ,, kinezi i sl. su im do 70tih godina u americi bili građani drugog reda , nisu smjeli ni ženiti se sa bijelim ženama...... ...prikaži još! i oni će svijet učiti nečemu...... država nastala od bijelog tresha, kolonije kažnjenika i ološa iz evrope koji je bježao preko mora od zakona ...... to su njihovi temelji

      Odgovori Srijeda, 26.09.2018. u 13:07
  • Avatar Antares777
    Antares777

    Ma da treba kopirati polupismene amerikance koji u srednjim školama imaju 5 -7 predmeta od kojih je dio vozački , sportske aktivnosti i slično .... pa nije ni čudo da im je znanje nulto..... i pojma nemaju o elementarnoj općoj ...prikaži još! kulturi....! Zanimljivo kako smo mi iz prethodnih i današnjih generacija u školama i strukovnim i ekonomskim i gimnazijama mogli učiti sve što je bilo na programu..... i imali smo struke tj. majstora i stolara, i tokara, i mesara, i zavarivača i keramičara..... ali su imali i opće znanje pored stručnog..... a sada ne bi trebali znati ništa više od par strukovnih predmeta...... mi baš volimo zaglupljivati vlastitu djecu.... no ima interneta pa će valjda preko njega učiti sve ostalo.....

    Srijeda, 26.09.2018. u 10:18
  • Avatar Zaadar
    Zaadar

    I ovako malo uče moram priznati, moja ide u šesti razred,učitelj iz Povijesti i Geografije ništa ih ne uče, na satu samo pročitaju novo gradivo i to je sve, učitelji uzmu mobitel u ruke i igraju igrice, kad dođe do ...prikaži još! grice, kad dođe do ispita i ispitivanja svi dobiju jedan ili dva, ne znam što očekivati od takvih đaka kad dođu u srednju da nešto znaju,neće apsolutno ništa znati...

    Srijeda, 26.09.2018. u 11:18
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message