Obavijesti

Tech

Komentari 0

UberX od danas i u Zagrebu: Što treba napraviti za vožnju?

UberX od danas i u Zagrebu: Što treba napraviti za vožnju?
2

Uber su na brojnim tržištima taksisti dočekivali uz puno negodovanja, a putnici s veseljem jer se njima nudi povoljniji prijevoz, ali i jednostavniji način plaćanja

VIDEO

Dok su na drugim tržištima startali s uslugom Uber Black, u Zagrebu će američki Uber u četvrtak od podne biti dostupan s uslugom UberX, koja znači i nešto povoljnije vožnje.

Radi se o jednoj od nekoliko razina prijevoza koje Uber nudi, a ovdje se može voziti najviše četiri putnika, dok automobili moraju biti noviji od barem 2000. godine (neki gradovi traže i novije automobile). U ovom načinu prijevoza svi su vozači licencirani s komercijalnim dozvolama i rade prema hrvatskim zakonima, što znači da još neće baš svi moći voziti Uberov auto, kao što je praksa s uslugom Uberpop. Iz Ubera dodaju da su svi prošli provjere prošlosti i liječničke preglede te se napominje kako se radi o privatnicima koji su fleksibilni oko svog radnog vremena.

Screenshot/YouTube

Kako bi postali korisnik Ubera trebate napraviti profil na njihovim stranicama. Prijaviti se možete i kroz aplikacije za Android, iOS ili Windows Phone uređaje, a one će biti i glavni način korištenja Ubera. Prilikom prijave svakako pročitajte uvjete korištenja.

Uber će od vas tražiti ime, broj telefona, email i informacije o načinu plaćanja, a trebat ćete se prijaviti kreditnom karticom ili PayPal računom preko kojeg ćete plaćati vožnje, jer Uber ne posluje s gotovinom.

Dobra stvar kod plaćanja vožnje je i što možete prijatelje pozvati da podijele vožnju. To znači da će se cijena podijeliti jednako među vašim računima, a ne da se dogovarate koliko tko mora kome dati.

Kad usluga postane aktivna, moći ćete zatražiti vožnju, a aplikacija će vas obavijestiti kad vozač stigne. Aplikacija prati vašu lokaciju preko GPS-a te vas povezuje s najbližim dostupnim vozačem,  čiju lokaciju ćete moći vidjeti na karti. U aplikaciji ćete vidjeti i podatke o vozaču. Nakon same vožnje, moći ćete dati ocjenu vožnje,  ali reagirati na samog vozača. Mnogi se nadaju kako bi upravo ovo trebalo natjerati mnoge na bolji odnos prema putnicima. 

Koliko to košta? U aplikaciji bi trebali vidjeti okvirnu cijenu vožnje, koja će se naplaćivati po prijeđenim kilometrima. No, ako je vožnja sporija od 18 km/h, naplatit će se i vrijeme u vozilu. Okvirnu cijenu vožnje možete vidjeti i na Uberovim stranicama, a brzi pregled nekoliko ruta pokazuje da je to na razini cijena taksija u Zagrebu.

Strepljenje zbog navale

- Već sada smo preplavljeni potražnjom za Uber u Zagrebu jer smo već i prije pokretanja usluge zabilježili više od 13 tisuća slučajeva otvaranja aplikacije samo u Zagrebu. S takvom potražnjom primorani smo zamoliti velik broj ljudi za strpljenje tijekom prvih par tjedana jer će naši vozači partneri biti iznimno zauzeti! Takva razina potražnje prije samog pokretanja Ubera gotovo da nije zabilježena do sada u Europi - navodi u priopćenju  Loïc Amadò, zadužen za širenje poslovanja Ubera u središnjoj i istočnoj Europi. 

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 0
VIDEO

Volkswagen predstavio novu generaciju omiljenog kampera
SVJETSKA PREMIJERA

Volkswagen predstavio novu generaciju omiljenog kampera

U Berlinu smo prisustvovali svjetskoj premijeri nove generacije jednog zaista posebnog i neobičnog Volkswagen automobila

Umjetna inteligencija AlphaFold 3 predviđa strukturu molekula
NOVI MODEL

Umjetna inteligencija AlphaFold 3 predviđa strukturu molekula

Google DeepMind najavio je novu vrstu modela umjetne inteligencije za medicinska istraživanja koji može predvidjeti strukturu i interakcije svih živih molekula
Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude
VELIKI INTERVJU

Dr. Miličić: Ova bolest ubija brže i češće od raka, sada tražimo pretragu koja može spasiti ljude

Od početka simptoma pa do dijagnoze prolazi previše vremena, tražimo uvođenje novih pretraga koje mogu spasiti živote, kaže akademik Miličić