Tech

Komentari 41

Veliki korak naprijed: 508 na redizajnu dobio hrpu noviteta

Veliki korak naprijed: 508 na redizajnu dobio hrpu noviteta

Najprestižniji model Peugeota na redizajnu je dobio novi izgled, motore i opremu. Upravo taj motor nazvan BlueHDi najveći je korak naprijed. Miran, tih i štedljiv

Redizajn Peugeota 508 nije se svodio samo na ušminkavanje. Mnogo toga je potpuno novo, a ono najvažnije smo isprobali na testnom 508 sa snažnim dizelskim motorom. Upravo taj motor nazvan BlueHDi najveći je korak naprijed. Iznimno je tih, miran i štedljiv, na testu je kombinirano trošio 5,5 l/100 km, te 508-ici daje sportske performanse. Velika pohvala i za dizajn. Pomicanjem znaka lava na masku i drugim kozmetičkim zahvatima postignut je osjetno drugačiji i mnogo upečatljivji izgled prednjeg dijela automobila. 

I unutrašnjost je osvježena, a najveća promjena je na središnjoj konzoli gdje je sada novi zaslon multimedije osjetljiv na dodir, sa sučeljem kao na 308. Cijena automobila je s obzirom na snažan motor i iznimno luksuznu opremu očekivano visoka. 

Goran Jakuš/Pixsell

Opremljen poput najviše klase

U opremi Allure serijski dolaze alu naplatci od 17 inča, navigacija, hands free sustav... Testni je model opremljen hrpom dodataka. Tu su tako LED svjetla, dodatni HUD zaslon (na slici), četverozonska klima, kamera za vožnju unatrag, JBL audio sustav od 300W sa subwooferom, kožom presvučena sjedala...

Goran Jakuš/Pixsell

Vrlo je udoban i ugodan za vožnju

Ručica mjenjača bi mogla biti nešto preciznija a upravljač izravniji, no to je već tipično za Peugeot. Zato briljira kada je u pitanju udobnost. I nakon 500 km puta bez odmora osjećali smo se svježe.

Peugeot 508 2,0L BlueHDi 150 Allure

TVORNIČKI PODACI:
masa: 1500 kg
dimenzije: 483x183x146cm
obujam:  1997 ccm
snaga:  110 kW/150 KS  
ubrzanje (0-100km/h):  8,9 s
najveća brzina: 210 km/h
potrošnja:  4,2 l /100 km

CIJENA: 285.991 kn (testni model)   240.599 kn (bez doplata)
KONKURENCIJA: Toyota RAV4, Volkswagen Tiguan, Mazda CX-5