Nakon Livea, Facebook je najavio i Watch, novi video servis koji će nuditi originalne sadržaje, ali i sportske prijenose kako bi privukli novu publiku, ali i gomilu novih oglašivačkih dolara
Veliki napad na TV: Zuckerberg želi da sve gledamo kod njega
Facebook je u četvrtak i službeno najavio novi veliki projekt kojim žele biti vaše jedino mjesto za gledanje videa. Originalnim sadržajima kroz Facebook Watch planiraju preoteti gledatelje YouTubeu i klasičnim televizijskim mrežama.
Watch će biti novi tab unutar Facebooka koji će se uskoro pojaviti korisnicima, a oni će ovdjeti imati niz različitih emisija. Neke od njih financirat će i Facebook, ali ovdje će biti i sadržaji Buzzfeeda, Tastemadea, ATTN-a ili Conde Nasta.
Ovo će biti i personalizirano iskustvo gledanja i otkrivanja novih emisija, tako da će vam se prikazivati preporuke onoga što gledaju vaši prijatelji. U Facebooku kažu da će gledatelji vidjeti komentare uz svaku emisiju i na taj način se povezivati s prijateljima kroz određene emisije.
- Gledanje emisija ne mora biti pasivno. To može biti prilika da se dijeli neko iskustvo i da se povežu ljudi kojima je stalo do istih stvari - napisao je Mark Zuckerberg. Nada se kako će Watch postati dom za cijeli niz različitih emisija, od reality programa, komedije do sportskih prijenosa.
We believe it's possible to rethink a lot of experiences through the lens of building community -- including watching video. Watching a show doesn't have to be passive. It can be a chance to share an experience and bring people together who care about the same things. That's why today we're launching the Watch tab in Facebook -- a place where you can discover shows your friends are watching and follow your favorite shows and creators so you don't miss any episodes. You'll be able to chat and connect with people during an episode, and join groups with people who like the same shows afterwards to build community. We hope Watch will be home to a wide range of shows -- from reality to comedy to live sports. Some will be made by professional creators, and others from regular people in our community. We're starting to roll out the Watch tab to a limited number of people in the US, and the plan is to bring it to more people soon. I hope you enjoy!
Posted by Mark Zuckerberg on Wednesday, August 9, 2017
U Facebooku očekuju da će ovakav kvalitetan sadržaj privući i zadržati ljude, osobito mlađu publiku. S druge strane ovo bi trebao biti i novi veliki bazen pun oglašivačkih dolara koji je tradicionalno bio rezerviran za klasičnu televiziju. Naravno, i digitlano tržište na koje ulaze već je prilično zgusnuto, a uz YouTube tu ih čeka Netflix s nizom streaming servisa koji ga prate te Disney koji je najavio da će pokrenuti vlastiti servis.
Iz Facebooka navode da će nuditi sadržaj koji se emitira uživo ili epizodno i prati neku temu ili priču. Korisnici će moći kreirati i listu emisija koje gledaju. No, sve ovo u startu kreće za mali broj korisnika u SAD-u.