Renault konačno ima model koji se može ravnopravno nositi s modernom SUV konkurencijom. Kadjar je nastao na osnovi Qashqaija, što se vidi na prvi pogled
Veliki test Renaulta Kadjara: Model za vrh prodajne ljestivce
Qashqai ili Kadjar, Kadjar ili Qashqai? Ova dvojba će moriti mnoge kupce novog SUV-a u Lijepoj našoj. Razumljivo, jer ova dva automobila su vrlo srodna, dizajnerski slična, a imaju i gotovo identičnu tehniku. S obzirom na popularnost Qashqaija, Kadjaru ta činjenica može biti samo - veliki plus.
Iako ima mnogo toga zajedničkoga s Qashqaijem, Kadjar ipak ima vlastiti karakter. Ostavlja dojam vrlo komfornog automobila koji je ugodan za opuštenu vožnju i ne zove na jurnjavu iako se i s takvim situacijama može sasvim dobro nositi. Unutrašnjost je, s obzirom na kompaktne vanjske dimenzije, vrlo prostrana, a njezin dizajn je vrlo atraktivan. Dominiraju high tech detalji, kao što je veliki zaslon osjetljiv na dodir ili digitalni instrumenti. Za pogon je zadužen najsnažniji dizelski motor u ponudi koji ima 130 KS. Uglađenost i miran rad su mu jasne prednosti, dok bi buka u unutrašnjosti mogla biti i manja.
Sve pohvale idu na račun potrošnje goriva. Na testu je iznosila samo 6,2 l/100 km u gradu i 5 l/100 km na otvorenoj cesti. Pohvale zaslužuje i odlični pogon na sve kotače koji, ruku na srce, neće biti previše tražen, tako da ga Renault nudi samo u kombinaciji s najbogatijim paketima opreme i najsnažnijim dizelom. Bez njega je Kadjar čak 25.000 kuna jeftiniji, a to je presudno kod većine kupaca. Ionako, danas više nitko ne kupuje SUV radi terena.
Tvornički podaci
- masa: 1611 kg
- dimenzije: 445x184x160 cm
- obujam: 1598 ccm
- snaga: 96 kW/130 KS
- ubrzanje (0-100km/h): 10,5 s
- najveća brzina: 190 km/h
- potrošnja: 4,6 l /100 km
- cijena: 238.168 kn (testni model) 224.000 kn (bez doplata)
Renault Kadjar X-MOD dCi130 4WD
Oprema: alunaplatci od 17”, automatska dvozonska klima, hands free kartica, multimedija, sjedala koža-tkanina...