Uspješni 1.6 HDi odlazi u povijest, a stigao je 1.5 HDi. Tijekom testa u gradu smo trošili samo 6,2, a kombinirano 5,1 l/100 km. Najbolja strana ovog auta je udobnost u vožnji
Veteran pun svježe energije: Peugeot 308 dobio novi motor
Novi motor je jedan od najboljih dijelova Peugeota 308. Snažan, moderan i izuzetno štedljiv agregat malo je “brundaviji” od prethodnika, no gas prima ravnomjernije, što pridonosi uglađenijoj vožnji. I potrošnja oduševljava. Tijekom testa u gradu smo trošili samo 6,2, a kombinirano 5,1 l/100 km.
Izvana i iznutra 308 izgleda atraktivno i moderno. Na i-Cockpit dizajn s malim volanom već smo se navikli i rješenje je vrlo dobro i pregledno. Unutrašnjost je vrlo prostrana, a prtljažnik s 420 litara iznad prosjeka klase. Najbolja strana ovog auta je udobnost u vožnji. Stvoren je za duge relacije na kojima se osjećate kao da sjedite u automobilu koji je veći za klasu. Najbolje se ponaša na autocesti, no niti zavojite ceste i brža vožnja ne izbacuju ga iz takta. Ovaj auto je dobar odabir, jedan od boljih kompakta koje možete kupiti, s vrhunskim dizelskim motorom.
Novi motor
1.5 HDi motor je malo grublji od dosadašnjeg 1.6, no radi ravnomjernije i još štedljivije
Atraktivan
Iako je na tržištu već pet godina, 308 izgleda svježe i spada među atraktivnije kompaktne automobile
Komplicirano
Većina komandi klima-uređaja je na dodirnom zaslonu, što nije praktično rješenje i najviše nam smeta na 308
Tvornički podaci - Peugeot 308 Allure 1.5 BlueHDi S&S 130 BVM6
masa: 1255 kg
dimenzije: 425x180x146 cm
obujam: 1499 ccm
snaga: 96 kW/130 KS
0-100 km/h: 9,8 s
najveća brzina: 204 km/h
potrošnja: 3,5 l/100 km
cijena: 179.001 kn (testni model) 127.895 kn (osnovni model)