U digitalnoj transformaciji Vipnet je angažirao robote koji mogu brže i učinkovitije obaviti repetitivne radnje, dok se agenti mogu fokusirati na korisnike. Tu je i chatbot s kojim korisnici mogu komunicirati
Vipnet zaposlio 'robote' da se agenti fokusiraju na korisnike
Vipnet kao jedan od vodećih telekoma u državi već nekoliko godina provodi digitalnu transformaciju kompanije, a u ponedjeljak su predstavili na koji način se digitaliziraju ključni procesi i dodirne točke s korisnicima.
Poveži sve je tako nova ponuda usluga, a radi se o digitalnom prodajnom savjetniku s kojim korisnik može jednostavno složiti paket u kojem je točno ono što korisniku treba po najboljoj cijeni i ne treba 'ručno' uspoređivati niz tarifa kako bi došli do optimalnog rješenja. Ovo je web slagalica paketa koja uz par klikova olakšava pretragu i odabir usluga i uređaja.
Tu je i chatbot unutar Facebook stranice Vipneta, a iz kompanije kažu da je to prvi korak u istraživanju novih načina komunikacije i temelj za iduće faze koje će voditi prema umjetnoj inteligenciji. Chatbot je dostupan 24 sata na dan, a može ga se kontaktirati direktnom porukom. Trenutno nudi određeni broj odgovora, ali kako sustav uči, baza će se širiti. No, robotizacija utječe i na unaprjeđenje procesa s kojima se susreću agenti u službi za korisnike. Za dio repetitivnih radnji koje traže velik broj radnih sati i ljudi, uvedeni su roboti koji to obavljaju nekoliko puta brže te je smanjena mogućnost pogreške. Robotizacija će omogućiti i da bolje upravljaju poslovnim procesima kažu u Vipnetu. S druge strane, agenti koji su morali to obavljati ranije, sada se mogu više fokusirati na krajnje korisnike i poboljšati njihovo iskustvo.
Pokupi u Vipu je također nova opcija koja spaja digitalni i stvarni svijet jer korisnik sada može kupnju obaviti u webshopu, a kupljeni artikl preuzeti kad i gdje želi.