Nakon što su odjel Nismo predstavili na europskom tržištu, Nissan je sportaše doveo na stazu pored Beograda označivši time početak prodaje Nisma u regiji
Vozili smo Nissan Juke Nismo: Kreću u napad na naše tržište
Prvog svibnja 1964. Nissan je u prodaju pustio Skyline 2000GT (S54), a nakon samo dva dana taj je automobil pomeo konkurenciju poput Porschea 904 i pobijedio na prvoj utrci. Bio je to početak sad već 50 godina duge karijere natjecanja ovog japanskog proizvođača na GT utrkama, iskustvo koje su sad odlučili pretočiti u cestovne automobile pod oznakom Nismo (Nissan Motorsport).
Poput Renault Sporta ili BMW-ova M odjela, automobili s Nismo značkom bit će naglašeno sportskog karaktera i performansi. Prvi takav model je Juke Nismo, koji stiže s aerodinamičnijim i agresivnijim spojlerima, 10 mm nižim i tvrđim ovjesom, inč većim kotačima i širim gumama. Moderni 1.6 DIG-T turbomotor s izravnim ubrizgavanjem pojačan je na 200 KS. U ponudi je model s prednjim pogonom i ručnim mjenjačem, kao i 4x4 model s CVT mjenjačem.
U Hrvatskoj potonji stoji 248.000 kuna, a verzija s prednjim pogonom 213.000 kuna. Prodaja Jukea Nismo u Hrvatskoj je već počela, a nakon njega stići će još ekstremniji Juke Nismo R s 220 KS, zatim 370Z Nismo, a potom vjerojatno i GT-R Nismo.
Nissan GT akademija
Jedinstveno natjecanje u računalnim simulacijama koje je pretvorilo četiri darovita igrača u vrhunske vozače.
Ultimativni GT-R je GT3
Ovaj bolid u središtu je Nissanova trkaćeg programa. Izrađuje se po narudžbi, cijena mu je 335.000 eura, a razvija 550 KS iz 3.8 V6 motora.