Niro je toliko profinjen i tehnološki dotjeran da, bez pretjerivanja, odmah može stati uz bok najboljim klasičnim hibridima na svijetu. Na hrvatsko tržište crossover stiže nakon ljeta
Vozili smo: Novi hibrid Kia Niro na tragu je najboljih štedljivaca
Toyoti je trebalo četiri generacije da Prius učini vrhunskim i rafiniranim automobilom kojemu se zaista ništa ne može prigovoriti. Kia je s Nirom to uspjela iz prve.
Novi hibridni crossover potpuno nas je oduševio na testnim vožnjama u okolici Barcelone, gdje smo u kombiniranoj vožnji po gradu, brdskim cestama i autocestama trošili samo 4,5 l/100 km. Hibridni pogon koji ima benzinski 1,6-litreni motor od 105 KS i električni od 44 KS kombinirano razvija 141 KS, no snaga se, za razliku od većine drugih klasičnih hibrida, ne prenosi putem CVT mjenjača nego modernog automatika s dvostrukom spojkom i šest brzina. Zbog toga je Niro tiši i ugodniji prilikom agresivnije vožnje ili naglog ubrzanja poput manevra pretjecanja. Baterija hibridnog sustava puni se prilikom kočenja ili pomoću benzinskog motora, a elektromotor je sposoban pokretati vozilo i pri brzinama do 120 km/h. Ipak, Niro nije namijenjen za čistu električnu vožnju i stoga nema niti prekidač za takav način rada nego se najbolje snalazi kad električni i benzinski motor surađuju po potrebi. Niro oduševljava i sustavima za pomoć u vožnji, a zahvaljujući automatskom održavanju voznog traka, kočenju i ubrzavanju, na autocesti može voziti i samostalno. Cijena za Hrvatsku još se ne zna.