Tech

Komentari 12

Vratio se Citroën C4, rijetko koji kompakt je toliko atraktivan

Vratio se Citroën C4, rijetko koji kompakt je toliko atraktivan

Nema više Cactusa, no novi C4 nije klasični kompakt već je i dalje crossover. Ova generacija je svojevrsni križanac između kompakta, SUV-a i kupe automobila te izgleda zaista dobro

Novi C4 je zamjena za čak dva modela. To je nasljednik kompaktnog C4 kojeg na tržištu nema već tri godine, ali i crossovera C4 Cactus koji je posljednje tri godine uspješno 'glumio' zamjenu za klasični C4. Novi C4 je stoga preuzeo osobine oba automobila.


U dužinu mjeri 436 cm, a širok je 180 cm. Za razliku od Cactusa koji je bio mnogo manji od tipičnog kompakta, novi C4 se dimenzijama savršeno uklapa u prosjek kompaktne klase. No zato je od Cactusa preuzet crossover oblik karoserije. U odnosu na kompaktnu konkurenciju C4 je malo povišen, ukrašen i zaštićen plastičnim dodacima što je zaista dobar potez u vrijeme dok gotovo svi žele SUV. No novi C4 ima još jedan modni dodatak. Stražnji dio u stilu kupea čini ga vrlo atraktivnim, i bez obzira na to što takav detalj smanjuje prostor za glavu straga i volumen prtljažnika, C4 će na račun svog izgleda sigurno privući mnogo kupaca. 



Ispod atraktivne karoserije novi C4 je vrlo praktičan i prostran kompakt. Ima mnogo mjesta za noge na stražnjim sjedalima, prtljažnik u koji stane 380 litara što je više od prosjeka klase, a tu je i dodatnih 16 pretinaca i mjesta za odlaganje premeta ukupne zapremine 39 litara. Osim što je prostrana unutrašnjost i vrlo dobro izgleda. Tu su veliki digitalni instrumenti, dodirni zaslon na futurističkom panelu, minijaturna ručica (bolje treći prekidač) automatskog mjenjača... Sve ovo još nismo vidjeli u nekom dosadašnjem Citroënu.



Motorizacija je, s druge strane, jako dobro poznata. Nudit će se tri benzinska motora. Provjereni i odlični trocilindrični 1,2-litreni bit će dostupan u verzijama sa 100, 130 i 155 KS. Tu su i dva dizelska motora obujma 1,5 litara sa 110 i 130 KS. C4 će imati i potpuno električnu verziju, s pogonom preuzetim iz Peugeota 208. To znači 136 KS, ubrzanje do 100 km/h za 9,7 sekundi, maksimalnu brzinu 150 km/h i doseg 350 kilometara.



Novi C4 bi se trebao početi prodavati do kraja ove godine, no kada točno stiže u Hrvatsku i koliko će koštati još se ne zna.