Obavijesti

Tech

Komentari 47

VW Caddy nikad nije bio veći, a vozi se neočekivano dobro

VW Caddy nikad nije bio veći, a vozi se neočekivano dobro
15

Peta generacija Caddyja izgleda prilično atraktivno za ovu klasu auta. Iznutra je kopija Golfa, vozi se odlično, a u prvom redu to je robustan, izdržljiv i vrlo iskoristiv auto za tvrtku, obrt i obitelj

Vremena kada su modeli poput Caddyja bili popularni obiteljski automobili su iza nas: Njihovo mjesto zauzeli su SUV-ovi, no Caddy i društvo još mogu računati na popriličan broj kupaca kada su u pitanju tvrtke i obrti. Upravo za njih namijenjen je testirani Caddy u N1 izvedbi koja može poslužiti kao odličan auto za posao i još bolji prostrani obiteljski transporter za one koji trebaju mnogo mjesta i imaju mnogo prtljage. 

Novi Caddy izgleda prilično atraktivno za ovu klasu automobila. Već na prvi pogled jasno je da je riječ o velikom, robusnom automobilu koji može izdržati jako mnogo. Unutrašnjost je u stilu Golfove uvelike digitalizirana i potrebno je neko vrijeme da biste se navikli na sve funkcije. Dizajn unutrašnjosti je gotovo identičan onom u Golfu. Kvaliteta izrade i kvaliteta materijala na višoj su razini nego što smo to navikli u ovoj klasi. 

Caddy je pravi majstor prostranosti. I sprijeda i straga mjesta ima u obilju, ni najviši putnici neće se buniti ni kada je u pitanju prostor za noge niti po pitanju prostora za glavu. I straga ima dovoljno mjesta u širinu da se smjeste tri odrasle osobe. Ogroman prtljažnik je, prema pravilima N1 homologacije, od kabine odvojen zaštitnom metalnom mrežom. 

Za pogon testiranog Caddyja brine se odličan i dobro poznati dvolitreni TDI u novoj varijanti koja razvija 122 KS. To je i više nego dovoljno snage za ovaj automobil. Ubrzanja, a pogotovo međuubrzanja su vrlo dobra. Motor je prilično miran i tih. Tu je i potrošnja koja je svakako pohvalna za ovako velik i ne previše aerodinamičan auto. Naime, na testu smo trošili 6,1 l/100 km u pretežno gradskoj vožnji.

Vozna svojstva zaslužuju samo pohvale. Caddy je zaista ugodno voziti, komfor je u svim situacijama vrhunski. Povjerenje ulijeva i na visokim brzinama na autocesti, a i zavoje prolazi iznenađujuće agilno. Mnogo bolje nego biste očekivali od ovakvog auta.

Cijena Caddyja nije mala, ni kada je u pitanju testni, ni kada je u pitanju osnovni model. No Caddy za svoju cijenu realno pruža jako mnogo kvalitete, obilje prostora te vrhunsku iskoristivost. 

TVORNIČKI TEHNIČKI PODACI: 

masa: 1582 kg
dimenzije: 450 x 186 x 180 cm
obujam: 1968 ccm
snaga: 90 kW/122 KS  
0-100 km/h: 11,2 s
najveća brzina: 187 km/h
potrošnja: 5,1 l/100 km
cijena: 245.038 kn (testni model), 190.521 kn (osnovni Caddy Van)

 
Važnija oprema Volkswagen Caddy Life Van 2.0 TDI

Alunaplatci 16", prednji i stražnji parkirni senzori, dodirni zaslon 8,25", dvoja klizna vrata, električna parkirna kočnica, poluautomatski klima uređaj, tempomat...

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 47
Šok za fanove. Ništa od GTA 6 ove godine. Rockstar objavio vijest koje su se svi bojali!
ROCKSTAR ODGODIO IGRU

Šok za fanove. Ništa od GTA 6 ove godine. Rockstar objavio vijest koje su se svi bojali!

Popularni publisher objavio je da fanovi mogu očekivati izlazak novog nastavka jednog od najpopularnijih serijala na svijetu, 26. svibnja 2026.
Europski regulator kaznio je TikTok s čak 530 milijuna eura!
ZBOG ZAŠTITE PRIVATNOSTI

Europski regulator kaznio je TikTok s čak 530 milijuna eura!

Iz popularne društvene mreže najavili su kako se namjeravaju žaliti na ovu presudu...
Bitcoin Drži $95K – $1M Može Doći Brže nego Što Se Očekivalo – BTC Bull Token Prešao $5M
$BTCBULL

Bitcoin Drži $95K – $1M Može Doći Brže nego Što Se Očekivalo – BTC Bull Token Prešao $5M

Ponovno osvajanje $95,000 prošlog tjedna nije bila samo još jedna rally faza – označila je najjači tjedni rezultat Bitcoina ($BTC) od studenog 2024., ponovo paleći vatru koja je bila slabila posljednjih nekoliko mjeseci