Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata

Zaboravi na pozive: Digitalni tehničar rješava sve probleme

Moj A1 aplikacija i portal dobili su dvije fantastične nove opcije - Digitalnog tehničara i praćenje Statusa mojih zahtjeva koje će vam uštedjeti gomilu vremena i živaca kod rješavanja vaših problema

Autor Sponzorirani sadržaj

Foto: A1

Naši životi danas gotovo bez prestanka se odvijaju i u digitalnom svijetu od kojeg očekujemo da radi uvijek i bez teškoća. Ako se problem i pojavi, isto tako očekujemo da svaki naš problem bude riješen odmah i što jednostavnije. 

A k'o za vraga, gotovo uvijek se oni pojave kad najmanje želimo.

To može biti obična i prilično česta situacija kad plaćamo račune ili obavljamo neku online kupnju i baš tada pukne internetska veza. S druge strane, dok mi gledamo utakmicu, a na drugom uređaju netko od ukućana odluči gledati seriju i odjednom nam se usporio Wi-Fi. Ili je daljinski od A1 TV-a odlučio otkazati poslušnost jer ga je dijete natopilo čokoladnim mlijekom.

I kad ti tu nije dovoljna frustracija, ranije smo za ovakve i brojne druge sitnice morali zvati i službu za korisnike, pa čekati javljanje operatera i njima objašnjavati što nas muči kako bi riješili svoje probleme i naručili novi daljinski. A da ne spominjem i situacije u kojima ti tehničar mora doći doma zbog čega moraš mijenjati planove, dežurati kod kuće, kupiti sok - jer je red ponuditi...

No može li biti jednostavnije?

Foto: Ivan Hruškovec/24sata

U A1 kažu da može, pa su Moj A1 aplikaciju odlučili unaprijediti novim funkcionalnostima, a najznačajnija je Digitalni tehničar koji ti omogućava da sam otkriješ gdje je problem i popraviš ga kroz aplikaciju ili Moj A1 portal - a koji radi od 0 do 24.

Radi se o alatu koji će brzo i jednostavno detektirati problem na fiksnoj usluzi te vam omogućiti da ga riješite ili prijavite tehničarima, ako se ipak radi o ozbiljnijem kvaru koji ne možete sami riješiti. Odlična je stvar što uz automatska rješenja, Digitalni tehničar nudi i korak po korak upute u kojima će vas navoditi što napraviti kako bi primjerice riješili problem sa slikom na TV-u ili drugim potencijalnim situacijama koje se često javljaju.

Kroz Digitalnog tehničara možete sami postaviti i naprednije funkcije modema. Ovaj alat moći će prepoznati i dodatne uzroke zbog kojih možda ne možete koristiti neke usluge, radilo se tu o zabrani zbog neplaćanja ili nekoj smetnji koja je već u procesu rješavanja. 

Nakon što ste prijavili neku smetnju ili kvar, možete pratiti stanje prijave, a agenti će vas kontaktirati kad se ona riješi ili proslijedi dalje. Isto tako, ovdje možete vidjeti i kad će vam biti dostavljen uređaj, bez da morate zivkati i telefonirati s agentima službe za korisnike.

No nisu ovo jedine stvari koje možete pratiti u aplikaciji. Korisnički centar ne zovemo samo kad nam nešto ne radi, već je tu i cijeli niz situacija poput aktivacija raznih usluga, pritužbi, dostave, reaktivacije usluge... Sve to sada možemo vidjeti na jednom mjestu u Statusu mojih zahtjeva. 

Ovo će biti mjesto na kojem možete vidjeti kad će biti aktivan vaš broj koji prenosite u A1, a ako ste prijavili tehničku poteškoću zbog koje će tehničari ipak morati doći na vašu lokaciju, ovdje ćete u tri klika saznati kad ih možete očekivati kako bi lakše planirali obaveze. Isto tako i vaše pritužbe sada će biti ovdje, pa nećete morati čekati da je agent 'iskopa' kako bi saznali u kojem je to statusu.  

Status mojih zahtjeva je također i mjesto na kojem sada mogu odmah vidjeti kad ću dobiti novi mobitel koji sam naručio uz tarifu, a najbolje od svega je što se ne moram pomaknuti s trosjeda dok pregledavam za koliko dana stiže telefon i u isto vrijeme mijenjam lozinku na Wi-Fi mreži preko Digitalnog tehničara jer sam shvatio da je za dio problema kriv susjed koji je 'posudio' moj Wi-Fi da može gledati Netflix dok mu ne stigne internet u stan.

 

Komentari 6 Pogledaj sve komentare
  • Avatar mihic82
    mihic82 Ponedjeljak, 18.02.2019. u 15:29

    Tako je i kod T coma, ali znate sto mene smeta u tim kvazi korporacijama, sto kad imas problem i on traje i traje uvijek ( da se vojnički izrazim) razgovaras sa vojnikom i iznova i iznova i nikako ne mozes dobiti nekakvog satnika ili brigadira. I ti vojnici se brzo zamjene novima a ovi gore ubiru neke bonuse a ljudi nezadovoljni uslugom i cijenom.

  • Avatar Kašikara
    Kašikara Nedjelja, 17.02.2019. u 23:10

    Pozivi mi nisu problem, rješava li reklame?

  • Avatar let5
    let5 Petak, 15.02.2019. u 13:40

    ovi stvarni su vam bili "posebno nadareni"... mogu mislit kak bu ovo funkcioniralo?.... i ne muljajte "koje će vam uštedjeti gomilu vremena i živaca kod rješavanja vaših problema" .. fali "i nama hrpu para"... ajd bar iskreni budite

Komentiraj, znaš da želiš

Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.

Powered by:
Message