Engleski hotel se predomislio i vratit će 100 funti bračnom paru koji ih je kritizirao na Trip Advisoru. Rekli su i da će odustati od budućeg novčanog kažnjavanja
Vratit će novac: Hotel naplatio 900 kuna za lošu online kritiku
Supružnici Tony i Jan Jenkinson su nakon lošeg noćenja u hotelu Broadway u Blackpoolu objavili komentare o neugodnom noćenju na online servisu Trip Advisor. Sobu su platili 36 funti. Međutim, dva dana kasnije vidjeli su da su im naplatili dodatnih 100 funti, piše BBC.
Nakon što su brojni britanski mediji objavili priču o ovakvoj praksi hotela da financijski kažnjava goste zbog loših kritika, iz hotela je stigla odluka da će novac vratiti te poraditi na kvaliteti smještaja.
Iz hotela su rekli da su se na ovakvu praksu ranije odlučili kako bi spriječili ljude u klevetanju njihovog posla.
- Isto smo poduzeli i u slučaju bračnog para Jenkinson jer smo bili iznimno uzrujani zbog njihovih postupaka i komentara o našem osoblju - navodi se u izjavi. Dodaju da se slažu kako ima prostora za poboljšanje usluge.
Nakon cijele ove afere i upozorenja udruga za zaštitu potrošača da bi to moglo biti ilegalno, odustali su od kažnjavanja gostiju.
- Znali smo da je hotel jeftin, ali očekivali bismo da će biti čist i da se u njemu može živjeti - no to nije bilo tako - rekla je Jan Jenkinson.
Iz hotela poručuju da su uočili da im ljudi prijete lošim kritikama samo da bi dobili popust. Kažu da vode obiteljski hotel s tri zvjezdice i da noćenje naplaćuju od 15 funti te da bi ljudi trebali biti realni u kritikama.