Poznate tvrtke, pogotovo one koje se bave modom i kozmetikom poput GAP-a i Sephore, također su shvatile da im ovakav tip fotografija koristi i privlači pažnju
Želite li biti popularniji na Instagramu? Isprobajte ovo!
Koliko god vaš Instagram bio pretrpan raznim fotografijama, neke se uvijek ističu i razlikuju od ostalih. Novi trend na Instagramu su fotografije raznih objekata uredno posloženih po neutralnoj pozadini. Fotografije su slikane odozgo tako da se svaki predmet vidi, a također stvara i estetsku cjelinu.
Ispada da ovaj trend ima i iznenađujuće dugu povijest. Datira iz 1987. godine kada je Andrew Kromelow, domar u jednoj tvornici namještaja, zaključio kako lijepo izgleda kada posloži svoj alat pod pravim kutom. Američki umjetnik i kipar, Tom Sach, provodio je dosta vremena u istoj tvornici te je preuzeo Kromelowu naviku urednog slaganja stvari i upoznao je svoje kolege u studiju s njom.
Ova tehnika je uskoro postala popularna u časopisima jer se pokazala kao hit za privući čitatelje. Zatim su ju preuzeli blogeri i naravno, proširila se i po Instagramu.
Poznate kompanije, pogotovo one koje se bave modom i kozmetikom, također su shvatile da im ovakav tip fotografija koristi i privlači pažnju. GAP i Sephora se posebno vješti u prezentaciji takvih fotografija.
Ako vam je Instagram jednoličan i pomalo dosadan, isprobajte i vi ovu tehniku.