Bezveze auta ti Suv-ovi! Napuhane visoke karoserije, sa pogonom na samo 2 kotaca, malim prostorom u kabini i jos manjim u prtljazniku, ali zato maximalnom cijenom. Uvijek cu prednost dati monovolumenima, Suv-ovi su sminkerska, skupa i neprakticna auta.
gdejepecat
30.11.2021.
Odustani
Tržište ih voli, zato ih i ima toliko. S obzirom na stanje nacije, ali i europe, puno je pretilih kojima odgovara višlji auto radi lakšeg ulaska, a pogotovo izl
aska iz i vozila. Jer kad se zavale u neki kompakt za izlazak im treba skoro HGSS. Meni osobno ovaj prekrasno izgleda i to je to. O praktičnosti i unutrašnjosti neću
Prikaži još ↓
Ši
Šišmiš
30.11.2021.
Odustani
To se kupuje ljubavnici. Ni za što drugo nije. Ako vidi vodu ili blato - zovi HAC. Na cesti se ponaša ko američki muscle car, ako pretjeraš moraš ga lovit, a po
vjetru - moje saučešće. Kad ima aerodinamiku cigle, sve ti jasno o potrošnji, a ne miče sa mjesta.
Prikaži još ↓
bz
bant_zaje
30.11.2021.
Odustani
SUV-ovi imaju 4 pogona (bar u opciji), ovo su crossoveri. Poštenih monovolumena danas više ni nema, tako da ako netko želi koliko- toliko praktičan auto, mora u
zeti suv ili crossover. Što se tiče povišenih auta, svima odgovara povišen auto. Bilo dal je čovjek u godinama, predebeo ili stavlja dijete u sjedalicu svaki dan, uvijek je ugodnije i praktičnije imati povišeni auto.
Prikaži još ↓
bz
bant_zaje
30.11.2021.
Odustani
@Šišmiš pričaš o yarisu ili općenito o SUV-ovima- crossoverima? Jer ako pričaš općenito, pričaš gluposti ili nikad nisi vozio SUV
(a da je mlađi od 20 godina). Ali da te utješim, i ja sam isto mislio dok ga nisam kupio (ne yarisa).
Prikaži još ↓
Ši
Šišmiš
30.11.2021.
Odustani
Vozim svaki vikend "nešto". Znaš ono test drive. A iskreno sa godinama ti prođe volja uvlačit se u spušteno sportski auto. To je jedina prednost SUVa. A sad neg
ativnosti : troši ko bacač plamena ili ne ide sa mjesta, jer danas svi ugrađuju fenove za kosu umjesto motora - koji onda povećavaju potrošnju značajno. To su dvije tone auti, pravi SUV, koji nemrdaju sa mjesta bez bar 3.0Tdi motora, a ti kupi benzinca X5/7 sa V8 motorom, pa ću te pitat jel radiš za gorivo samo.
Prikaži još ↓
bz
bant_zaje
30.11.2021.
Odustani
Dakle vozim novu kiu sportage, 1.6 crdi MHEV DCT. 136 konja dizela + elektro motor kad se ubaci. Je li bolid? Definitivno nije. Je li mrtvo puhalo? Još manje. S
a DCT-om na tempomatu vozi ZG-PU 150 bez da na sekundu izgubi i 1kmh, na uzbrdici kod Bosiljeva ubrzava bez razmišljanja i oklijevanja. Prosjek na autocesti je oko 7, otvorenoj oko 5,5 i u gradu (Zg) oko 6,5. Dakle obiteljski SUV pristojne veličine, 4 pogona, DCT, ide pristojno
Prikaži još ↓
bz
bant_zaje
30.11.2021.
Odustani
(ne znam gdje mi je nestao drugi dio komentara)...dakle ide pristojno, potrošnja više nego ok za auto te veličine i auto savršeno praktičan za obitelj.
Au
Automehanicar
30.11.2021.
Odustani
Bant , sad zamisli recimo taj isti sklop mora u recimo nekom karavnu (ceed u ovom slucaju) , taj auto koji ima isto mjesta , mozda i veci gepek sigurno trosi li
tru manje.... Al da nije povišen i to je danas hit nazalost , al svako po svojem. Ko voli nek izvoli.
Prikaži još ↓
bz
bant_zaje
30.11.2021.
Odustani
istina, ceed bi trošio litru manje, ima veći gepek i jeftiniji je. Ali a) trebam 4 pogona (što realno jako malo ljudi treba) b) koliko je lakše i ugodnije ulaz
iti i izlaziti iz povišenog auta c) koliko je lakše stavljati dijete u sjedalicu d) koliko je bolja preglednost iz povišenog auta.
Ali kao što si rekao, svatko po svojem :) zato postoje i karavani i kompakti, da si svatko nađe što mu paše
Prikaži još ↓
Au
Automehanicar
1.12.2021.
Odustani
Ma da slazem , makar kazem ljudi ulaze u limuzine i kompakte vec 100 godina i nije bio problem , sad zadnjih 10 godina kad se ide prema nekoj štednji i ekologij
i na trziste dolaze samo suovi , crossoveri i ne znam šta koji imaju po 200-300 kg vise od vece limuzine i uz to kostaju i vise. Al opet to je ocito hit u danasnje vrijeme, polovni drze cijenu drasticno vise nego ostatak game. Al opet svatko po svom ukusu i mogucnostima.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .