čuj, nisu ih obučili za rukovanje rampom??? Dajte najte. Iskusni pomorci koji godinama rade na brodu (trajektu), a nisu obučeni za rukovanje rampom? Jel im netko rekao da ne idu ispod rampe za koji se sumnja da je neispravna i pokušavaju shvatiti zašto se ne spušta? Kolko mozga i obuke treba za to? Kriv je onaj tko ih je poslao tamo, a da nisu klinovima osigurali rampu, a i oni sami snose dio te krivice ne razmišljajući da se sranja događaju samo tako
ne
nesminrec
4.2.2025.
Uređivanje komentaraOdustani
Kada je posada obavljala posao,rampa je bila ispravna tj hydraulika je radila i tlakom drzala rampu.Ljudi su isli provjeriti sasvim drugu stvar-gumenu brtvu oko
rampe koja sprijecava da more prodire u voznu palubu.To sto se nisu ispravno ptipremili i osigurali radno mjesto je upravo problem sa ISM sistemom jer da je netko nesto imao za procitati i procitao,shvatio,ovo se ne bi dogodilo.Postupak zapovjednika takodjer dokazuje da nezna kako sistem rampe radi pa je jednostavno zaustavio hidraulicne pumpe a rampa pala.Medjutim,jedno moram priznati a to je da su nasi ljudi "jako pametni" pa najmanje vode o svojoj osnovnoj sigurnosti na radu.Nama ne trebaju kacige,radne cipele ili prethodna sigurnosna priprema jer se "nista nece dogoditi".Drugi problem je sto Jadrolinija ima brodove razlicitih godista (vrlo stari) kao i razlicitog porijekla sa razlicitim tehnologijama i sistemima na brodovima.Za vrijeme Juge,sve smo trajekte i brodove radili istog tipa u nasim brodogradilistima ili kupovali slicne brodove iz slicnog istog izvora.Da ne spominjem posljednje kupnje trajekata iz Grcke koji niti odgovaraju nasim propisima i uvjetima te zahtijevaju preinake i modifikacije uz standardne improvizacije - samo da se zadovolji forma i zaprlja papir.
Prikaži još ↓
zs
zrno soli u glavi
4.2.2025.
Uređivanje komentaraOdustani
@nesminrec potpuno si u pravu po pitanju zaštite na radu, nema toga više. Ali, ako je tako, onda je problem svih trajekata, a ne s
amo ovog. Sustav sigurnosti kod uporabe rampe treba biti uveden na svim trajektima. Ako su sustavi dizanja/spuštanja rampi drugačiji, svaki brod ima uputstvo za uporabu (i izvanredne situacije) njegove rampe. I to moraju znati oni koji rade s njom i zapovjednik broda. Mislim da ministar ne mora znati kako se spušta/diže i provjerava rampa. Pazi, ne branim Butka i njegovu Milovu, ali načelno, ne može on odgovarati kako tko radi na kojem brodu, vlaku, cesti. Jedino ako je ministarstvo pogriješilo i dalo neku dozvolu za rad, a da nije po zakonu, onda je ministar kriv.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .