Ide im jer najviše ulažu u reklame,gdje god se okreneš VW...ali nikad neće biti bolji od japanaca!
Ma
MateoHorvatinski
30.1.2017.
Odustani
@alcapone123
Reklame ? to je odviše preočito!
al
alcapone123
30.1.2017.
Odustani
Ne znam po čemu ide najbolje prodaja,muljali su na testovima,onaj UP im se raspada,piše da štede na sve strane jer imaju velikih kazni..lažu svi! Bez obzira na
sve Toyota je na vrhu pouzdanosti a tu VW nije ni blizu dapače sve dalje je!
Prikaži još ↓
Ma
MateoHorvatinski
30.1.2017.
Odustani
@alcapone123 Muljaju,svi! VW se prve otkrilo, no to ionako nije nikakvo opravdanje.No i banalna činjenica je ta da su sa Euro 6 normama jedini uz Bmw uspijeli z
adovoljiti tražene uvijete za ispunjavanje Euro 6 rezultata.A štede kako su štedjeli i do sada, nikako.... Stvarno splet okolnosti, i to glupavih. Evo istraživanje provedeno. http://ds.static.rtbf.be/article/pdf/2016_09_dieselgate_report_who_what_how_final-1474267739.pdf Nadalje UP jeste govno! Tu se slažem!
Prikaži još ↓
Ma
MateoHorvatinski
30.1.2017.
Odustani
Toyota.
Dovoljno je vidjeti njihovu pouzdanost koja je u vrhu autoindustrije, i to je ono čime se oni diče.I šta misliš iz kojeg razloga je to tako ?
Zato i am
eri sline za njima, jer cijene zdravoseljački pouzdanost.
Zadnja Cutting edge im je bila hibridna tehnologija, evo sad je Infiniti na vidiku sa benzincem, promjenjivi omjer kompresije.
Kako kažu vulkanizeri- drveni kotač se ne buši.
No realnost je da će se kvar prije desiti na nekom Europskome proizvođaču, nego neEuropskome, tj. Japancu.
Npr.Subaru još uvijek koristi 4x4 (awd) pogon koji je izbacio na tržište 90-tih,dok je npr. Audi u istome razdoblju izbacio 4 nova rešenja (awd) pogona 4x4.
Toyota (Hybrid) od 1997. bez većih promjena, održava i dan danas tu istu tehnologiju.Ili koliko brine o sigurnosti govori činjenica da i dan danas u svoje modele ugrađuju primitivna rješenja, tzv. čelične šipke u vratima koja se koristila pred 20-tak godina.Dok konkurenti koriste dalekosftisciranija rješenja, sa daleko boljim materijalima koji su lakši, čvršći, preciznije zavareni, što i ima posljedicu boljeg rezultata crash testa, logično.
VW je kriv što je marketinški varao! No opet je i tu banalno, činjenica je da su jedini uz BMW uspijeli zadovoljiti euro 6 norme koje su puno strože od Euro 5.logično.
Vidiš, tu je problem VW-a.
Danas je lakše napraviti pouzdan automobil nego tehnološki napredan.
Može jedan VW uzeti mehaniku Golfa 4 i staviti u Golf 8 i tada...Dobiti će proizvod ekvivalentan današnjem Japancu (Toyota Corolla)
Prikaži još ↓
Ma
MateoHorvatinski
30.1.2017.
Odustani
I jesu uspjeli? Naravno da nisu !!!!
skoolboiq
30.1.2017.
Odustani
krumpirwagen
al
alcapone123
30.1.2017.
Odustani
mateo..imam jedan link gdje piše kako su loše prošli vw,audi i bmw....samo je predug pa mi se ne piše...ali ako minzistiraš ti ga pošaljem...
@alcapone123 A šta da ti kažem na ovo... nitko nije imun na kvarove!
A i ti podaci su ozbiljni... ovo je iz 2013.godine. A već za 2015. Audi je najpouzdaniji sv
ezano uz motore.No opet treba uzeti u činjenicu da je je audi prepun, prepun, tehnologije , patenata, i ostalih sranja.... primjer ti je 48v system u automobilima.U ovakove slučaju treba neke kompenzacije biti između pouzdanosti i kvarova.
A da npr. VW koristi mehaniku i motore Golfa 4 opet nebi bilo dobro.Bilo bi dobro samo za nekoga tko traži pouzdanost.
Prikaži još ↓
Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu 24sata te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona .