Obavijesti

Tech

Komentari 0

Izbjegnite ove greške, želite li raditi u digitalnom marketingu

Izbjegnite ove greške, želite li raditi u digitalnom marketingu
4

Za karijeru u marketingu u doba Dona Drapera i ‘momaka s Madisona’ trebalo je puno pušiti i piti puno viskija, ali u 21.stoljeću vrijede neka sasvim druga pravila.

Ako pokušavate dobiti posao u toj industriji, a ne uspijeva vam, pročitajte savjete šefa marketinga HubSpota, jedne od vodećih svjetskih kompanija koje se bave digitalnim marketingom. Mike Volpe otkrio je 10 razloga zbog kojih će ignorirati nečiju molbu za posao:

1. Imate e-mail na Hotmailu

Marketingaši bi trebali gledati prema budućnosti, a ne živjeti u prošlosti. E-mail adresa na Hotmailu ili nekoj sličnoj zastarjeloj domeni može proći ako se prijavljujete za posao povjesničara, ali u suprotnom savjetujem barem Gmail. Dodatne bodove dobit ćete ako imate e-mail adresu na svojoj domeni, to pokazuje da znate kako koristiti tehnologiju i web.

2. Ne mogu vas naći na Googleu

Ne trebate biti popularni kao Beyonce i imati stotine izlistanih rezultata na Googleu, ali pretražujući vaše ime trebao bih moći pronaći barem vaš profil na LinkedInu i Twitteru, nešto čemu ste autor ili vašu osobnu webstranicu.

3. Zadnji ‘tvit’ vam je iz 2011.

Nemojte mi se prodavati kao guru digitalnog marketinga ako niste ništa podijelili na Twitteru par godina. Opet, ne morate imati milijun pratitelja niti nekoliko ‘tvitova’ dnevno, dovoljno je par ‘tvitova’ tjedno. Radije vidim da netko koristi samo jednu društvenu mrežu aktivno, nego da ima otvorene profile na svima, ali je potpuno neaktivan.

Dreamstime

4. Neprofesionalna profilna slika na Facebooku

Apsolutno je neoprostivo da za profilnu sliku na javno dostupnom profilu na društvenoj mreži postavite neku na kojoj ste bez majice ili u kupaćem kostimu.

5. Profilna slika na LinkedInu vam je ‘selfie’

LinkedIn je po definiciji društvena mreža profesionalaca. Ne trebate platiti profesionalnog fotografa, ali trebali biste za profilnu sliku na toj mreži imati neku na kojoj gledate u kameru, vidi vam se cijelo lice i  nije obrađena filterima. Takve ostavite za Instagram.

6. Jedina brojka u vašem životopisu je vaš broj telefona

Marketing u 21. stoljeću je itekako mjerljiva djelatnost. Zato, ako ste nešto radili, napišite u brojkama što ste postigli.

Fotolia

7. Koristite previše praznih fraza

Objasnite mi što znate i što ste dosad radili kratko i jasno, ne zanima me vaše ‘upravljanje strateškim pozicioniranjem ugleda brenda na višekanalnim platformama’. Zanima me što ste oglašavali, koliko ste prodali, što ste promijenili.

8. Zadnji put ste nešto napisali na fakultetu

Čak i ako se ne prijavljujete za posao u kreativnom odjelu, morate znati pisati - svaki član našeg marketinškog tima povremeno se bavi stvaranjem sadržaja stoga nam trebaju ljudi kojima pisanje nije strano. Ne morate voditi blog s dvije objave tjedno, postoji toliko platformi na kojima možete povremeno objavljivati da je nedopustivo ako niste napisali ništa godinama.

9. Prijavili ste se za sve slobodne pozicije u našoj tvrtki

Velika je razlika između toga da ste jako motivirani dobiti posao i toga da ste očajni. Uložite vrijeme i trud, raspitajte se detaljnije ako niste sigurni koja je prava pozicija za vas i sastavite molbu za posao posebno za to radno mjesto.

Fotolia

10. Molba je krivo naslovljena

Da, često nam se događa da dobijemo molbe za posao naslovljene na neke druge ljude u nekim drugim kompanijama. Ne trebate nužno imati jedinstvenu molbu za svaki posao za koji se prijavljujete, ali dajte si bar toliko truda da provjerite i ispravite ime kompanije.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”
JOŠ JEDNA AI BOŽIĆNA REKLAMA

McDonald’s nakon kritika povukao AI božićnu reklamu: “Upropastila mi je božićni duh”

McDonald’s Nizozemska morao je povući novu AI božićnu reklamu nakon vala kritika da je “jeziva”, “bez duše” i potpuno promašene poruke. U reklami je Božić prikazan kao “najgore doba godine”, a rješenje je - sakriti se u McDonald’su do siječnja.
Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta
ZANIMLJIV TREND U AUTOINDUSTRIJI

Za neke nema krize: Evo koliko je rasla prodaja luksuznih auta

Dok se prosječni kupci dvaput misle zbog cijena i kamata, luksuzni segment se ponaša kao da krize nema. Studija tvrdi da potražnja za autima od 100.000 dolara i više i dalje raste.