U Zadru se 14. i 15. studenog održava Zadar DigIT, prva hrvatska konferencija o digitalnom turizmu koja okuplja vodeće turističke i komunikacijske stručnjake
Digitalni turizam u Hrvatskoj i mogućnosti razvoja i suradnje
Digitalni turizam potpora je i sve nužnija nadopuna uobičajenom turističkom iskustvu današnjice. Gdje potražiti gosta, kako mu pristupiti i kako ga zaintrigirati za posjetu, na koji mu način iskomunicirati i prezentirati turističke prednosti naše destinacije, ali i kako odgovoriti na sve veće „digitalne“ zahtjeve modernog turista, neka su od pitanja na koja će se odgovoriti na Zadar DigIT-u.
Zadar DigIT konferencija namjenjena je svim turističkim djelatnicima,
od vlasnika turističkih agencija, velikih i malih hotelijera,
ugostitelja, članova turističkih zajednica, ali također i stručnjacima
koji se bave bilo kojim aspektom online komuniciranja i online biznisom.
Cilj konferencije je okupiti relevantnu stručnu javnost i
poduzetnike, spojiti akademski i poslovni sektor te sinergijskim učinkom
unaprijediti znanja i razmijeniti iskustva, kao i stvoriti nova
zanimljiva poznanstva putem radionica i druženja.
Zadar DigIT okuplja vodeće turističke i komunikacijske stručnjake
U Zadru će se 14. i 15. studenog okupiti stručnjaci koji će kroz dva dana ponuditi odgovor na pitanje možemo li i na koje načine poboljšati svoju turističku ponudu koristeći internet i mogućnosti napredne tehnologije. Kroz 12 predavanja, četiri radionice i dva panela, sudionicima na konferenciji svoja će znanja i iskustva prenijeti brojni stručnjaci te predstaviti novitete i mogućnosti dostupne domaćem turizmu kao i njihovu implementaciju u turističku ponudu, od digitalnih medija i online marketinga, do inovativnih tehnologija i inspirativnih priča.
Tako ćete na Zadar DigIT moći čuti Nikolu Jellačića i Ivanu Grbavac iz Google Adriaticsa, Nikolu Vrdoljaka, direktora Gingerneta i Weekend Media Festivala, Milicu Cetinić i Anu Penavić iz agencije Jasno i Glasno, Damira Krešića s Instituta za turizam, Boženu Krce Mimočić sa Sveučilišta u Zadru, Nebojšu Grbačića, Nelu Fegić iz digitalne agencije Neuralab i ostale. Popis predavača možete vidjeti ovdje.
Hrvatska gospodarska komora prepoznala je važnost ovog događaja te je i službeno postala pokroviteljom ove prve hrvatske konferencije o digitalnom turizmu, a glavni medijski sponzor je Styrija sa svojim digitalnim izdanjima. Konferencija će se održati u suradnji s Gradom Zadar te Sveučilištem u Zadru.
Kotizaciju za konferenciju moguće je još uvijek ostvariti po early bird cijeni do 5.10., a prijavom do tog datuma ostvaruje se i pravo na dodatni popust od 10%, ukoliko se pri registraciji upiše promo kod PROMO-0510.
Prijavite se kroz web formular te na vrijeme osigurajte najpovoljnije Early bird ulaznice!
Najmanje bodova: Znate li koja naša pjesma je ostvarila najgori plasman dosad na Eurosongu?
Hrvatski predstavnici na Eurosongu nisu postigli velike uspjehe u posljednjih nekoliko godina. Posljednji veliki uspjeh za Hrvatsku bio je 1999. godine. Velika su očekivanja od ovogodišnjeg predstavnika Baby Lasagne...Živio je s penisom na ruci šest godina, a onda mu je konačno presađen na pravo mjesto
Ud je izgubio 2014. nakon infekcije, a onda su mu ga liječnici prišili na ruku. Tamo je 'rastao' čekajući operaciju. Većinu vremena ga je skrivao u dugim majicama, a nekad bi mu i 'ispao'Severina o 'filmiću': Prvo sam pomislila 'O Bože, kako će moj razrednik iz srednje reagirati...'
U opuštenom izdanju na krevetu s voditeljicom, Severina je odgovarala na mnoga pitanja, a između ostalog i na pitanje o filmu koji joj je obilježio početak tridesetih i kako joj je teško bilo