U zagrebačkom Hypo Centru ove subote (22.10.) su dodijeljene treće Effie nagrade za najistaknutija komunikacijska postignuća u Hrvatskoj. Za natjecanje su prijavljena 42 rada
Dodijeljene 3. hrvatske Effie nagrade za 2011.
U oštroj konkurenciji 42 rada, prijavljena od strane 30 oglašivača i 34 marketinške agencije, dodijeljene su 4 zlatne, 5 srebrnih i 3 brončane Effie nagrade. Oglašivač Podravka te agencije Bruketa&Žinić OM i Unex MPG, pobjednici su ovogodišnjih Effie nagrada s osvojenim Grand Prix-om za kampanju "Studenac - garancija dobrog gemišta" koja je osvojila i zlatnu nagradu u kategoriji Piće.
Zlato za najbolje kampanje osvojili su Raiffeisen Bank s agencijama Bruketa&Žinić OM i Imago za kampanju "Pjevač“; Tele2 za "Smiley“ s agencijama Bruketa&Žinić OM i Media polis te Tomato u suradnji s agencijama Grey Worldwide Zagreb i McCann Erickson za kampanju "Puc' ga medo“.
Najuspješnija agencija ovogodišnjeg Effie natjecanja je Bruketa&Žinić OM sa šest osvojenih Effie nagrada, dok su kod oglašivača najviše Effie-a osvojili Podravka, VIPnet i Tele2.
O dobitnicima ovogodišnjih Effie nagrada odlučivao je stručni žiri sastavljen od 24 marketinška stručnjaka - predstavnika oglašivača, marketinških, medijskih, PR i istraživačkih agencija te medijskih kuća na čelu s Dorjanom Zadkovićem (Vipnet).
Treću godinu za redom, u organizaciji HURA-e (Udruženja društava za tržišno komuniciranje) i Best Marketinga, Hrvatska je dio međunarodne inicijative Effie koja u više od četrdeset zemalja diljem svijeta te tri regionalna natjecanja, nagrađuje vrhunska marketinška postignuća, pri čemu je najbitnija poruka o učinkovitosti i rezultatima marketinških komunikacija koja je neovisna o veličini, trajanju i korištenim medijima.
U nastavku pregledajte sve nagrađene radove.
Zlatne Effie nagrade:
- "Studenac - garancija dobrog gemišta" Podravka, Bruketa&Žinić OM, Unex MPG
- "Raiffeisen bank - Pjevač" Raiffeisenbank Austria, Bruketa&Žinić OM, Imago i Brlog
- "Tele2 - Smiley" Tele 2, Bruketa&Žinić OM, Media polis, Organizacija
- "Tomato - Puc' ga medo" VIPnet, Grey Worldwide Zagreb, McCann Erickson
Srebrne Effie nagrade:
- "Dukat trajno mlijeko u boci" Dukat, BBDO Zagreb, Unex MPG
- "Vip Business" VIPnet, Grey Worldwide Zagreb, McCann Erickson
- "Tele2 - Jaaavi se!2011" Tele2, Bruketa&Žinić OM, Media polis
- "Korak u život" Rotary klub Zagreb Kaptol, Digitel, Gingernet, Premisa
- "Za sve koji se vole igrati" Hrvatska Lutrija, Imago
Brončane Effie nagrade:
- "Karlo" Karlovačko pivo, Bruketa&Žinić OM, DMS, Mediacor
- "Angal - Raspršite grlobolju u trenu!" Sandoz, McCann Erickson, Zenit Media
- "Majlonke" Outdoor Akzent, Imago
- finalist "Bonbon - Zadovolji se sam" Hrvatski Telekom, Digitel, Digitel Medijski Servisi
Naručile su prekrasne haljine, a ovo su 'grozote' koje su dobile
Bez obzira na rizik da nećemo dobiti ono što vidimo na slici, mnogi često odjeću naručuju preko interneta. Ovo su neki modni gafovi koji pokazuju razliku između naručenog i onog što dobijemoPogledajte veliko nevrijeme koje ide prema Hrvatskoj!
DHMZ je ranije objavio upozorenje i žuti alarm za grmljavinsko nevrijeme za sve regije u Hrvatskoj osim za dvije. Sad su to promijenili i samo gospićka regija označena je zelenomGrmljavinsko nevrijeme udarit će Hrvatsku! Sigurne samo dvije regije. Nestabilno i sutra...
Za četvrtak i petak prognoziraju dosta nestabilno vrijeme, pogotovo četvrtak kad je za skoro cijelu Hrvatsku upaljen žuti alarm zbog grmljavinskog nevremena