Viral

Iz Drave ulovio soma od 56 kila: 'Bila je to borba između njega i mene, još uvijek me bole mišići'

Supruga me dva puta zvala usred borbe, ali se nisam mogao javiti. Vukao sam ga nekih 30 metara po pijesku, dalje nisam mogao. Ovo je najveća riba koju sam ikad ulovio, rekao nam je Dalibor Dolovski iz Dobrovića

Prvo sam mislio da ima 30-tak kila, no kasnije je bilo sve teže, to je borba između tebe i njega, priča nam Dalibor Dolovski iz Dobrovića kod Slatine, koji je u srijedu na ušću Drave u Čađavici ulovio soma od čak 56,4 kile.

Bio je dugačak 218 centimetara, a ovo mu je, kako kaže, najveća riba koju ikad ulovio u 30 godina koliko se bavi ribolovom. Mamac je zagrizao oko 20.20, a 'hrvali' su se sve do pola 10 u noći.

- Nemaš koga dozvati. Bio sam potpuno sam, bilo je to preko sat vremena borbe. On vuče kad hoće, kad neće stane, ne možeš mu ništa. Natezali smo se i pobijedio sam - kaže Dalibor, dodajući kako zapravo uopće nije planirao pecati kad je dolazio.

Došao pokositi travu, a vratio se s ribetinom

- Supruga me dva puta zvala usred borbe, ali se nisam mogao javiti. Imamo kućicu uz Dravu pa sam došao malo počistiti i pokositi travu, kad vidim da tamo dvojica pecaju. Došao sam do njih, rekli su mi da sad idu kući, pa rekoh sam sebi da probam i ja malo 'blinkat' i eto - prisjeća se slavne večeri prije dva dana Dalibor, koji je soma, kako opisuje, uhvatio na samom ušću stare i žive Drave.

- Imao sam sreće što je na tom dijelu bio sprud. Pokušao sam ga vući po pijesku, odvukao ga nekih 30 metara, a kamion mi je bio parkiran nekih 150 metara dalje. Nisam dalje mogao pa sam zvao kolegu da ga zajedno stavimo njegov džip i zatim premjestimo u kamion. Vreću od pedeset kila cementa mogu nositi pod rukom, ali ovakvog soma jednostavno nema šanse - objašnjava nam, dodajući i da zadnja dva dana pije tablete protiv bolova zbog upale mišića.

VIDEO Kerumov izum, gradele u karijoli: Jel' moš virovat di ja pečen?! 'Srbi bi rekli u tačkama'
VIDEO Kerumov izum, gradele u karijoli:  Jel' moš virovat di ja pečen?! 'Srbi bi rekli u tačkama'

'Poplavio sam, štap me izudarao'

- Bole me ruke, bole me noge. Cijeli sam poplavio na njedrima gdje me štap izudarao. Ne mogu vam to opisati, da je samo netko tamo još bio i to snimao. No bio je mrak, puca vam adrenalin a vi se borite s nečime na mjesečini. Da sam imao slabiju opremu, jednostavno bi me odvukao u vodu - dodaje Dalibor, naglasivši kako je ranije imao 3-4 prilike gdje su ga ovakvi somovi nadjačali.

- Ovaj put sam znao s čim imam posla. Iskustvo i znanje pomogli su mi da ga ulovim. Prije sam znao uloviti po 21, 17 i 15 kila teške ribe, a i supruga je naviknuta da uvijek donesem neku ribu, pa nije bila previše zabrinuta kad joj se nisam javljao - nadovezuje se Dalibor, koji kaže da je svega dvoje kolega unazad par godina uspjelo uloviti ribu približne veličine.

Raj za svačije nepce: Iskusni ribar s Korčule otkriva tradicionalni recept za poparu

Soma podijelio s prijateljima

- Kad smo ga donijeli kući, skupilo se dvadesetak prijatelja. Feštali smo negdje do pola dva u noći, a ujutro smo ga podijelili prijateljima i poznanicima. Doma mi je ostalo svega 3-4 kile - zaključuje naš sugovornik, koji inače voli pripremati riblja jela.

'Žene mi zavide, muškarci me se boje. Predobro izgledam i zato sam sama već šest godina...'
BRITANKA IMA PROBLEM

Ljudi misle da ne idem na spojeve jer sam arogantna, ali to nije razlog, jednostavno ne mogu pronaći nikoga jer ovako dobro izgledam. Boje mi se prići, kaže Britanka

Neustrašivi mongolski ovčari letjeli su 20 sati do Zagreba da ih se prvi put predstavi svijetu!
SVJETSKA IZLOŽBA PASA

Najveći pseći događaj na svijetu u ovoj godini i službeno je otvoren na Zagrebačkom velesajmu. Među više od 25.000 pasa nalaze se i neke ekstremno rijetke pasmine koje su prvi put izašle iz granica svoje zemlje
VIDEO Jutarnje razgibavanje divljih svinja. Trčali uz prugu u Zagrebu: 'Išli su prema centru'
KUDA IDU DIVLJE SVINJE?

ZAGREB - Dvije divlje svinje u petak ujutro snimio je čitatelj 24sata u zagrebačkoj Dubravi. Trčale su uz prugu, prvo su pretrčale Osječku, pa Branimirovu te nastavile svoj put prema centru, rekao nam je čitatelj.