Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

'Odvojila sam se od svog tijela, osjetila ugodu i jarku svjetlost'

1. DIO Svjetlost na obzoru koja jača što je bliže, ali ne zasljepljuje već magnetski privlači, najčešće govore oni koji su doživjeli izvantjelesno iskustvo. U deset nastavaka donosimo njihove priče...

Komentari 185 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Avatar vilo moja_
    vilo moja_

    Osoba iz obitelji koja je doživjela "odlazak" ispričala upravo tako kako piše..

    40 Subota, 05.05.2018. u 07:20
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Osoba koju sam spomenula nije vjernik..

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 07:50
    • Avatar 12kamelia

      12kamelia: i ja sam nešto slično doživjela...

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 07:59
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Krkan..baš ti odgovara nick...

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 08:36
    • Avatar Domicilnihrvat

      Domicilnihrvat: Vilo vjerujem jer sam osobno doživio stime da sam imao izbor i izabrao sam život, danas bih ušao u taj predivan tunel onda sam bio mlađi i optimist i odustao, briga me na podsmijavanje al je istina i ne bih ...prikaži još! h ni sada o tome pričal al eto znaju moji najbliži ono malo kak ih je još ostalo, danas se nebih borio ni imao volje za oporavak al eto to je tako u životu

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 09:50
    • Default avatar - VelikiRoko

      VelikiRoko: Ja sam odjetio i izasao iz tijela.. cekao me Thor koji mi je pokazao kako letjeti s cekicem

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 10:07
    • Avatar Domicilnihrvat

      Domicilnihrvat: Da žal mi je

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 11:08
    • Default avatar - darac96

      darac96: nKrkan hahaahhaha ako ne vjerujes onda te molim da prizoves demona ja ti sve nabavim sto ti treba i pokazem ti ritual i odlazim a ti se pripremi na pelene

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 12:33
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Domicilni...nemoj tako..treba se veseliti svakom trenutku...nije sve uvijek samo crno...

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 13:00
    • Avatar tallija

      tallija: mnogi ljudi su dozivjeli takav neki oblik duhovnog iskustva, koji apsolutno nadilazi ovu nasu materijalnu ogranicenost... jasno je da ne zele o tome govoriti jer nailaze na zid nerazumjevanja, ismijavanja i radije odabiru to zadrzati za sebe

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 13:51
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: et, talija, baš o tome pisala na jednom drugom komentaru..

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 13:56
    • Avatar željkopz

      željkopz: Da je dozivjela odlazak nebi se ni vratila, eto moja mama je isto bila klinicki mrtva nekoliko minuta pa kad je ozivjela kaze nista nije vidjela, sve crnilo, tj ništa, ne sjeca se ničega jer nicega nije ni bilo 😉😉.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 18:34
    • Avatar Domicilnihrvat

      Domicilnihrvat: Gle vilo imaš ovdje krkana kojj sami sebe poštuju druge ne tangiraju al su uvijek u pravu i neka su briga me al da to dožive šutjeli bi jer su uvjereni da su u pravu i treba uvažit njihovo mišljenje ...prikaži još! al od, srca, im želim da to ne dožive

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 20:23
    • Avatar željkopz

      željkopz: Oni koji su doživjeli trebali bi si dati malo vremena da probaju shvatit sto se desilo da razmisle o tome sto se desavalo u tome sto su vidjeli, dobro ispitat sve, biti skroz iskreni, ako se jedna mala sitnica ne ...prikaži još! slaze u onome sto su oni vidjeli gotovo je cijela prica o van tjelesnom iskustvu pada u vodu, ali mnogi nece priznati takvu neku sitnicu ili jos cesce nece ni razmisliti o tome da sami sebe ispitaju, samo ce reći ja sam imao van tjelesno iskustvo i to je tako, imao sam i ja ne van tjelesno iskustvo ali snova koji su izgledali kao java jbt, kao da sam zbilja tamo i pricam sa pokojnikom koji je neki dan preminuo, samo san ne budno prividjenje, stvarno je izgledalo cak prije budjenja sam osjetio ono sto kažu naglo povlacenje nazad u tjelo, kao da me netko povukao za noge, ma strasno, povjerovao sam da sam zbilja vidio preminulu osobu ali sam izasao van stao na mjesto di sam u snu stajao prije koji minut, sreca bio dan kad sam se probudio haha, i trazio nesto bilo sto da je tamo sad a nije ga bilo u snu i nasao sam jednu stvar, tu sam stao, te stvari nije bilo jucer tamo kad sam zadnji puta prolazio tuda i moj mozak nije upamtio, eto toliko o mojim dogadjajima, ja cu uvijek istraziti prije nego zakljucim. Cak sam imao slucaj otvaranja vrata a i to sam istrazio, sad moze biti duh preminule osobe a moze biti i vjetar to jos nisam odvagao, taj mi je misterij ostao neriješen 😂.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 20:34
    • Avatar tallija

      tallija: reci ti nama ima li nesto sto ti nisi dozivio? 🤣😂🤣😂

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 21:00
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Nije vidio bijele miševe

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 21:08
    • Default avatar - darac96

      darac96: ArchAngell to je takav san bio i nista drugo covjek sanja cijelu noc samo upamti nekoliko snova i jos zanimljivije je kad sanjas nesto zanimljivo probudis se i znas sve o snu,a vec kad peres zube ili pijes kavu si ...prikaži još! zaboravio....izvan tjelesno iskustvo ili aestral je nesto sasvim drukcije... a to sa vratima nemoze biti duh jer duh nema te energije da pomakne ni pero kamoli da zatvori vrata

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 21:57
    • Avatar harac420

      harac420: Darac ajd evo ja se javljam za experiment sa demonima, reci mi sta sve trebam

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 07:44
    • Avatar harac420

      harac420: I inace mozak ispusta kemijske supstance kad je blizu smrti, onda dode to toga da vidis pokojnike ili kolko ste puta culi " cjeli zivot mi je proso pred ocima"..

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 07:52
    • Default avatar - darac96

      darac96: harac420 prvo ti meni reci kojega oces i za sto ga trebas novac,ljubav,nesto te zanima,znanje,snovi,snaga??

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 14:01
    • Avatar harac420

      harac420: darac daj nemoj se sramotit molim te

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 14:08
    • Avatar harac420

      harac420: daj mi za bilo sta, evo bilo sta, nek pomakne casu za 1 cm sto se mene tice, samo nek da neki dokaz da postoji i ja sam odma iste sekunde na tvojoj strani!

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 14:09
    • Default avatar - darac96

      darac96: gle postoje prizivanja za koja stanes ispred ogledala i velis 3x bloody mary zbog kojih samo malo srce poskoci priliko paljnjena svijetla,a postoje prizivanja za koje trebas biljku,svijecu,zivotinju,element i vrijeme... neke stvari su za zabavu neke nisu i vrlo su ...prikaži još! ozbiljne ako zelis to napraviti ali bez ismijavanja i sprdnje onda ce mo se drukcije cuti a ne preko 24 sata

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 14:24
    • Avatar harac420

      harac420: gle necemo sad ic zrtvovat ljude , daj nesto banalno al dosta da mogu koristit kao dokaz znaci nesto sta se moze ponovit i ispitat vise puta.. meni na blody mary srce ne poskoci.. nikad u zivotu nisam dozivio nista ...prikaži još! a nadnaravno niti se bojim takvih stvari! napisi mi tu tocno sta sve trebam da uspijem to napravit nerazumijem zasto ti treba druga platforma... ja se ne sprdam niti nista , stvarno zelim znati i ako imas saznanja kako reci mi sad odma i ja cu ti rec rezultat ovdje na 24 sata ...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 14:51
    • Default avatar - darac96

      darac96: idi na groblje pokupi slova sa kriza i na vratima svoje sobe s njima ispisi svoje ime i prezime ali sam spavaj u sobi...to sto citas o njima i gledas filmove 99,99% je laz.vecina demona ti ne zeli zlo dok ...prikaži još! neki ti zele sve ovisi o njemu i raspolozenju... kad postignes sa njima dogovor zele nesto u uzvrat opet u 90% slucajeva nije to tvoja dusa jer neki nemaju koristi od njih... ali kad se sa njim nesto dogovoris to moras ispuniti zelio ti to ili ne. moras biti vrlo oprezan sa njima i pametan. a ako se sa njima zelis zezati ti za njih treba njihova biljka,element,sigil,treba biti tocan dan,svijeca,miris i kovina... i nece ti se pokucati na vrata i reci bok ja sam dosao ili ce ti se pojaviti u snu ili u spiglu i to kad njemu odgovara a ne kad tebi... ponavljam razlika izmedu duha i demona je velika duh te nemoze ubiti ali te moze psihiciki natjerati da pocinis samoubojstvo dok te demon moze... ako zelis njih prizivati moramo razgovarati preko drugog cheta ne preko 24 sata

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 17:45
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Ovo je više nego morbidno...

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 17:54
    • Avatar harac420

      harac420: ok odma da ti kazem skidanje slova sa kriza na grobovima je nazalost ilegalno , dali postoji drugi nacin? mogu li skinut slova od negdje drugdje? ili bas moraju bit slova s groba ? ta slova s groba imaju neka ...prikaži još! posebna svojstva? koja biljka ,koji dan, kakva svijeca neka specificna iz crkve ili bilo koja? i kakva kovina? sta tocno? kako cu znat da mi je u san uso duh/demon , kako znam da je bas to a ne jednostavno san ?

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 23:42
    • Default avatar - darac96

      darac96: znam da je ilegalno al *ebiga.... uznemiravas mrtve... to ce ti biti bolji dokaz nego pomicanje case........

      Odgovori Ponedjeljak, 07.05.2018. u 00:23
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Vas dvoje prestanite)) Jučer sam legla spavati kad nakon 10 minuta iz čista mira se sama od sebe otvore vrata u hodniku...pretrnula sam..nigdje nikog nije bilo)) najte me već plašiti))

      Odgovori Ponedjeljak, 07.05.2018. u 21:27
    • Default avatar - darac96

      darac96: nebrini se kod duha se osjeca promjena temparature a demon smrdi :D valjda je bila samo fizika.... ako se bas bojis pitaj ga tko je i sto zeli:D..

      Odgovori Ponedjeljak, 07.05.2018. u 22:04
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: ma da, sigurno bu se predstavil..

      Odgovori Ponedjeljak, 07.05.2018. u 22:05
    • Default avatar - darac96

      darac96: hoce ako ima dovoljno energije ali u snu zanimljivi su i zabavni.... ako jedna jabuka tjera doktora onda smijeh i pozitivne misli tjeraju demone i duhove:D znaci kad cujes da se vrata otvaraju i osjecas poglet na sebi sjeti se ...prikaži još! nesto smijesnoga i smi se:D jedino ako ga ne razjaris pa ce ti izac iz tv--a kao u filmu he he he

      Odgovori Ponedjeljak, 07.05.2018. u 22:09
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: hahahaha...ak sad ne bum mogla zaspati ti si kriv))))

      Odgovori Ponedjeljak, 07.05.2018. u 22:10
    • Default avatar - darac96

      darac96: samo pozitivvne misli i pentagram iznad kreveta ili pod madracem.... pentagram stiti od zla

      Odgovori Ponedjeljak, 07.05.2018. u 22:12
    • Avatar vilo moja_

      vilo moja_: Kod mene drugačije misli niti ne postoje...a za ovo drugo što pišeš nekak ne vjerujem..

      Odgovori Ponedjeljak, 07.05.2018. u 22:15
    • Default avatar - darac96

      darac96: pokusaj sa slovima pa se javi :*

      Odgovori Ponedjeljak, 07.05.2018. u 22:20
    • Avatar harac420

      harac420: bas cu ic po groblju skupljat slova pa nisam poludio, zasto duhovi trebaju te gluposti?

      Odgovori Srijeda, 09.05.2018. u 18:31
    • Default avatar - darac96

      darac96: harac420 htio si da ti dokazem evo ti... bit ce puno uvjerljiviji dokaz od case...

      Odgovori Srijeda, 09.05.2018. u 19:27
    • Avatar harac420

      harac420: nema druge nego da uzmem slova s groblja? nema drugog nacina?

      Odgovori Srijeda, 09.05.2018. u 19:51
    • Default avatar - darac96

      darac96: harac420 ima al ovo ti je najlaksi

      Odgovori Srijeda, 09.05.2018. u 19:58
  • Avatar Endimion
    Endimion

    Nikada se neće dokazati postojanje života poslije smrti. Možemo samo vjerovat ili ne vjerovat.

    13 Subota, 05.05.2018. u 09:47
    • Avatar tallija

      tallija: to ti je kao da kazes da se nikada nece dokazati postojanje ljubavi, a ona itekako postoji

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 13:53
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Upravo zato je i ustroj u savršenom redu. Kad bi znali sa 1oo% sigurnošću da smrt nije kraj, NIŠTA ne bi bilo isto i NIŠTA ne bi imalo toliki značaj ko što ima, i hrpu emocija sa spektra ne bi ...prikaži još! nikad imali prilike isprobat. :)

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 14:13
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Ja tvrdim da nas čeka ono što smo i svojevoljno napustili, a to je apsolutni pristup svemu i svakoj informaciji ikada, zato smo, indirektno i stvorili ovo gdje jesmo i zatomili osjetila, da isprobamo nešto što na "onoj" strani ne ...prikaži još! možemo ili ne moramo od simplicitnih stvari ko što su hrana i "keks", pa do težiš ko što su fizička bol, određene emocije dostupne samo u ovom ljudskom fizičkom obliku i naravno SMRT.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 14:13
    • Avatar željkopz

      željkopz: A ja znam da nas nista ne ceka samo ništavilo jer smo mrtvi, kao i telefon ugasis ga izvadis bateriju, nekoliko sekundi ce drzati ram memorija onda ce krepucnit, ostat ce rom memorija isto kao i kod nas u mozgu ...prikaži još! neko vrijeme sva sjecanja ce biti tu u mozgu dok ne istrune, kao i u rom memoriji dok joj ne istekne vjek trajanja 😂😂. Umiranje je gasenje života, gasenje znaci da si ugašen. Postojanje duše je jedna od milijun teza i pretpostavki, a ljudi vjeruju u ono sto im bolje zvuči. Istvari su nas vanzemaljci kreirali, postoje zapisi da su bili na zemlji pa eto svi opet vjeruju u boga 😂😂. Ali dobro kako hoćete briga me

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 18:44
    • Avatar tallija

      tallija: da te briga ne bi davio sa svojim dugometraznim komentarima u kojima usputno naglasis svoju genijalnost...cek...cek...ti si onaj koji je sedam puta izbjegao smrt??? hahahaha

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:12
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: A čuješ sa strane filozofije itd. moja pretpostavka stoji. A te i takve anarhističke ideje ko što ti tvrdiš, slobodno i dalje tvrdi. Ljudi vjeruju u NEŠTO veće od njih samih, a onih koji vjeruju svakoj riječi neke "svete" knjige ...prikaži još! ge bome ne vjerujem da ima puno, čak ni među onima koji takve priče prodaju. Sam sam vidio nekoliko stvari sa malo hrpom svjedoka koje se ne bi smjele dešavat nit viđat, ako je tako kako TI tvrdiš, a ja znam da nije. A ovo da smo samo mali dio kolektivne energije koje seslijeva i prelijeva iz šupljeg u prazno ćeš shvatit, kad bude vrijeme, ma da nije važno dal vjeruješ ili ne u tome i je čar života, NEZNANJE. Nešto što u "onom" obliku nemamo.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:15
    • Avatar željkopz

      željkopz: Da ja sam taj sto je 7 puta izbjegao smrt 😂😂, sigurno ti krivo jelda? 😂😂😂, a da me briga jeste briga me samo eto hocu da pojasnim svoje stajalište kao i svi drugi. A ti vjeruj u sta hoćeš, ...prikaži još! kad bi ljudi koristili mozak onoliko koliko se koristi kad umires svi bi bili genijalci 3 puta pametniji od tesle i trumpa skupa, uz pamet bi jos bili superljudi.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:18
    • Avatar željkopz

      željkopz: E sad ti nama pojasni sto si to vidio sa svojom grupom svjedoka, hvala.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:22
    • Avatar tallija

      tallija: sta bi mi bilo krivo, nadam se da ces osmi put imat vise srece i otici u vjecno nistavilo kakvo je posvjedocila tvoja mama...vi ste obitelj superheroja 🤣😂👍😁 nenadmasivi umovi

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:26
    • Avatar željkopz

      željkopz: Hahaha da jesmo superheroji 😂😂😂🤠, ja jos samo cekam da preživim pad aviona, ne ono tipa da eksplodira motor pa da pilot sleti, to se meni ne racuna kao sreca ili cudo, vec da avion bas padne i eksplodira, udari ...prikaži još! u planinu, e kad bi to preživio onda bi rekao e jbg sad je vise dosta, ocito sam besmrtan 😂😂😂, sto da ti kažem preživio sam rušenje zgrade, kidnapovanje, utapanje, rodjenje, a sve je počelo jos dok sam bio spermij, nalet auta, i struja me jednom opalila, turno prste u grlo za zarulju 😂😂, bio djete nemoj zamjerit, svi bi hvalili boga a ja ne, jer eto zato da ne objasnjavam predugo je 😂😂... Ovo do sada sam preživio bez ogrebotine nije hitna uopce intervenirala. A možda me bog drzi na zivotu jer hoce da me vrati na pravi put 😂, bolje da jos malo nevjerujem duze cu zivit hahaha, ako povjerujem na ravnom cu da padnem i poginem 😂😂

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:50
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Jbg to se zove sreća, takve karte si dobio. Ček ček što je ovo "dok sam bio spremij" sad se i to računa jbt ?? Odi daj. XD :D

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:58
    • Avatar željkopz

      željkopz: Da jer su koristili zaštitu tj kondom, barem je mama rekla da su ga koristili jer ona nije htjela vise djece nakon sestre, eto to je prvo, drugo rodjenje tu sam mislio rodio sam se kao nezeljeno djete 😂😂, mama ...prikaži još! me htjela pobacit, ali ju je baba njena mama uspjela odgovorit, pa di ces djete tako bogu zgrjesit hahaha. Pa mi reci dal to mogu racunat ili ne? Prati me jbn nesreca jos od prije rodjenja i nastanka cak 😂😂. Tj prati me i sreca i nesreca ali sreca uvjek pobjedi ali nikako na lotu sa dobijem tu mi nikako ne ide 😕😕

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 20:18
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Ne možeš jbt, pa onda do kud će to sezat ? Oćeš i pra-pra-pradjedovo preživljavanje ledenog doba računat? Računa se ono što si doživio od kad postojiš. ;)

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 21:29
  • Avatar danijel00
    danijel00

    svi smo mi bili mrtvi prije nego smo se rodili...reko bi da nas isto nistavilo ceka i nakon zivota

    27 Subota, 05.05.2018. u 08:25
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Ti kažeš ništavilo, ja tvrdim da nas čeka ono što smo i svojevoljno napustili, a to je apsolutni pristup svemu i svakoj informaciji ikada, zato smo, indirektno i stvorili ovo gdje jesmo i zatomili osjetila, da isprobamo nešto što na ...prikaži još! "onoj" strani ne možemo ili ne moramo od simplicitnih stvari ko što su hrana i "keks", pa do težiš ko što su fizička bol, određene emocije dostupne samo u ovom ljudskom fizičkom obliku i naravno SMRT. :)

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 13:46
    • Avatar željkopz

      željkopz: Dino hahahaha

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 18:35
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Reci? :D Di buba?

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:08
    • Avatar željkopz

      željkopz: Ma smijem ti se jer kopiras isti komentar svugdje i totalno je besmislena ta ideja, ali dobro ako ti vjerujes e pa vjeruj 😉😉.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:14
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Jel besmislena? Bome ako ovo nema više logike nego išta u bibliji fak mi direktli kaže jedan stari. Jel u mojoj teoriji problem ili tvojoj nemogučnosti da uopće razmotriš ideju? Isto ti je s matematikom il ti ide il ti ...prikaži još! ne ide. ;) Apsolutno sve napisano pa i 3o puta toliko mogu logički argumentirat dodatno, a osoba koja ulazi u neku temu sa već apsolutno određenim umom, takva osoba ne može nit ne želi prihvatit nit SAMU mogučnost da ta ista nije u pravu. Ti si zaključio da ti imaš riješenje života i smrti i to je to, mi smo ti samo na putu, jel? Super si jbt, super. :) :D xD

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:31
    • Avatar željkopz

      željkopz: Ok, ali kako znas da je biblija tocna? Nisam citao niti gledao Harry Pottera, pa ti sad ne mogu nista napisati na tu foru, ali ako si ti čitala pa zamisli neku magiju koju je on izmagijao sa carobnim štapićem ...prikaži još! e ja vjerujem u to jer tako je napisano 😂😂. Ako je napisano ne mora biti da je točno, usput ta biblija ima nekoliko kontradikcija, pa kako bog moze reci jedno pa drugo, dali je bijelo ili je crno ne moze oboje 😂

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:58
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Pa ja tvrdim da to što piše nema smisla i da je pun krc kontradikcija. Pa slažemo se onda. Ajd bogu hvala. :D

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 20:04
    • Avatar željkopz

      željkopz: Ajd da se i mi u necemo slažemo 😂😂. Sad kad smo se u necemu slozili pa da zavrsimo i ovu raspravu 😋

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 20:20
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Pfff jbt te smajliće si već istrošio.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 21:30
    • Avatar harac420

      harac420: Dino, nekuzim odakle ti te sve informacije? Zasto bi nakon smrti znali sve informacije? Mislim ja kuzim sta ti hoces rec i bilo bi to lijepo ali odakle ti to sve? Kako si doso do zakljucka da ces kad umres ...prikaži još! imat pristup svim informacijama?

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 07:51
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Možemo ovo nastavit u "private chat-u"? ;) :) tnx

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 14:56
    • Avatar harac420

      harac420: cemu skrivanje?

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 15:31
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Kakvo skrivanje? Očeš, nećeš ne moraš. Ako te zanima reci ako ne ne.

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 16:27
    • Avatar harac420

      harac420: zanima me, pa daj mi reci , zasto mroamo ic negdje drugdje pisat? napisi mi tu ako nesto znas sta ja neznam netreba nam druga platforma za to ... ili bas nezelis pisat tajnu svemira na 24 sata nego negdje drugdje?

      Odgovori Nedjelja, 06.05.2018. u 23:36
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Podje*avanje je uvjek ljepo za ćut kod ovakvih tema. :- Što te točno zanima od ovog što sam tj. što smo spomenuli do sad?

      Odgovori Ponedjeljak, 07.05.2018. u 00:34
    • Avatar harac420

      harac420: ja sam iskren i stvarno hocu da mi kazes sta znas, reci mi sve sta znas i odakle to znas

      Odgovori Srijeda, 09.05.2018. u 18:30
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Ehhh, nema se vremena pamflete pisat a kamoli neku vlastitu mini-bibliju. :D Za običnog prolaznika ovo su samo naklapanja nekog nepoznatog, bogu iz lađa, al eto ja ti kažem i tvrdim, da je to došlo iz vedra neba, promjenih se ...prikaži još! e u 24 h. Druga osoba, drugog načina razmišljanja, sve mi je bilo jasno, ali naravno, za većinu to su samo teorije nekog krumpira sa bujnom maštom.

      Odgovori Srijeda, 09.05.2018. u 21:58
    • Avatar harac420

      harac420: pa zasto bi bio kredibilan? dokazi svoju kredibilnost? ti hoces da ja sad tebe slusam na 24 sata bez ikakvog dokaza za potkrijepit? to sto si se ti promjenio radi necega neznaci da je to nesto tocno! samo zato sto ...prikaži još! nesto zvuci dobro i daje ti mir , neznaci da je to nesto istinito ! i ja bi volio da znamo sve kad umremo ali nemogu to znat ... isto kao sto neznam sta je bilo prije nego sta sam se rodio... ti imas isti mozak kao i ja i ostalih 7 i kusur milijardi ljudi na ovom svijetu , i ti meni hoces rec da znas sta se dogadja kad umres? kako ? gdje? zasto? je tebi to netko otkrio a meni nije? objasni nam na najbanalniji nacin na koji mozes... pozz

      Odgovori Srijeda, 09.05.2018. u 22:13
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Kredibilnost ti za ono što tvrdi, ti ne može ni papa dokazat, a kamoli nekakav fizički dokaz dat za stvari koju su sve samo ne fizičke naravi. (barem ne u fizičkom smislu, na način na koji mi doživljavamo fizičnost realnosti ...prikaži još! u kojoj jesmo). Ja nisam tražio da ti slušaš, ja sam samo ponudio racionalniji i logičniji odgovor na prvotno pitanje od onog što nam religija gura niz grlo.

      Odgovori Srijeda, 09.05.2018. u 22:39
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Heheh, želiš potencijalnu istinu o značenju života, smrti i nas samih? Sve bi mi danas instant, jel? :D O.K. život nama smisla nema, mi smo ti koji životu moramo nać' smisao. Život ima smisla samo "njemu" singularitetu, ono nas je ...prikaži još! e stvorilo i ono je mi, a mi smo ono, ono živi kroz nas, mi kao individue ne postojimo. Sve je to samo slijevanje iz šupljeg u prazno. To je način na koji se ta jedinstvena masa svjesnosti bori sa beskonačnošću postojanja, besmrtnosti. "Ono" ne mora jest, pit' da bi opstalo jer fizičnost koje ono iskusi nije fizičnost u kakvoj mi "živimo", sve te fizičke prepreke su stvorene kako bi kroz NAS iskusilo do tada novi blend emocija, pa i lažnu realnost u kojoj ONO ne postoji i u kojoj se postojanje "boga" raspravlja i debatira u nedogled, jer kada bi mi bili stvoreni kao individue uz prisutstvo "onog" onda debate ne bi bilo, bilo bi jasno ovo je za nas bog, i rasprave nema, a ako nema rasprave i nesigurnosti onda je ONO zakinuto za cijeli spektar emocija i ceremonija iz fizičkog aspekta. U scenarističkom žargonu nedefinirano postojanje "boga" je samo još 1 sloj, samo još 1 zasplet bez raspleta. Čak ni ONO nema odgovore na sva pitanja, ono postoji a ne zna zašto, kako i otkad. :) Ovaj je život samo igra otvorenog tipa, a cilj igre si sam moraš zadat, sam moraš pronać gušt u svemu ovome. Mi smo samo likovi te igre, igru koju singularitet igra KROZ nas. Apsolutno svaki aspekt "onostranog" je u ovoj igri zvanoj život namjerno otežano.

      Odgovori Srijeda, 09.05.2018. u 23:12
    • Avatar harac420

      harac420: znaci nemas kredibilnost niti dokaze a zelis da ti ljudi vjeruju? moje pitanje i dalje stoji ODAKLE TO TEBI? od kud ti imas saznanja koja 99.999999% ljudi na ovom svijetu nema? kako znas da je to tocno sta ti govoris ...prikaži još! ako nemas dokaza? kako ti znas tko nas je stvorio i sta ono zeli od nas i sta ono misli i sta ono zapravo i je? meni ovo zvuci kao zesce laprdanje bez dokaza , sa puno izmisljenih rijeci tako da to sve zvuci komplicirano i zapravo nerazumivo ! kako znas da postoji ista drugo osim fizickog aspekta? dali se to moze ispitat ? kako ti znas da ONO nema odgovore? mislim ti ovdje baratas informacijama koje su za sve ostale ljude na ovom svijetu znanstvena fantaskita i filmovi, a ti ih predstavljas kao istinu bez iti jednog jedinog dokaza kakav god to bio! mene zanima odakle tebi sve ovo? kako si doso do svih tih informacija i kako mozes bit siguran u te infomacije ako ih nemozes ispitat niti vidit niti testirat TO MENE ZANIMA!

      Odgovori Četvrtak, 10.05.2018. u 12:45
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Jesi ti pročitao išta sa razumijevanjem? Kakve dokaze, "boga" za bradu uhvatim dovučem ti "ga" pred vrata? Hvataš se za manje važne aspekte iznesenog, po običaju površnije odgovore. Ovaj je nazovi fizički svijet stvoren upravo zato da se NEMA informacija ...prikaži još! ja kakve tražiš, da nema apsolutne sigurnosti jer što je tamo fizičko tu nije i v.versa JASNO?! Jer su nam na "onoj" strani ko što rekoh SVE informacije dostupne, nema više misterija, nema zanimljivosti, intriga, čemu onda živjet tamo, a sve što možeš i jest živjet, kada si dio besmrtne cjeline. Tu kada ti je svega dosta, konop, metak je dosta, a što tamo, kada si besmrtan što kuda gdje?! E to je 1 od glavnih razloga zašto smo mi gdje jesmo danas. ONO proživljava aspekte sebe, kroz nas. Jednostavno je da jednostavnije ne može bit. Nije problem u slici nego u promatraču u ovom slučaju. Slušaj, ako ti je išta od ovog sijelo, super, nastavimo istim tempom, ako ne, nema veze, nema APSOLUTNO nikakve razlike u cijeloj slici stvari. Još uvijek ćeš ić kuda i svi mi, na reciklažu, tijelo ostaje i sa njim svi "grijesi", a onaj odraz "onog" u nama, ide dalje, zauzima drugo tijelo i igra se nastavlja sa nula bodova, opet iz početka.

      Odgovori Četvrtak, 10.05.2018. u 18:51
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Ja nisam tražio nikog da me "sluša", ne prodajem knjige nit nemam vlastiti kult, :D tu ti je, prezentirano ti je, ako misliš da 1 od 3oo religija ima logičnije odgovore od ovih, široko ti polje. Izmišljene riječi? Ehh da ...prikaži još! mi nisu ovakvi razgovori zabavni, eh. Sve što se je zaboravilo bit će otkriveno i otkriveno zaboravljeno, kao i naša tijela, tvari oko nas pa i naša esencija/duša/eter sve je to dio ogromnog zatvorenog kruga ništa nikad u potpunosti ne nestaje samo mijenja reć ćemo agregatno stanje. :) Pošto smo i ja i ti samo mali fragmenti ogromne cjeline, ovo bi je ustvari raspravljanje ONOG kroz tebe s ONIM u meni, o postojanju ONOG. Fascinantno što jest jest, takorekuć Inception (Izvor) razgovora. Ko zna o ćemu pričam znat će. Ko dijete bez igračaka, koristi 1 ruku kao 1 lik i priča s drugom kao s drugim likom o tome da li ono samo doista postoji. :D

      Odgovori Četvrtak, 10.05.2018. u 18:58
    • Avatar željkopz

      željkopz: Ljubisa ja onaj tvoj gornji komentar nista nisam skuzio, de malo bolje pojasni, dal ti o reinkarnaciji pricas ili sta? Za ozbiljno pitam da pojasnis bolje zanima me ta tvoja teorija, nije da se sprdam 100% se ne sprdam i ...prikaži još! nista nisam shvatio sta os reci 😂😂.

      Odgovori Četvrtak, 10.05.2018. u 19:08
    • Avatar željkopz

      željkopz: Krivo sam napisao, Ljubisa svoj predzadnji komentar objasni.

      Odgovori Četvrtak, 10.05.2018. u 19:09
    • Avatar harac420

      harac420: alo kako znas da ima taj svijet di sve znamo? meni to nije jasno odkud tebi to? nikako da mi kazes odkud ti te info? govoris sve al nekazes odkud ti to? ja sad kazem postoji treci svijet gdje nam ...prikaži još! je svima lijepo i stalno smo u stanju srece jel to sad znaci da je to tocno?

      Odgovori Četvrtak, 10.05.2018. u 21:01
    • Avatar harac420

      harac420: ali ne alo

      Odgovori Četvrtak, 10.05.2018. u 21:02
  • Avatar Tigar 74
    Tigar 74

    Dr R. A. Moody.. Njegove knjige su bile moj ulazak u svijet fenomena "tik do smrti"...za tinejdžera tada, fascinantna tema koja uvijek iznova intrigira..

    Subota, 05.05.2018. u 21:44
  • Avatar Robi K.(IIIa)
    Robi K.(IIIa)

    Lako za zivot poslije smrti. Nego, ima li zivota prije smrti?

    8 Subota, 05.05.2018. u 12:02
  • Default avatar - ljubica ljubičica_1
    ljubica ljubičica_1

    Smrt je nizbježna .Neko prije neko kasnije.Osobno se smrti ne bojim jer mislim da tada čovjek nađe svoj mir.

    4 Subota, 05.05.2018. u 07:48
    • Default avatar - flori

      flori: I bol nestNe

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 08:51
    • Avatar Qhrkan

      Qhrkan: Mislim da odmah ideš u reciklažu nakon smrti, novo tijelo, rođenje itd

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 09:05
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: ljubice ...da i ja

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 13:09
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Ja tvrdim da nas čeka ono što smo i svojevoljno napustili, a to je apsolutni pristup svemu i svakoj informaciji ikada, zato smo, indirektno i stvorili ovo gdje jesmo i zatomili osjetila, da isprobamo nešto što na "onoj" strani ne ...prikaži još! možemo ili ne moramo od simplicitnih stvari ko što su hrana i "keks", pa do težiš ko što su fizička bol, određene emocije dostupne samo u ovom ljudskom fizičkom obliku i naravno SMRT. :)

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 14:09
  • Avatar ddd1234
    ddd1234

    Ne, smrt je zaista kraj. Ali u mozgu koji se pocne gasiti vjerojatno jos neko kratko vrijeme traju nekakve kemijske ili elektricne reakcije i tu se svasta pomijesa. A ovo svjetlo i tunel, to je nekakvo prisjecanje na vlastito rođenje, ...prikaži još! zato to mnogi imaju...

    14 Subota, 05.05.2018. u 08:23
    • Avatar onedollar1

      onedollar1: Da ali kako onda opisuju i vide stvari koje se dešavaju oko njih

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 10:05
    • Avatar tallija

      tallija: dozivio si pa znas sa sigurnoscu? rekao ti netko tko zna sa sigurnoscu? ili pretpostavljas?

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 13:37
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Jbg, jedan je od onih koji dok to sami ne isprobaju ne vjeruju... Ja tvrdim da nas čeka ono što smo i svojevoljno napustili, a to je apsolutni pristup svemu i svakoj informaciji ikada, zato smo, indirektno i stvorili ovo ...prikaži još! gdje jesmo i zatomili osjetila, da isprobamo nešto što na "onoj" strani ne možemo ili ne moramo od simplicitnih stvari ko što su hrana i "keks", pa do težiš ko što su fizička bol, određene emocije dostupne samo u ovom ljudskom fizičkom obliku i naravno SMRT. Pa već testiranja i grupna eksperimentiranja sa DMT-om ljudi opisuju stvari koje bi trebale bit apsolutno nemoguće ako smo ko što tvrdiš samo komadi mesa. Pametnom dosta.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 14:11
    • Avatar željkopz

      željkopz: Znas kako vide sto se desava oko njih, ne vide vec osjecaju, znas da slijepac bolje čuje i tako se lakse orjentise u prostoru, pojaca im se osjecaj dodira, gluha osoba bolje vidi i osjeti, jedno osjetilo se ugasi druga ...prikaži još! se pojačaju, jer osoba mora druga osjetila da koristi pa se pojacaju, a kad mozak umire do 8 puta se pojaca aktivnost mozga s time i sva osjetila, pa je logicno da ce osoba bolje cuti i osjetiti sto se desava oko nje, a ono svjetlo sto mnogi vide je baterijska lampa sto doktor uperi u oko da provjeri zjenicu oka dali reaguje na svjetlo dali je osoba gotova, mozak i dalje vidi sve kad otvoris oko ali ne procesuira kako treba vec zbog povećane aktivnosti i neke obrane od umiranja počne izmisljat stvari.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 18:53
    • Avatar željkopz

      željkopz: A i to sto osobe vide nakon nesrece sebe i okolinu je isto izmisljotina mozga tj snovi, jer mozak pamti sve samo mi to ne znamo ili ne možemo povuci iz mozga tj sjetiti se, a pogotovo u trenutku kad ...prikaži još! vidis da ce te puknit kamion to mozak pogotovo automatski upamti i ne samo kamion vec sve sto oko vidi a ne samo ono na sto je osoba obratila pozornost, e onda to lebdenje iznad tijela je prisjecanje okoline i stvaranje nekog sna, a ono sto pricaju doktori mozak cuje naravno. A vi vjerujte u sta hoćete.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 18:59
    • Avatar tallija

      tallija: jbt, ti ko pokvarena ploca, nema covjek to volje procitat

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:14
    • Avatar željkopz

      željkopz: Nitko te ne tjera procitat, da pročitas možda bi nesto i shvatio i naucio inace bih mogao napisat knjigu a ne 2 komentara 😂😂.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:19
    • Avatar tallija

      tallija: zijev

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:21
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: TO da slijepa osoba bolje čuje i osjeća, je mit jbt. A samo zato što se aktivnost mozga pojačva, pa i do 3oo puta ne znači da znamo što čovjek koji proživljava smrt doista i viđa. Činjenica jest, da je ...prikaži još! taj svjestlosni tunel spomenut još od doba biblije pa i prije, i da je zanimljivo da toliki broj ljudi vidi identičnu stvar je u najmanju ruku fascinantno. KAKVA bateirjska lampa jbt?! Hhahahahah, simplističan izgovor osobe površnog razmišljanja, praktičnog, DA ali površnog. Pa spominje se viđanje tog tunela još u doba Aleksandra makedosnkog jbt !! Komentar ti je cijeli nula bodova. :D "Mi" vjerujem što hočemo a ti sam sebi sklapaš ono što paše tebi u teoriju pa nije važno jel ima smisla il je istinito, glavno da tebi paše? Nego Dr. ekspert dajte mi objašnjenje, ja se obuvam na ulaznim vratima (par dana nakon smrti bliske osobe) i plastična stolica se pomiče okreće i biva gurnuta prema meni 5-7 metara, sam sam na balkonu, vjetra od nikud, nikakve finte i fore nije bilo. Jel neki doktor sa konopčićem možda??? XD

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:22
    • Avatar željkopz

      željkopz: Ta baterija je bila samo fora da te probam namaknuti da razmisljas ne mora biti doslovno baterija, vec kad stanice umiru vjerovarno umiru i u oku, ali neke jos prezive pa hvataju obližnje svjetlo i otuda je svugdje mrak samo ...prikaži još! jedna točka svjetlo tj neki tunel, slusao sam osobe kojima je smanjena vidljivost oka, vide samo malo svjetla ili ne nekim djelovima oka vide a na nekima ne, tako da oko umire suzava se vidljivost i oko se muti i ispadne svjetlo 😂😂, a ta stolica da si nisi umislio možda, dali ti je u obitelji netko bolovao od šizofrenije? Ili si ti vamo malo to sve preuvelicao, mozda se stolica samo malo pomaknula jer je stojala malo nakrivo pa pala niz stepenjce i tako prosla nekoliko metara 😂😂... Inace ljudi svasta izmisljaju kad su emocionalno slabi a takvi su kad im netko umre.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:38
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Ko što sam si i mislio. Ako već bubneš nešto drži se tog, nemoj sam sebi isprike izmišljat za prvotnu ispriku. Jedno bi bilo vidjet malo svijetla ili zamućeno svijetlo, a drugo ovo što opisuju, da su se KRETALI tunelima ...prikaži još! PREMA voljenoj osobi ili nekoj religijskoj ikoni, i kretali KROZ TUNEL koji se od nečeg sastojao, imao je konzistencu jbt, 3-D okruženje.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:49
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Ne ljubavi, nit pijem, nit pušim išta, nit sam na drogama, nit tabletama ikad bio, nemam nikakve povjesti psihičkih oboljenja nit nitko od mojih, tako je umislio sam si jbm te u oko. XD Gl*p i tvrdoglav? Jebena kombinacija nema ...prikaži još! što. Nemam potrebe za preuveličavanjem, ako sam reko 5-7 metara onda to i mislim. Da da tako je klizila je ko rukom gurnuta prema meni i onda pala je po nepostojećim stepenica. Jel ti sebe čuješ? TI meni ideš govorit i prepričavat što sam JA doživio? Zar si i na to spoosban samo zato jer to što ja kažem nemaš gdje gurnut u svoj anarhistički stav života i smrti? bravo. :D Nije bilo nikakve emocionalne slabosti ne brini, mislim da još uvjek znam razlučit ZVUK, POKRET i DODIR fizičke stvari s kojom imam iskustva ali hvala na objašnjenju Dr. Troll, bome ide ti.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 19:50
    • Avatar željkopz

      željkopz: Eto vec te šizofrenija uhvatila 😂, sad mora da sve stvari u kući lebde u zraku i krecu se u smjeru kazaljke na satu, na zrcalu se ispisuje 666, a kroz zatvorena vrata ulazi Lucifer sa mojim ArchAngel nožem, da ...prikaži još! meni ga je uzeo, recimu da se javi ili ga posalje poštom, hvala, sad ga ozbiljno, pa zasto moja teorija nebi mogla biti istina a tvoja jeste, ne vidi svaka osoba tunel, moze biti nešto u oku, dali je ikada 100%ni slijepac izjavio da je vidio svjetlo ? Jednom sam gledao dokumentarac kako je osoba koja je slijepa od rodjenja imala vantjelesno iskustvo prilikom smrti, pa pocela opisivat sto je vidjela cak u bojama, pa otkuda znaš kako izgleda crvena ako ju nikada nisi vidjela 😂😂😂, mozda ti imas neki bolji primjer? I ja zelim vjerovati u duhove i te stvari, ali stvarno tko nebi htjeo da postoji život nakon smrti, ali ja ipak prvo tražim neko drugo objasnjenje pa ako ne mogu naci bolje objasnjenje onda cu reći eh to je duh to je zbilja raj itd, dok vi mnogi bez razmisljanja odmah DU taj je vidio raj i pakao, tunel itd a mene smatrate ludjakom jer pokušavam pronaci realno objasnjenje za to, ali ne ja pricam gluposti da i nakon smrti svjetlo dolazi u oko, pao sam bio u nesvjest i ja sam vidio svjetlo ali to je bilo od lampe ne svjetlo na kraju tunela ali tako je izgledalo 😂😂.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 20:12
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Eto ga na sad on podjebhava. Jbg vidi, ja mislim da ja znam što sam JA vidio i doživio. Jesi ti pročitao članak? Pa u članku ti se spominje da i sljepci viđaju svjetlosne tunele. I sam spominješ da si ...prikaži još! a si gledao dokumentarac i onda sam sebe opovrgavaš? Nije mi jasno XD Ja nemam nit sam imao POTREBE vjerovat u išta, iskreno, život bi bio itekako jednostavniji da je sve crno i bijelo, da je sve kako piše npr. u bibliji i da se samo pridržavaš toga, i to je to, drži se knjige i raj ti je zagarantiran, pa jbt divota, tako jednostavno, ALI realno ništa nije jednostavno i ništa nije il crno il bijelo. PA KO JE REKO da ja nisam tražio i ne tražim objašnjenja za takve pojave? Ali to ne znači da moram nadodavat i već radit budale od ljudi. Koji to MI? Pretpostavljaš da uzimam kao činjenicu nešto što čujem na ulici? Ehh zajeb s tvoje strane, sorry. Činjenica jest da je takvih dešavanja bilo pun krc, i to tisučljećima a slučajnosti kakve se spominju su već daleko od slučajnosti i kemijske reakcije mozga. Zaboravi na raj i pakao i te crkvene fore, to je samo stanje uma. I opet banalni granično-idiotski primjer sa svjetlom u kupaoni i svjetlosnim tunelom jbt. Ako je je srce osobe prestalo kucat i po pola sata ko što ima primjera, mozak ne bi smio radit jer ne dobiva kisit, ti ljudi si klinički mrtvi pomoći nema, onda? Kakve gluposti? Gluposti su jer sve svodiš na SVOJE vjerovanje i čim se ne uklapa ti to odbacuješ, radiš apsolutno istu stvar ko i svaki zagriženi vjernik.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 21:27
  • Default avatar - flori
    flori

    Kakvog smisla ima ovaj život ako je smrt završena priča!?

    3 Subota, 05.05.2018. u 09:42
    • Default avatar - zatozato

      zatozato: Smisao života je stvaranje novog života. Sve drugo su priče za malu djecu.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 10:20
    • Avatar tallija

      tallija: a koji je smisao tog novog zivota?

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 14:20
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: flori@ Ja kažem... Svi smo mi mali djelići ili ti namjerno uzrokovane podvojene ličnosti signulariteta ("boga") prva individualnost ne postoji. Sve što mi doživimo, svaka naša emocija kola kroz iste metaforičke žile i vraća se singularitetu. Ono je jedino besmrtno ...prikaži još! o i beskrajno, a tu beskrajnost ipak treba uotpunit nekom zanimacijom, jel? To je to, što se mene tiče. Možda je usporedba ovog života sa video igrom bolja, lakša za shvatiti?

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 15:01
  • Default avatar - DaveFromCave
    DaveFromCave

    Jel itko zna zasto se nakon sna u kojem umres, ili se probudis ili je sve crno crno?

    Subota, 05.05.2018. u 19:14
  • Default avatar - nimele9
    nimele9

    da, jedno je klinicka smrt dok mozak jos neko vrijeme zivi bez kisika na ovaj pojacan nacin kako se opisuje na kraju, ali mislim da ne postoji slucaj da se netko vratio nakon mozdane smrti da isprica jel ima sta

    Utorak, 08.05.2018. u 10:59
  • Default avatar - MileMili
    MileMili

    Sumljicav sam..sam,,unatoč verrii,,ne hvalim se,,sve mi nekako lepse i lepse u životu..,nezna mali/a,dok gleda u slikovnice kakve snove ima i,,mene jeb..s glupostima..da ja npr.. imam Deja vu,Deja senti istorijski još od kad sam deete bio..

    Nedjelja, 06.05.2018. u 02:28
  • Default avatar - Eva Maras
    Eva Maras

    Čemu povratak iz raja u ovaj pakao života?

    Subota, 05.05.2018. u 12:43
  • Avatar Tide
    Tide

    Ja imam tako realne snove, kao da je stvarno, a najčešće su isprepleteni događajima prethodnog dana, tako da ću nakon čitanja ovoga, večeras sanjati ove ispričane slike, svjetlosti i susrete sa pokojnicima.

    Subota, 05.05.2018. u 10:56
  • Avatar Puno ničega
    Puno ničega

    .... čekaju nas dragi pokojnici... A šta sa onima koji nisu bili dragi, gdje su oni? I kako ide dalje ta priča o sreći i miru? Ne vjerujem da je to sad kraj,ako već život nije kraj, onda ni ovo ...prikaži još! ne treba biti po defaultu... I čemu to? Umjesto se fokusirati da život, zemaljski, ima kvalitetu trebam živjeti sa planom B, možda i 100 godina u nadi da će 'tamo' biti kako treba???

    1 Subota, 05.05.2018. u 08:01
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Ja kažem... Svi smo mi mali djelići ili ti namjerno uzrokovane podvojene ličnosti signulariteta ("boga") prva individualnost ne postoji. Sve što mi doživimo, svaka naša emocija kola kroz iste metaforičke žile i vraća se singularitetu. Ono je jedino besmrtno i ...prikaži još! beskrajno, a tu beskrajnost ipak treba uotpunit nekom zanimacijom, jel? To je to, što se mene tiče. Možda je usporedba ovog života sa video igrom bolja, lakša za shvatiti?

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 14:59
  • Default avatar - aventin
    aventin

    Sve je moguce

    Subota, 05.05.2018. u 07:28
  • Avatar maxim m
    maxim m

    vako je meni svaki put ka prićeram s vinom...sav lebdim...

    Subota, 05.05.2018. u 13:09
  • Avatar marijan50
    marijan50

    Za vrijeme moje kliničke smrti je pjevala Mica Trofrtaljka "Ja sam novi vozač".

    Subota, 05.05.2018. u 16:24
  • Default avatar - zatozato
    zatozato

    Prije se smatralo da svaka moždana aktivnost prestaje kada i srce prestane kucati što bi značilo da su vizije koje ima čak petina ljudi koji dožive kliničku smrt stvarno pogled u život poslije smrti. Sada znamo da su vizije samo ...prikaži još! produkt aktivnosti mozga u stanju prije smrti.Američki znanstvenici otkrili su da mozak, kada mu se prekine dotok kisika, stvara visoku razinu aktivnosti koja najvjerojatnije stvara vizije. Na štakorima su izazivali umjetne srčane udare te im zatim mjerili moždanu aktivnost. Istraživanja su pokazala da je uzorak aktivnosti bio kao i kod svjesnih životinja, samo osam puta jači. Otkriće da je mozak vrlo aktivan u sekundi nakon što srce prestane kucati sugerira da je fenomen izvantjelesnog iskustva fizičke, a ne duhovne prirode. https://www.24sata.hr/tech/svjetlo-na-kraju-tunela-je-ipak-samo-vizija-u-umirucem-mozgu-327791

    3 Subota, 05.05.2018. u 10:19
    • Default avatar - Deleted user

      Deleted user: mir s tobom!

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 13:04
    • Avatar tallija

      tallija: da...sugerira... pretpostavke...bla bla bla

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 13:38
    • Avatar DinoAKA ljubiša

      DinoAKA ljubiša: Tako je zatozato !! Zato ljudi koji su doživjeli "vantjelesno iskustvo", vide i čuju ljude i razgovore koji su se dešavali na drugom kraju zgrade ili bolnice u kojoj su isto doživjeli, jel? Jesi čuo za DMT? I iskustva koja ...prikaži još! ja ljudi dijele iako nisu u nikakvom fizičkom kontaktu a opet komuniciraju OČITO putem telepatije ili nekakve dublje veze koju naši znanstvenici a pogotovo doktori objasnit ne mogu? Ljudska vrsta je postigla SVAŠTA u posljednjih 2oo god, istina, ali mislim da previše očekuješ od nas, kao tako mlade civilizacije da razotkrijemo tajne života i smrti, ima vremena ima, kad bi se doista sve doznalo ova (ja tvrdim) simulacija ne bi imala puno smisla za nas sudionike ove igre koju zovemo životom.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 14:31
  • Default avatar - krao_sam_1
    krao_sam_1

    Ljudi su veliki grijesnici,i onda vole misliti da ih čeka novi život. E nema za svakoga!

    1 Subota, 05.05.2018. u 08:24
    • Avatar Tide

      Tide: Ljudski razmišljajući, glupo mi je da me čeka neki raj, gdje je sve monotono, gdje nema interneta, nema auta, aviona, motora, bicikala, jahti, a ni ženskijeh.

      Odgovori Subota, 05.05.2018. u 11:05
  • Avatar Qhrkan
    Qhrkan

    Oće to od dobrog seksa..

    Subota, 05.05.2018. u 09:04
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message