U kabinama novog seks shopa u Munchenu i Dortmundu postoji nekoliko različitih osvjetljenja kako bi žene mogle bolje vidjeti svoj seksi izgled
Otvoren sexy shop gdje žene isprobavaju artikle
Njemački lanac seks shopova Beate Uhse uložio je pet milijuna eura u nove proizvode i preuređenje butika, posebno u garderobe. Nakon kratkotrajnog pada profita odlučili su se na tržište vratiti svježiji i moderniji. U Munchenu i Dortmundu su već napravljene nove svlačionice u kojima žene svoj izgled mogu provjeravati pod nekoliko različitih osvjetljenja. Nove trgovine podijeljene su na četiri dijela. U prvom se nalaze lubrikanti i ulja za masažu, u drugom je donje rublje i kabine s rasvjetom, u trećem su DVD-i, a u četvrtom sado-mazo proizvodi i vibratori. Među najnovijim inovativnim proizvodima su ljubavne vreće. U njima se nalaze lubrikanti, vibratori, čokolada za mazanje po tijelu, šampanjac i CD-i s erotskim pričama. Voditelj financija Otto Christian Lindemann kaže da su dani kad su jedino muškarci kupovali porno proizvode prošlost zbog dostupnosti filmova i ostalog putem interneta. Tvrtka sada želi privući što više ženskih kupaca. Nastala je 1946., a pokrenula ju je pilotkinja Beate Uhse. Sada ima 330 seks shopova u 11 zemalja.