Obavijesti

Viral

Poznati su dobitnici SoMo Borac nagrade!

Poznati su dobitnici SoMo Borac nagrade!

Ovogodišnje izdanje prikupilo je preko 230 prijava za SoMo Borac nagrade u SoMo Advertising i SoMo Media streamovima, a po prvi puta održana je i cjelodnevna konferencija

Održana je jedanaesta dodjela nagrada SoMo Borac powered by Httpool koja je organizirana u partnerstvu s Hrvatskom udrugom digitalnih izdavača (HUDI), a koja nagrađuje najbolje digitalne radove u regiji. Noviteti ovogodišnje dodjele nagrada su nove kategorije - kategorija “Best Digital OOH” i TikTok koji je već dobro poznat alat mnogih tvrtki za stvaranje dodatne vidljivosti i komuniciranje ključnih poruka. Ovogodišnje izdanje prikupilo je preko 230 prijava za SoMo Borac nagrade u SoMo Advertising i SoMo Media streamovima, a po prvi puta održana je i cjelodnevna konferencija na kojoj je više od 30 domaćih i inzemnih stručnjaka dijelilo svoje znanje i iskustva, a dojmovi se još uvijek sliježu.

“Ovo je još jedna godina u kojoj rušimo rekorde s prijavama, interesom i posjećenošću naše dodjele i partya, ali i konferencije koja je zaista bila inspirativna i već nam dala mnogo ideja za iduću godinu. Želim ovim putem čestitati svim dobitnicima, ali i zahvaliti na svim prijavama koje su zaista bile sjajan pokazatelj kako regionalno digital tržište napreduje. Još nas čeka vrhunski party i druženje, želim svima odličan provod!”, rekla je Ružica Vrdoljak Ličina, izvršna direktorica nagrade SoMo Borac.

Dobitnici ovogodišnjeg Somo Borca su:

MEDIA STREAM:

1. DIGITAL PRODUCT OF THE YEAR

Večernji list: ‘Novi vecernji.hr – redizajn portala’ - glavni dobitnik

CTRL+ALT+DEL Media Inc.: ‘ITLogs.com’

RTL Hrvatska: ‘VOYO – Nova streaming platforma’

 

2. BEST STORYTELLING

Telegram Media Grupa i Udruga ‘Životna linija’: ‘Depra’ - glavni dobitnik

NewsBar i Addiko Bank Hrvatska: ‘Meštar’

Hanza media, Jutarnji List: ‘Velika škrtica’

 

3. DIGITAL DESIGN OF THE YEAR

AFTER5: ‘Dizajn portala After5.hr’ - glavni dobitnik

CTRL+ALT+DEL Media Inc.: ‘ITLogs.com’

Tportal: ‘Tportal redesign’

 

4. SOMO NATIVE

Index.hr i Prvo plinarsko društvo – PPD: ‘Ne zaboravi na domove’ - glavni dobitnik

NewsBar i Addiko Bank Hrvatska: ‘Meštar’

Telegram Media Grupa i Hrvatski Telekom: ‘Svijet istih mogucnosti’

 

ADVERTISING STREAM:

1. SOMO SOCIAL

Imago Ogilvy i Pipi Pipi Beverages: ‘#bolimepipi uvik i zauvik’ - glavni dobitnik

DROM agency i Atlantic Grupa: ‘Cockta: Always on communication on Instagram’

Degordian i Jamnica plus: ‘Senzacija na društvenim mrežama’ (Sensation)

 

2. SOMO CONTENT

Imago Ogilvy i Studenac: ‘EVERYBODY GUC GUC’ (Studena) - glavni dobitnik

CTA komunikacije i Cistoca Split: ‘Odvoji, lako je’

ViaMedia i Bingo Group: ‘U Bingu sam’

 

3. TIK TOK

Agencija 101 i Ministry of Agriculture, Forestry and Food, Slovenia: ‘Lepo je biti kmet’ - glavni dobitnik

404 i Croatia osiguranje: ‘Pavle Pauq TikTok profil’

CVOKE i Kaufland Hrvatska: ‘Kaufland TikTok’

 

4. DIGITALNA AKTIVACIJA

ViaMedia i Bingo Group: ‘U Bingu sam’ (Bingo) - glavni dobitnik

Ovation BBDO i Atlantic Grupa: ‘PrihvatamKolacice.rs’ (Najlepše želje)

Agencija 101 i Podravka: ‘AI.VAR’ (AJVAR)

 

5. DIGITALNI MIX

ViaMedia i Bingo Group: ‘U Bingu sam’ - glavni dobitnik

Imago Ogilvy i Studenac: ‘EVERYBODY GUC GUC’ (Studena)

Imago Ogilvy i RBA – Raiffeisenbank Hrvatska: ‘Financijska pocetnica: Oni od place do place’

 

6. SOMO TECH

Futura DDB i Skateistan: ‘#Playforskateistan’ - glavni dobitnik

Luna\TBWA i Atlantic Grupa: ‘Argeta Junior’s Storyteller’

Bruketa&Žinic&Grey i Croatia osiguranje: ‘LAQO Insurance Museum’

 

7. SOMO WEB

EuroART93 i AutoZubak: ‘AutoZubak – Webstranica’ - glavni dobitnik

Renderspace i Telekom Slovenije: ‘telekom.si Website Renovation’

Renderspace i Lisca: ‘Lisca – online store renovation’

 

8. SOMORITANAC

Jazavac i Utorak d.o.o. Beograd i Hemofarm fondacija: ‘Najvažniji poziv u životu’ - glavni dobitnik

Futura DDB i Skateistan: ‘#Playforskateistan’

Imago Ogilvy i RBA – Raiffeisenbank Hrvatska: ‘Kampanja financijskog opismenjavanja’

 

9. SOMO GROWTH

ViaMedia i Bingo Group: ‘U Bingu sam’ - glavni dobitnik

Imago Ogilvy i Studenac: ‘EVERYBODY GUC GUC’ (Studena)

Ovation BBDO i Marbo Produkt: ‘Doritos Vrh trougao’ (Doritos)

 

10. SOMO GLOBAL

SeekandHit i Valamar: ‘Valamar ongoing campaigns’ - glavni dobitnik

Futura DDB i Skateistan: ‘#Playforskateistan’

Infobip/ShiftMag: ‘Infobip Dev Content’

 

11. DIGITAL OOH

Go2Digital, Ernst & Young Savjetovanje i HZTM – Hrvatski zavod za transfuzijsku medicinu: ‘Krv = Život’ - glavni dobitnik

AV studio i SPAR: ‘LISTEN TO YOUR STYLE’

Minus Minus Agency i Erste Bank: ‘Kad štedimo prirodne resurse, štedimo i novac’

 

Uz ukupno 15 kategorija SoMo Borac nagrada, dodijeljena je i Special Mention by Httpool nagrada koju je osvojio SeekandHit i Valamar: ‘Valamar ongoing campaigns’.

Sve novosti pratite putem SoMo Borac newslettera te na web stranici konferencije, a ne propustite i zanimljive sugovornike u podcastu SoMoCast, koji je realiziran sa streaming platformom Voyo: YouTube, Spotify, Deezer, Apple Podcasts i Google Podcasts.

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Tajne tehnike kako političari manipuliraju biračima
J***GA STARA, ČISTA PSIHOLOGIJA

Tajne tehnike kako političari manipuliraju biračima

Čuvena rečenica Johna F. Kennedyja, "Ne pitajte što vaša zemlja može učiniti za vas, već što vi možete učiniti za svoju zemlju", savršen je primjer poziva na žrtvu za apstraktni ideal "države"
Huligani su tjerali i čovjeka koji je 1991. branio Vukovar: 'Branio sam svoju domovinu Hrvatsku'
ZNAČI LI IM TO IŠTA?

Huligani su tjerali i čovjeka koji je 1991. branio Vukovar: 'Branio sam svoju domovinu Hrvatsku'

Marko Veselinović iz splitske Prosvjete je 1991. kao policajac branio Vukovar. Smireno je razgovarao sa crnokošuljašima koji su upali na priredbu, nije ih se bojao. Želio je zaštititi djecu