Obavijesti

Sport

Komentari 22

Hrvat Martin Kodrić u bolidu juri nagradu od pola milijuna €

Hrvat Martin Kodrić u bolidu juri nagradu od pola milijuna €
10

JOŠ NEMA NI VOZAČKU Martin Kodrić (17) ove sezone vozi Formulu Renault 2.0 Eurocup, natjecanje s nagradnim fondom od 500.000 eura. Juri i do 250 km na sat

Dobro je “rodila” 1997. godina. Nogometaši Ćorić, Vlašić i Balić, košarkaši Bender, Žižić i Mazalin, tenisačica Konjuh, ali i Martin Kodrić.

Radi se o 17-godišnjaku iz Samobora koji po najpoznatijim europskim stazama juri u bolidu već drugu sezonu. Prošle godine u nižim serijama Alps i NEC zagrijao se za ono što kreće sljedećeg vikenda u španjolskom Aragonu - prvenstvo Eurocup u seriji Formula Renault 2.0.

- Bio je to logičan potez, želio sam otići korak naprijed, a treninzi i testiranja pokazuju da se ravnopravno mogu nositi s ostalim vozačima iz cijelog svijeta - objasnio je Kodrić.

Eurocup je prema Formuli 1 gurnuo brojne poznate vozače, a prvenstvo su u prošlosti osvajali i Massa, Kobayashi i Bottas.

- Naravno da je nastup u Formuli 1 i moj san, ali ne razmišljam o tome. Samo želim davati sve od sebe svaki put na stazi i skupljati iskustvo - skroman je član britanske momčadi Fortec.

Ljubav prema utrkivanju prenio mu je stariji brat Ivan, koji je vozio motokros i kružne utrke automobila, a do prelaska u bolide koji jure 250 km/h Martin je došao preko uspjeha u kartingu. Bio je četvrti na Europskom prvenstvu, treći na prestižnom Winter Cupu, a pamti i borbe s Maxom Verstappenom.

- U Alcanizu smo na Europskom prvenstvu bili prvi i drugi, bila nam je to najbolja borba, stalno smo se prelazili, ali u posljednjem krugu me izgurao. Tad se vidjelo da je velik potencijal, nije me ni najmanje iznenadilo što je već sa 17 godina završio u Formuli 1 - prisjetio se Martin.

Iako se dobro poznaje s Verstappenom, u oktanskom cirkusu ima neke druge favorite.

- Kimi Räikkönen i Ferrari, nema nikakve dileme - odgovorit će Martin i prije nego što dovršite pitanje o sportskim uzorima.

- Pratim i ostale sportove. Volim i nogomet i košarku, pratim NBA ligu i volio bih da Golden State bude prvak, a uz rukometnu reprezentaciju redovito izgubim živce uz ekran.

Najbolji dio priče o tome da Hrvatska ima 17-godišnjaka u svijetu formula jest to da još nema - vozačku dozvolu.

- Upisao sam autoškolu, idem na predavanja i plan je da položim vozački za 18. rođendan u lipnju. Ali kad sjednem u automobil, neću se ponašati kao na stazi. Ma nema teorije. Samo pametno, bez alkohola, da stignem od točke A do točke B - zaključio je Kodrić.

Prestižna serija

Serija Formula Renault 2.0 Eurocup vozi se u Aragonu, Spau, Hungaroringu, Silverstoneu, Nürburgringu, Le Mansu i Jerezu. Prvak ide u Formulu Renault 3.5, koja daje sve više vozača za F1.

Snalažljiv po kiši

Lani je vozio serije Alps i NEC, a najbolji rezultat bilo mu je peto mjesto na cestovnoj utrci u francuskom Pauu. Nisu ga omeli ni jaka kiša ni gužva s 24 vozača na stazi.

Među najvišima

Sa svoja 184 centimetra visine i 80 kilograma mišića, Kodrić je među najvišima na gridu.

- Ako se nastavim ‘širiti’, morat će me u bolid ugurati onom žlicom za cipele - smije se 17-godišnjak.

Jurnjava 250 na sat

Bolidi Formule Renault 2.0 jure maksimalno 250 kilometara na sat. Utrke traju 25 minuta plus još jedan krug. Među njima je i ‘kockasti’ bolid.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 22
VIDEO Trenutak strave na utrci! Talijansku skijašicu spasila je luda sreća pri brzini 120 na sat
KAKAV POTEZ

VIDEO Trenutak strave na utrci! Talijansku skijašicu spasila je luda sreća pri brzini 120 na sat

Manevar je bio toliko brz i precizan da ga u prvom trenutku nisu uočili ni gledatelji ni televizijski komentatori