Obavijesti

Karlovačko predstavilo novu kampanju i novi dizajn boce

Karlovačko predstavilo novu kampanju i novi dizajn boce
6

Karlovačko predstavilo novu kampanju podsjećajući na važnost prijateljstva u današnje vrijeme. Na predstavljanu komapanje i dizajna boce bili su mnogi poznati prijatelji.

Karlovačka pivovara predstavila je sinoć u zagrebačkom kafiću Ritam grada novu Karlovačko kampanju pod sloganom Ništa ne može razdvojiti prijatelje i Karlovačko.

Karlovačko je provelo istraživanje koje je pokazalo da 2 od 5 ljubitelja  piva (odnosno njih 73%) ima manje vremena za druženje s prijateljima nego prije, a glavni su razlog obaveze. Čak 93% ispitanika voljelo bi više vremena provoditi s prijateljima.*

Karlovačko je, u želji da doskoči ovom negativnom trendu i podsjeti na važnost druženja, razvilo komunikacijsku platformu Ništa ne može razdvojiti prijatelje i Karlovačko. U skladu s tim, napravljena je i nova boca kojom se potrošačima želi osigurati još kvalitetnije druženje i dati razlog više za provođenje vremena u društvu prijatelja. 

Na predstavljanju nove kampanje i nove boce družili su se i zabavili i neki poznati prijatelji: Enes Vejzović i Amar Bukvić te Marijana Batinić i Petra Nižetić. Aki Rahimovski, Husein Hasanefendić Hus i Marijan Brkić Brk svoje su legendarno prijateljstvo obilježili unplugged glazbenim nastupom dok su program zajednički vodili prijatelji Igor Mešin i Saša Buneta.

 "Ovaj događaj posvećen je proslavi pravog prijateljstva. Smatramo da Karlovačko potiče prijateljstvo – povezuje prijatelje i omogućuje im da se nađu i dijele svoje priče uz bocu Karlovačkog. Nažalost, naše istraživanje otkrilo je da ljudi imaju sve manje vremena za druženje s prijateljima. Želimo potaknuti svoje potrošače da provode više kvalitetnog vremena s prijateljima. To je jedan od razloga zašto smo pokrenuli kampanju posvećenu prijateljstvu pod sloganom Ništa ne može razdvojiti prijatelje i Karlovačko. Naša je misija održavati prijateljstva živima pa smo stvorili novu Karlovačko bocu koju nazivamo 'bocom prijateljstva'', izjavio je predsjednik Uprave Karlovačke pivovare Alexander Gerschbacher

Istaknuo je i eko-aspekt nove boce: ''Na novoj boci smo radili 18 mjeseci i ponosni smo, ne samo na predivan dizajn, nego i na to da je boca još više ekološki prihvatljiva. Nova povratna boca je 26 grama lakša i proces proizvodnje troši manje energije. Nadamo se da će se našim potrošačima svidjeti ovo pakiranje i da će ga koristiti. Također ih želimo podsjetiti da u omiljenom Karlovačkom pivu uživaju odgovorno“.

* Istraživanje je provedeno na uzorku od 300 hrvatskih potrošača piva

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
VIDEO

Naručile su prekrasne haljine, a ovo su 'grozote' koje su dobile
ONLINE KUPNJA

Naručile su prekrasne haljine, a ovo su 'grozote' koje su dobile

Bez obzira na rizik da nećemo dobiti ono što vidimo na slici, mnogi često odjeću naručuju preko interneta. Ovo su neki modni gafovi koji pokazuju razliku između naručenog i onog što dobijemo

Pogledajte veliko nevrijeme koje ide prema Hrvatskoj!
RADARSKE SLIKE

Pogledajte veliko nevrijeme koje ide prema Hrvatskoj!

DHMZ je ranije objavio upozorenje i žuti alarm za grmljavinsko nevrijeme za sve regije u Hrvatskoj osim za dvije. Sad su to promijenili i samo gospićka regija označena je zelenom
Grmljavinsko nevrijeme udarit će Hrvatsku! Sigurne samo dvije regije. Nestabilno i sutra...
PROGNOZA

Grmljavinsko nevrijeme udarit će Hrvatsku! Sigurne samo dvije regije. Nestabilno i sutra...

Za četvrtak i petak prognoziraju dosta nestabilno vrijeme, pogotovo četvrtak kad je za skoro cijelu Hrvatsku upaljen žuti alarm zbog grmljavinskog nevremena