Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
članak

Hasanbegović i Esih Bandiću i HDZ-u bit će Most u Zagrebu

Dvojac ga je natjerao prvo da se predomisli oko Trga maršala Tita i odustane od referenduma koji je mjesecima najavljivao. Time je Bandić i u svojoj stranci posijao sjeme razdora...

Komentari 147 Prikaži odgovore
Popularni
  • Popularni
  • Od najstarijeg
  • Od najnovijeg
  • Default avatar - Trampy
    Trampy

    Evo, opet manjina propisuje "pravila igre". Dragovoljac domovinskog rata kojemu nije palo na pamet da bi sa svojih osamnaest godina mogao dati doprinos obrani voljene domovine. Vrhunac borbenog djelovanja bilo mu je naslikavanje s posuđenom kapom s klempavim U. Ne ...prikaži još! zaboravite.... za vrijeme VRA "Oluja" Haso je imao 23 godine. Kako mu nije palo na pamet da malo i on drži glavu u torbi. Lakše ovako.. tuđim q.. po gloginjama mlatit'.

    77 Subota, 01.07.2017. u 09:27
    • Default avatar - Lina39

      Lina39: Svaka čast na komentaru !+++++++++

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 09:52
    • Avatar maxim m

      maxim m: ko zna,moždak je ima anemiju...

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 09:56
    • Default avatar - pucko1977

      pucko1977: @Trampy - Prema registru branitelja jos puno njih koji se ponose svoijim domoljubljem nisu imali nijedan dan braniteljskog staza... A danas ti isti govre da su svi koji ne misle isto kao oni u najmanju ruku nepozeljni... Gdje im je obraz?

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 10:01
    • Default avatar - Lina39

      Lina39: pucko :Obraz za neke ne postoji. Upravo najviše i pričaju danas oni koji su u zadnjim redovima čuvali svoju gu...u i gledali kako drugi ginu ili postaju invalidi ! To je ono najgore !

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 10:08
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: da nazalost. najveci domoljubi su postali oni koji su bili najdalje od puske tih godina. nedavno sam upoznao tipa koj u drustvu oko sebe slovi kao najbranitelj, istina receno kad pocne prica kaze da se ne voli sjecati tih vremena ...prikaži još! sto je i normalno jer nema NIJEDAN dan ratnog staza (u postrojbi u kojoj je"bio"nitko nije nikada cuo za njega). takovih nazalost imamo danas hrpu

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 12:13
    • Default avatar - pucko1977

      pucko1977: Najbolji su mi bili nasi "ameri" koji su poslije rata dolazili na ljetovanje i hodali u maskirnim uniformama od kuce do lokalne gostione i bili uvijek najglasniji u pljuvanju drukcijih... :-)

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 12:28
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: sjecam se jednog kaj je"oslobodil"jednu praznu kucu (vlasnik zgibal za srbiju). taj bez maskirne ni isel v trgovinu, nosal je okolo luk i strele a u hrvatsku je dojezdil '97 iz australije. pokazalo se je da je cedo bil pametniji, ...prikaži još! kucu je prodal nekom nasem i"australac"se povukel bez ispaljene strele :-) a tvrdil je da ga iz"njegve"kuce buju samo mrtvog maknuli. zbog razocaranja u hrvatsku drzavu prestal je nositi naskirnu (i lik i strijele) pa je kupil stan i krenul pricat kak su ovdje komunjare i dalje na vlasti jer su dozvolili da ga izbace iz kuce za koji se je on boril (tam kod melbourna)

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 12:52
    • Default avatar - mohikanac2

      mohikanac2: pa svaki pravi branitelj koji je srcem isao za Hrvatsku ne busa se svojim doprinosom u samostalnosti lijepe nase a svi oni dezerteri prepricavaju price iz rata koje su culi sa strane pa tako i haso, ustafa iza korner zastavice pomocnog stadiona

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 12:55
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: kao sto kazu istrazivanja tvrdoj desnici su skloni oni skromnije inteligencije sto rezultira i polupismenoscu s obzirom da im komentari nemaju veze sa onim sto zele komentirati. boze pomozi im jer to samo ti mozes

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 13:01
    • Default avatar - Kurciban

      Kurciban: Logično je da kompleksaši imaju potrebu pljuvati po drugima, kako bi se osjećali malo više vrijednima...

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 13:10
    • Default avatar - Lina39

      Lina39: crazy mind : Svaka ti je na mjestu !++++++

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 13:16
    • Default avatar - Lina39

      Lina39: mohikanac ...: Zaboravio si reći i da drže ruku na srcu osim što se lažno hvale i da su rat gledali na tv.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 13:19
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: On kada ti potomci od partizana koji su izišli iz šume s kumrovečkim tečajem od 6 tjedana počnu o inteligenciji i pismenosti govoriti. Više nitko ne puši njihove laži, pa im je glavni adut za opstanak priča kako su drugi ...prikaži još! i svi nepismeni koji ne preferiraju bolesnu komunističku ideologiju, žalosno bolesno, jeftino, otrcano i providnodo bola.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 13:28
    • Default avatar - pucko1977

      pucko1977: @mladi - Molim te konkretni odgovor, zasto cijenis one koji se 2017 busaju u prsa domoljubljem a do (i poslije) Oluje nisu imale ni 1 dan braniteljskog staza, mada su tada vec imali 23 godine? Bez komunjara, bez uvlacenja drugih, ...prikaži još! konkretno pitanje konkretan odgovor.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 13:39
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Tko se busa u prsa? prvo mi odgovori??? jer ja nikoga nisam vidio da se busa u prsa. Vidio sam da se busaju u prsa jedino Stazić i slični, a utopili bi hrvatsku u kapi vode. Nikad nisam od vas ...prikaži još! ljevičara čuo da ste kritizirali Milanovića što nije bio u ratu. Odgovori ti meni jeli netko morao biti u ratu da bi volio svoju domovinu i radio za nju pozitivne stvari?.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 13:54
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Svi znamo da su u dvije partije hdz i sdp sve sami lopov do lopova, sad se pojavio netko tko želi da se sve radi transparentno i bez ikakvog muljanja, vama to ne valja ne go nemate ništa drugo pa ...prikaži još! zapinjete nije bio u ratu, ne znam kako vas nije sramota biti toliko providni.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 13:56
    • Default avatar - pucko1977

      pucko1977: @mladi - Taktika obrnute pile ne pali... Lijepo napisah "bez komunjara, bez uvlacenja drugih"... A sto se tice ovoga "Odgovori ti meni jeli netko morao biti u ratu da bi volio svoju domovinu i radio za nju pozitivne stvari?", nisam ...prikaži još! nikada tvrdio da se samo kroz rat moze pomoci domovini, ali desna opcija stalno pita di je netko bio `91, pa eto, moje pitanje je na mjesto, zasto cijenis nekoga koji nema ni dana branitesljkog staza a mogao je a pljujes po drugom koji isto nema ni dana braniteljskog staza a mogao je?

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 14:03
    • Default avatar - Lina39

      Lina39: pucko1977 : Mora ! To mu je naredba. Umjesto da razmišlja svojom glavom on se stalno svoje "desne strane " i brani ne obranjivo !

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 14:22
    • Default avatar - pucko1977

      pucko1977: @Lina - Definitivno je nestao jer ne moze dati odgovor na konkretno pitanje, to nije prvi put da se desava. Moje je stajaliste da ima i lijevih i desnih koji su zatucani, ali isto tako ima i desnih i lijevih ...prikaži još! koji pokusavaju svojom glavom razmisljati i shvatio sam da su ti potonji, oni koji razmisljaju svojom glavom - razocarani stanjem u drzavi jer se drustvo nije maklo iz 1940... (a dokaz tomu je da su SDP i HDZ skupa skupili 1,31 milijun glasova, izaslo je malo vise od 1,9 milijuna a pravo glasa je imalo 3,8 milijuna... de facto 2,5 milijuna gradjana Hrvatske NIJE glasalo za HDZ/SDP jer su razocarani stanjem) i onda razni "mladi" vracaju stvari na 1940 umjesto da misle svojom glavom... nejasno mi je :-)

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 14:34
    • Default avatar - Lina39

      Lina39: Nestao je jer čeka da mu napišu odgovor !

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 14:37
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: bar je bil tolko fer da napise"mladi".sto zna djete sto je 100 kila, uzelo pa nosi. rekao bi cigo :-)

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 14:44
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Na koje pitanje da dam odgovor na komunističke laži i izmišljotine, mržnju i primitivizam lažni antifašizam na što da dam odgovor? Kako ja mogui da ne spominjem komuniste ako mi komunisti postavljaju pitanje, gdje napadaju časnog i poštenog čovjeka kao ...prikaži još! što je gospodin Zlatko. Objasnite vi meni zbog čega čovjeka napadate? ako je to razlog što nije bio u ratu kao dječarac od 20 godina, onda zašto imate dvostruka pravila, i stostruka, s jedne strane vam smetaju branitelji, a s druge strane napadate one koji nisu bili branitelji, imali to ikakve veze sa zdravom pameti pitam ja vas? Nisam ja nigdje nestao samo ne visim na 24 sata konstantno, imam ja i drugi život.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 14:45
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: pucko1977@ svaka vam je na mjestu. ne odreduje nas pripadnost ljevici ili desnici vec nasa djela

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 14:46
    • Default avatar - Lina39

      Lina39: crazy...:pozz - Slažem se i ja sa "pucko1977 ! Super primjedba !!!

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 14:50
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Ja ovdje svakom umišljenom neznalici moram objašnjavati da moj nick nema veze s godinama, siguran sam da svakom od vas mogu biti otac. Ako niste sposobni odagnati što znači mladi antifašist onda znate šutiti, a ne sramotiti se, i baviti ...prikaži još! se lažima vidovnjaštvom i primitivizmom na da sve, jer sam primitivna osoba može sebe uzdizati, a za druge govoriti kako su nepismeni.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 14:50
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: djecarac od 20 godina moze biti samo netko malo zaostao u razvoju. bio sam na liniji sa djecarcima od 16-17godina (nekima su se falsificirali papiri da mogu ostati) zato ne pricate o"djecarcu"od 20 god. tocno je da nisu svi mogli ...prikaži još! na liniju ali neka mi danas oni koji su bili dovoljno stari da dodu ne prodaju domoljublje i pricaju o veliko hrvatstvu pa necu"popovati"njihovom domoljublju

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 14:51
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: ako stojite iza nicka onda je vasa sudbina tuzna. antifasuzam je pozitivna"tvorevina"vec zbog samog suprostavljanja fasizmu sto ne znaci da mislim da je antifasizam istoznacan komunizmu. kaj se tice ocinstva jako dobro se drzite za nekog od preko 80 godina ...prikaži još! a (da biste mi bili otac)

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 14:56
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: crazy tebi ako je žao zločinca tita onda reci žao mi je tog zločinca i svršena stvar, a ostavi časne ljude na miru, jer nisi kompetentan da im spominješ ime. Bio je General Glasnović u ratu, jedan od najvećih ratnika, ...prikaži još! pa još žešće pljujete po njemu nego po Zlatku, ja ne znam kako tako samo možete biti bez srama, a ne znam s kim ja uopće raspravljam, s nekim tko je do srži zatrovan komunističkom ideologijom.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 14:57
    • Default avatar - Lina39

      Lina39: mladi antik.....:;Ti ne visiš ! Ti si se zaceamentirao : 13 ,28 / 13,54 / 13,56 / 14,45 h !!

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 14:58
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Antifašist može biti samo onaj tko je antikomunist, ostalo su sve fašisti najgore vrste, a posebno komunisti, kad to shvatiš javi se. do tad adios.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 14:59
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: @Lina- vidi,vidi Linice, mlade partizanke! Takve su mi najdraże! Takve kao ti itekako su se "isticale " u ljubavi prema partiji! Šteta što nisi živjela i "djelovala" u to vrijeme! Hvala Bogu i Majci Božjoj što nam je podarila Brunu ...prikaži još! i Zlatka da vam zagorčaju taj komunjarsko, uhljebnički, croatomrzeći mentalni sklop. Gotovo je! Finili su Mare bali!''Prošao je k...n pir! Plači malo partizanko!

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 15:03
    • Default avatar - pucko1977

      pucko1977: @mladi - nisam nikoga pljuvao, nego pitao vase osobno misljenje o Zlatku u vezi njegovog nesudjelovanja u obrani domovine a danas se on promaknuo u vodja desnice... Recimo za primjer, nije vam bivsi ministar Matic po volji jer je SDP, ...prikaži još! a covjek ima 1127 dana u borbenom sektoru, plus je bio u srpskim logorima (izvor wikipedija), nije po volji ni Ostojić a covjek ima 299 dana u borbenom sektoru, puno drugih vam nije po volji jer su na "pogresnoj" strani, ali ja sam svojim pitanjem zelio izbrisati strane i pitati ZASTO... Nakon toga, vidim samo floskule. Reci cu vam otvoreno, ne sramim se sto sam lijevicar, cast mi je sto imam kolegu i zenu desnih nazora koji su tolikog slobodnog duha da razgovaraju o politici i razmisljaju svojom glavom.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 15:13
    • Default avatar - pucko1977

      pucko1977: Budiša o Bruni Bušiću: "očito sanjati slobodnu Hrvatsku, uz sve nevolje, bilo lakše nego izdržavati hrvatsku svarnost".

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 15:20
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: "mladi"a gdje sam ja to napisao da mi je do broza. ocigledno je da imate problema sa razumijevanjem procitanog (ocigledno posljedica godina). nije mi ni do marsala ni do njegovog generala. kaj se"pljuvanja"tice ne postujem nikoga tko pljuje po brozu ...prikaži još! i njegovima partizanima a istovremno glorificira paveliceve fasiste. kaj se tice nejvecih ratnika mogao bi vam ponesto ispricati o njima pa mi ne prodajte glasnovicev ratni put jer znam puno impresivnije putove od njegovog a tih se momaka (osim nas koji smo bili sa njima) nitko i ne sjeti. navesti cu vam jedan primjer: mlad momak poslan sa jos nekoliko vrsnjaka u bosnu (glasnovic je jos razmisljal tamo daleko, daleko) da u slucaju hrvatskog odcepljenja od yuge podignu par mostova u zrak kako nebi tenkovi iz bosne mogli na Zagreb. jedne noci probudili su ih niski specijalci. kada su ih doveli na okup saznali su da ih je izdao covjek koj se je deklarurao kao velikiiii hrvat. kada su razmjenjeni nakon 9 mjeseci uzasa (nije za opisivanje) njihov izdajica ih je docekao na hrvatskoj granici kao casnik hrvatskog oruznistva. momak o kojem pisem je nakon sto su nasi lijecnici sanirali sto se je sanirati dalo pristupio specijalnim postrojbama policije (sa poprilicnom kolicinom celika umjesto kostiju) i prosao sva hrvatska bojista. srecom prezivio je rat i danas zivi na podrucju vukovara odakle je rodom. svaka cast glasnovicevom ratnom putu ali ovaj momak je za njega heroj kojem on moze samo kapu skinuti

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 15:26
    • Default avatar - pucko1977

      pucko1977: @crazy - To su pravi heroj, ali vjerujem da taj momak zeli zaboraviti rat i njegove strahote, pokusava zivjeti u 2017 a ne u 1940, itd itd... Mali ljudi, kojih se nitko ne sjeti su izdrzali rat na svojim plecima...

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 15:33
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: @pucko- vi lijevi se uhvatite neke teze da bi oblatili čovjeka, koja u konačnici uopće nije bitna! Recite otvoreno da vam Hasanbegović smeta jer se između ostalog usudio, nakon toliko godina šutnje izgovoriti ono što većina hrvatskog naroda drži u ...prikaži još! sebi, tj. guši u sebi, što želi ono što većina hrvatskog naroda želi i na što ima pravo kao i svi drugi narodi, znači SVOJU državu u kojoj će živjeti normalno svi koji je budu poštivali! Vaš jedini "argumenti" protiv Zlatka su njegovo nesudjelovanje u ratu i njegova vjeroispovijest! Okanite se floskula i glume, budite iskreni! Što se tiče Budiše, njemu svaka čast na doprinosu '71., ali se kasnije kompromitirao. I da, pok. B. Bušiću je doista "lakše" ležati pod zemljom, ubijenom od udbaške ruke, nego Budiši koji uživa u saborskoj mirovini...Jak ti je citat! Bolje reći, żalostan!

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 15:39
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: pucko199@ tako je momak je jos tijekom rata bio toliko normalan da me je cudio. nikada nisam dozivio da se prema zarobljeniku ili civilu (kod oslobodilackih akcija) ponasao izvan pravila igre. poslije rata se je posvetio obitelji i nastojao rat ...prikaži još! ostaviti povjesnicarima. ponekad me zacude likovi koji su se tijekom rata nastojali sto prije rijesiti pusaka (dobiti radna mjesta u pozadini) a danas su im puna usta rata.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 15:54
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Portada, sve se svodi na to što će Joža zloćko završiti na Jakuševcu, a levo dezorijentirani to ne mogu prežaliti, sad napad na časnog čovjeka zato što kao mladi ambiciozni dečko nije otišao u rat nego je se išao školovati. ...prikaži još! A kako bi sad prao lažne antife da nije do u detalje proučio hrvatsku povijest. Zlatko nikad ama baš nikad nije spominjao Pavelića kako je došao u politiku niti ga veličao, čovjek se bori protiv svih totalitarnih režima, to je već x puta rekao i dao jasno na znanje. Ali mu lažne antife stalno podmeću s kupa s prekosavcima koji se isto kriju iza lažnih antifa, a dobro su prepoznatljivi ovdje na portalu. Iskopali su mu sliku s HOS-ovom kapom rekli da je ustaška, kad je se dokazalo da nije ustaška kapa, nitko mu se nije ispričao, a toliko su ga popljuvali da je to bilo gnjusno. Laž i samo laž još ih drži u igri, a laži se kad tad stane u kraj.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 15:59
    • Default avatar - pucko1977

      pucko1977: @Portada - Nadji mi di sam igdje popljuvao Hasenbegovica, pogotovo mi nadji gdje sam ikada vrijedjaoi njegovu vjeru ili nacionalnost, nije me briga sto netko je ako je Covjek. Lijepo upitah, cemu dvostruki kriteriji? Ako je glavno pitanje desnicara prema ...prikaži još! drugima uvijek "Di si bio `91?", zasto to ne moze ljevicar pitati desnicara????? Molim te mi definiraj sto za tebe znaci Hrvatska drzava, sto za tebe znaci biti Hrvat? Tko sebe moze smatrati Hrvatom? Reci mi razliku izmedju ljevicara koji je 1995 imao 23 godine i izbjegao sluzenje domovini i desnicara koji je 1995 imao 23 godine i isto izbjegao sluzenje domovini? Mene zanima samo koja je razlika, nista drugo...

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 15:59
    • Default avatar - pucko1977

      pucko1977: @mladi - Evo, isto pitanje za tebe "Molim te mi definiraj sto za tebe znaci Hrvatska drzava, sto za tebe znaci biti Hrvat? Tko sebe moze smatrati Hrvatom? Reci mi razliku izmedju ljevicara koji je 1995 imao 23 godine i ...prikaži još! izbjegao sluzenje domovini i desnicara koji je 1995 imao 23 godine i isto izbjegao sluzenje domovini?", ajmo sada bez JBTa, bez komunjara, probaj odgovoriti ljudski bez floskula

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 16:01
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: Portada@boli me briga za hasanbegovicevu vjeru i sudjelovanje u ratu ali mi nemijte pricati o"njegovoj"drzavi jer da je toliko voli stvarao bi je puskom kao i ostali koji su je VOLJELI. na neki nacin mi smetaju"domoljubi"koji su to postali NAKON ...prikaži još! N rata. nek on zivi i radi sretan ali neka mi ne prodaje naglo probudeno domoljublje istovremeno velicajuci fasizam. sto VECINA hrvata misli o toj prici najbolje govori broj izaslih na izbore jerova drzava nije ni blizu onom zbog cefga smo tada uzeli puske u ruke. obecali su nam SAMOSTALNU drzavu a samo smo beograd zamijenili briselom. obecali su nam DOSTOJANSTVEN zivot a djeca nam odlaze diljem svijeta vise nego kad je broz otvorio granice, obecali su nam da cemo biti mala swica a mi imamo preko 300.000 gradana pod ovrhama i na DNU smo eu. hasanbegovic i esihica ce donijeti boljitak? koj boljitak? micanje broza iz zagreba? kadgod im postave pitanje o programu obadvoje mjenjaju teme ili u najmanju ruku pocinju pricati nebuloze. podrzavaju bandica i pricaju o postenju. dajte se VI ostavite floskula pa bumo normalno pricali(pisali)

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 16:07
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: pucko imamo mi generala koji je tijekom rata prodavao gorivo neprijateljima, danas je jedan od najbogatiji u hrvatskoj, a prije rata nije imao ništa. Jeli ti vidiš kod njega nešto časno, a čovjek je hrvatski general. Što ste se uhvatili ...prikaži još! toga kao pijan plota nije išao u rat , netko tko je 91g imao 18 godina, koji nije imao niti vojni rok iza sebe. U ostalom što netko zna kad ima 18 godina, kakav on ispravan stav može imati? ja kad sam imao 18 godina mislio sam da je tito svetac koji hoda po zemlji. prema tome daj molim te nemoj samog sebe blamirati.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 16:09
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: Hm, vama da obrazlažem što znači biti Hrvat....kako da ne! Pucko, crazy i lina partizanka, ruku pod ruku pa u kumrovec. Možda vam se vođa ukaże....

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 16:15
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Pucko za mene znači Hrvatska država gdje se poštuje hrvatska kultura i hrvatske vrijednosti, a to su katolička vjera i vjernici koji su 80% a ovdje se svakodnevno izvrgavaju ruglu. Dalje da se poštuju branitelji koji su stvarali ovu državu, ...prikaži još! ovdje se svakodnevno izvrću ruglu. Da se poštuje obiteljska zajednica, i da se ne pljuje po onima koji nisu gay opredjeljenja ili točnije prirodne bolesti koju treba liječiti, a ne nametati narodu kao neka vrijednost. Da nam ne vlada manjina i da ne maltretira nas većinu, i da nam ne nameće svoje vrijednosti, koje su po njima jedino ispravne. Da se ostavimo konačno svih totalitarni režima i okrenemo se budućnosti, da se ne svađamo čija je partija manje ili više pokrala. Da konačno shvatimo da nas nisu opljačkali domoljubi nego komunisti koji su se uvukli u ove dvije partije zvane hdz i sdp i da konačno prestanemo za njih glasati, a alternativa i budućnost nam je i te kako gospodin Zlatko Bruna i slični. Mogao bi do sutra naveo sam ti samo ovo malo bitnije.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 16:20
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: misliti da je tito svetac koj hoda po zemlji? bormes bizarno. broz je bio priznat politicar(vani), poprilicno cijenjen (pogledati tko mu je bio na sahrani). voljeti ga , biti ravnodusan prema njemu ili ga mrziti je pravo svakog pojedinca. vasa ...prikaži još! a potreba da sve nas koji smo sudjelovali u dom.ratu trpate u"branitelje"je isto kao sve partizane trpati u zlocince. medu nama je bilo divnih cura i momaka (velika vecina) ali je istio tako bilo i ponesto hulja i psihickih bolesnika koji su pljunuli (svojim nedjelima) kako na nas ostale tako i na Domovinu za koju smo se borili. postovanje se ne zasluzuje pripadnoscu grupi nego djelima. slazem se da je vrijeme da ostavimo podjele ali nemojte pricati onda o nedjelima partije (hdz/sdp) jer poznajem poprilicno tvrdih desnicara koji su se vise nego okoristili domovinom a nisu nikada pripadali partiji. kao sto je vec receno ljudi se djele na ljude i na smece a to nema veze sa vjerom, politickim opredjeljenjem ni visinom i bojom ociju jer smece je uvijek smece bez obzira na boju koju cete nanijeti na njega. ako su nam buducnost oni cij je najveci politicki domet"skidanje"broza onda jadni li smo. dogod im je to jedini program nemam kaj pozitivnog o njima reci nego amateri koji koriste floskule za osobni probitak

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 16:41
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Bog i bormeš crazy nadrobi ti bedastoća, nigdje ni glave ni repa, svaka ti se kosi s ovom drugom, to je kad hoćeš laž u istinu pretvoriti. Toliko ti je teško shvatiti da se kuća gradi od temelja, prvo očistiti ...prikaži još! hrvatsku od kukolja i bolesne komunističke ideologije pa onda početi s podizanjem zidova. Tema ili članak je bio kako Zlatko hoće lopova Bandića primorati da radi transparentno, a nije li to najbitnije????? da se konačno prestane s uhljebljivanjem i muljanjem, a vi ste opleli po Zlatku zašto nije bio u ratu, jer to vam je sad od jednom bitno, možeš se mislit, a svaki dan pljujete po braniteljima. Dokaži mi samo jednu moju riječ koja nije točna i ispravna, bez izvrćanja i laganja.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 17:22
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Žalosti me čitati vas, branitelje /tako ste se bar sami opisivali puno puta/ da nasjedate na podjele. Hrvatski narod ne smije vjerovati ni jednom političaru bez iznimke. U ratu vas nitko nije pitao jeste li pripadnik neke stranke/partije, jeste li ...prikaži još! desno ili lijevo ili gdje god hoćete. Dok ste vi ratovali drugi su kalkulirali, grabili položaje, nosili uniforme da rata vidjeli nisu. Moram li podsjetiti da je na postrojavanjima voda bilo primjerice 29 a kod isplate plaća 36 na platnom spisku? Imate li vi ovdje slučajno ijedno odličje osim Spomenice? Svaki vaš dan na ratištu vrjedniji je od svakog političara da je najbolji na svjetu. Gdje vam je ratno jedinstvo? Što bi vam rekli vaši poginuli suborci da vas sada mogu čitati, oni bezimeni heroji čija imena nikada nećemo imati priliku naučiti? Oprostite na upetljavanju, samo sam u prolazu (s dvojicom od vas sam u pratnji, pa sam uočila raspravu).

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 22:22
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: svatko ono sto cita/vidi tumaci na svoj nacin pa tako i vi. meni je bez glave i repa to da je netko u brozu vidio boga a sada vidi vraga. za to stvarno treba biti lumen. to odmah govori i ...prikaži još! i o vasim"temeljima". lopova bandica treba rusiti a ne pricati o tome da ce ga se popraviti jer on je strucnjak za"popravljanje". ponovno vam po ko zna koj puta ponavljam: boli me briga tko je a tko nije bio u ratu (ispada da su najpametniji bili oni iz minken bojne) ali mi smeta da se hrvatstvom napuhava onaj tko je izbjegao uzeti pusku (a bio je dovoljno star) tj. tko je svoje"htvatsvo"otkrio kad je"bura"davno prosla. takoder vam ponavljam (mozda pomogne) kada zlatkec i bruna pokazu jos nesto (one zlatkecove parole su nivo paretijskih) mozemo pricati o njihovom podrzavanju do tada oni su dva marginalna lika koji pokusavaju usicariti nesto kod dijela populacije koja se je je nekada klanjala brozu a sada traze nove ikone pred kojima ce se"moliti" pa da bi opravdali plakanje na brozovoj dzenazi sada si nastoje nakeli najvece u kaj ga mogu zamisliti.

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 23:58
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: Osijek-1@ vi ste osoba koja bi zeljela ono najbolje ali nazalost to je davno nestalo. nestalo je sa onima koji su nas tijekom rata osramotili a dio branitelja je cvrsto stao iza njih. nestalo je sa onima koji su nas ...prikaži još! podijelili na hdz-ove branitelje i sdp-ove branitelje, nestalo je sa onima koji su protiv toga da registar branitelja bude javan (ponosan sam na svaki podatak o meni u tom registru i boli me briga jer ga srbi"izucavaju"ili ne). nema me ni u jednoj udruzi, poglavito ne u hvidri iako su mi pojedini djelovi ostali po, bespucima domovine (vec sam i sebi dosadan). podijelili su nas oni koji neprekidno inzistiraju na zamjenici"mi"jer jedino se u masi mogu sakriti, kao"ja"brzo bi bili raskrikani. kako da budemo jedinstveni kad se je jos tijekom rata dogadalo da kada sam kriticki govori o pojedincima koji su na nas bacili ljagu zauzvrat dobivao upozorenja da zacepim gubicu jer ce"sava i mene odnijeti". sada bi ja trebao sa takovima"stati u isti stroj". kao sto sam tada imao svoje misljenje imam ga i sada, mogu razumijeti vas stav ( strasno mi je zao sto je neostvariv) ali mi hrvati smo ionako u povijesti zapamceni po podijelama (znate ono zvonimirovo prokletstvo).

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 00:16
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: Dobro kaže @Osijek, ova rasprava dalje zaista nema smisla...Vi koji ne volite Hasanbegovića, i prije nego li je prstom mrdnuo kao ministar, uzeli ste ga na zub radi njegovih svjetonazora. Što god da napravi vi će te mu naći zamjerku. ...prikaži još! . Tu sva priča završava. O nijansama se može raspravljati, ali ako se od temelja razilazimo, i uporno stojimo i ne odstupamo od svojih stajališta, svaka daljnja rasprava je bespredmetna....Laku noć

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 00:24
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: ispricati cu vam jednu o jedinstvu: pripadnici hv su bedstocom izazvali havariju koju je policija trebala sanirati (bilo je i ponesto poginulih) kako sam rukovodio"sanacijom"trebao sam resurse koje mi nismo imali a vojska ih je drzala"parkirane". nas ministar je dogovorio ...prikaži još! o sa Gojkom da nam se ti resursi stave na koristenje do zavrsetka akcije. dobio sam kontakt telefon i zapoceo"krizni put"jedan casnik me je proslijedivao drugom ovaj trecem i tako do zatvaranja kruga. nakon TRI odradena kruga o svemu sam izvjestio naseg ministra a on Gojka pa je nekoliko casnika kaznjeno (neki poprilicno strogo). nakon nekih mjesec dana nekim poslom sam kontaktirao jednog casnika hv i covjek prvo sto mi je rekao:"nevolim vas iz policije"( slozio sam se da se nekada ni sam ne volim :-). covjek krene nabrajat kako je prije mjesec dana neki nas djubretar(spomene moje prezime) izazvao"pomor"medu nekim njegovim kolegama-eto ni krivim ni duznim.onda smo lijepo on i ja"ispljuvali"to djubre od zandara. kada sam zavrsio posao zbog kojeg sam dosao lijepo se pozdravim sa njim i kazem da se konacno upoznamo ja sam onaj kojeg smo dosada pljuvali i hebem mamu i tebi i tvojim nesposobnim kolegama. tip pozelenio i poceo mucat a vi trazite da sa takovima stanem u isti stroj i zovem ih bracom po oruzju. mogao bi vam nabrojiti jos ponesto slucajeva"jedinstva"ali mi ta sijecanja skode zdravlju a i necu glumiti partizana pa do smrti pricati o ratu. to je prica koja je zavrsila prije vise od 20 godina

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 00:32
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: Portada@ i vam laka noc

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 00:33
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: crazy mind@ neostvariv stav? Ne bi rekla. Već sam pisala: postrojite jedan jedini ratni vod (preživjeli) pred javnosti i kamerama. za poginule će netko stati, ako ima tko. Ako nema vi ćete znati. Zašto nitko neće, pogotovo prvi? Kristalno mi ...prikaži još! je jasno da se u braniteljske redove (i ciljano) uvuklo štošta, ali to ne mogu napraviti oni koji s vama nisu bili. Osobno sam protiv objave Registra, a evo i zašto: pokušajte otići na stranice porezne uprave, mirovinskog fonda, bilo koju institucije pa zaguglajte nekog po imenu i prezimenu. Nećete dobiti ništa. Ili u banke pa malo poglednite štednje. Samo se u ministarstvo branitelja može ušetati tko god hoće i dobiti sve. Odnosno niti ne mora ušetati. Što ćemo s jednakosti pred Ustavom, zakonom o tajnosti podataka? Sjetite li se nekad onih koji imaju razloga i danas ne biti u registru? Ako ništa svakog pojedinačno se moralo pitati pristaje li da mu ime bude objavljeno. Usput: znamo da u registru ima i onih koji rat nisu vidjeli, nije li to njima formalno priznanje zasluga koje nisu imali? Udruge su interesne skupine. Mnoge su i osnovali političari koji vas djele da bi njima bio širok i ravan put. Osnujte svoje s ljudima za koje ste sigurni da vam neće okrenuti leđa. Do isteka navodnog Zvonimirovog prokletstva (obično to bude zadnja želja) ima još ohoho fore, samo jako dvojim da bi to ijedan kralj njegovog kalibra izrekao svom narodu.

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 00:35
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Portada@ kao što napisah: narod ne smije vjerovati ni jednom političaru. Toliko puta smo smuljani da bismo morali gledati malo šire. Pred svake, ali svake izbore, bratske partije "pomognu stvoriti" treću opciju. Hoćemo okladu koja je na redu za "demostiranje", ...prikaži još! ili slično? Munjevit uspon u politiku uvjek je praćen debelom količinom sumnje. Kako možeš jamčiti i vjerovati bilo kome, pa da ga i osobno poznaješ? Treba svakom priznati dobre poteze ali i kritizirati ono loše. Zašto netko od njih nije pokrenuo recimo jedan referendum o zakonu o koncesijama, i pobrinuo se provesti ga? Ln

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 00:39
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: crazy mind@ razumijem vaše osobne frustracije. Uvjek je teško ići uzvodno, biti sam. Ostati stabilan i sačuvati recimo razum, živce, obitelj. Vidite ne tražim ništa ali me žalosti vidjeti da su branitelji toliko razjedinjeni, toliko puni jala, toliko upravo nesretni. ...prikaži još! Neki dan ih gledam, iz jedne osječke brigade, na trgu. Jednake majice, većina izmučena svakodnevnim brigama. Neki su i loši ljudi ali bili su tu kad je bilo gusto. Pa su se tako i grupirali, raštrkali.... Žalosno. "Materijal" za beskrajne manipulacije i podjele. O njima, vama, danas sude i prosuđuju oni koji vam doslovno nisu dostojni očetkati cipele. Vidite? Eh da, zaboravih: gdje se vrše ta testiranja desničara, ono ikjuuu? Da se malo skontam i provjerim, za svaki slučaj, da bi potvrdila rezultate:-) Lp i Ln

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 00:46
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: crazy možda ti i nisi loš dečko koliko se predstavljaš, ali jako loše tumačiš stvari, i stalno ti svaka rečenica ovu drugu kosi. Najprije ste donijeli zaključak zbog riječi mladi u nicku da sam mlad, sad tumačite moju izjavu da ...prikaži još! sam ja do osamnaeste godine mislio da je tito svetac koji hoda po zemlji, ali ne razumiješ zbog čega sam ja to rekao ili se praviš da ne razumiješ. mislio sam zato što mi je ispiran mozak kako je tito nešto najbolje što svijet može imati, a neko tako mlad ne može imati neki svoj stav i mišljenje. otac mi nije smio ništa govoriti jer je očekivao svaki dan kada će doći po njega. Ali poslije njegove smrti i otac je progovorio i stric koji je inače bio partizan, i sve što su mi oni tada govorili što sam nešto i vjerovao ali većinu toga nisam mogao vjerovati da je istina. međutim sad se ispostavilo da su govorili 100% istinu. Nije problem što je netko neinformiran i mlad dozvolio da mu se ispire mozak, problem je kad bi dozvolio i da umre isprana mozga. Po mnogim komentarima da se naslutiti da će neki takvi i umrijeti.

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 00:58
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Osijek ako ne budemo nikad nikomu vjerovali, onda nikad i nećemo iznjedriti nikoga s bilo kakvom kvalitetom, ostati ćemo uvijek na ovim istima koji su po stoti put dokazali da ne valjaju. Slažem se ja s tobom da ne treba ...prikaži još! nikomu vjerovati, ali smo prisiljeni nekomu vjerovati što se tiče političara. Slažem se ja i s tobom da je bila vrednija moja jedna noć na minus 25 pod četničkom paljbom nego svi političari zajedno, ali nije lijepo osuđivati nekoga što nije bio u ratu sa svojih 18 godina. Ja sam imao 30 i nešto kad sam došao iz Njemačke u rat, vjeruj mi kad sam imao 18 teško da bi išao u rat uopće, imam sina s 19 godina kiad bi se ujutro zaratilo njega bi sklonuo, a ja bi opet išao koliko god jedva hodam na nogama.

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 01:08
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: Osijek-1@ postujem vas i razumijem sto zelite reci. i sam sam smatrao da mi je svaki veteran brat. nastojao sam pomoci (cesto na svoju stetu) svakom kome je pomoc bila potrebna (primao ih u kucu bez naknade, placao im tacune, ...prikaži još! kupovao htranu i tako godinama. ne zelim ni razmisljati koliko novca sam u to ulozi (na stetu svoje obitelji). sreca je bila sto sam bio vise nego dobro placen (radio kao savjetnik stranim tvrtkama). koliko sam tudih kredita vratio (mislim da je ukupan skor nekih 120.000€, u to ne racunam posudbe) jedino sto sam dobio za uzvrat je izbjegavanje (i od najboljeg prijatelja). kada zbrojim i oduzmem jedini ljudi kojima sam sam DOZVOLIO da me zahebu su oni sa kojima sam ratovao na istoj strani. sa NI JEDNIM nisam danas u kontaktu (njihove odluke) a nikada nisam trazio da mi vrate ulozeno (niti to spominjao). svakom priznajem pravo na pogresku ali tko me jednom izda drugu sansu vise NIKADA ne dobija, a izdali su me moji. sto se tice testiranja ( :-) ). radili su neka istrazivanja vezujuci stupanj opce inteligencije i politickia opredjeljenja i utvrdili da su oni skloni desnimm opcijama ponesto podbacili (ma nisam bas ozbiljan kada se za to kvacim)

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 02:33
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: mladi@ponavljam opet. ratovao sam sa momkom koji je imao jedva 17 godina kada je uzeo puske u ruke a nakon rata iako mu je bila obecana karijera u vojsci dobio su takav raspored da je sam raskinuo ugovor. nakon toga ...prikaži još! je 10 godina cistio mine po hrvatskoj a vi mi pricate bajke o momcima od 18 godina. pa vecina u mojoj postrojbi je imala 18 godina kada je rat poceo pa se oko toga nikada necemo sloziti. kaj se broza tice moji NITKO nije bio u partizanima. o kriznom putu"ucio"sam kao dijete (otac ga je prezivio). u nasoj kuci se je o tom periodu puno pricalo (otac i jedan djed su bili na"preodgoju") tak da price o strahu ne razumijem. da se vratim brozu. kada je slavljen jedan od njegovih rodendana kao srednjoskolac sam trebao ucestvovati u paradi na maksimiru. iz nase skole jedino moj frend i ja nismo prisustvovali-svaki dan priprema smo lijepo odlazili u zoo vrt (jezera su zbog ciscenja bila prazna) svi nasi kolege (neki su danas veliki hrvati) su eto morali ici na tzv slet samo nas dva nismo. nemojte mi pricati o mladenackim zaludenostima i moranju jer velicina svakog od nas se vidi onda kada je gusto, rekli bi cede"u dobru je lako dobar biti, na muci se poznaju junaci". kaj se zlatka i brune tice ponavljam vam kada vidim za sto se stvarno zalazu mozemo o njima pricati do tada oni su dvoje zgubidana koji pomazu lopovu da ostane na funkciji a onak tko drzi lojtru lopovu... i nemojte mi pricati da ga buju oni izveli na pravi put jer je on za njih majstor przivljavanja

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 02:55
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: kaj se tice"cekanja da se po njih dode"mislite da moji nisu cekali, upravo zbog toga su nastojali istinu ostaviti nama mladima valjda znate da se je po ljude dolazilo NOCU a ne danju. obicno pred jutro bi dosao kamion i"u ...prikaži još! ime naroda podite sa nama"(susjed se je vratio za 10 godina iz sibira-svi su mislili da nije vise ziv). oprostite mi ali pomalo mi je gadljivo slusati price onih koji su progledali 90, onih koji broza pljuju 2000 i nekih. moj obicaj je da mrtvog konja NIKADA ne sutiram. tko je imao o njemu sto reci trebao je to onda kada se je zato islo u zatvor. jednom sam u srednoj skoli (onako pod satom) naklepao pjesmuljak u biljeznicu iz hrvatskog (tamo '70-ih) koj je pocinjao sa"drug"nam tito napisao pismo poslije kojeg nahebali mi smo... itd, itd. inace sam te svoje umotvorine obicno micao iz biljeznica ali ova je previdom ostala sto sam shvatio kad ju je nastavnik uzeo (redovno ih je kontrolirao). imao je obicaj pregledati sve napisano a onda prelistati i onaj prazan dio. vidio sam kada je stigao do pjesmuljka. cita covjek i pocne se smijati (inace je bio vrlo ozbiljan izdanak stare purgerske obitelji) dode do mene i kaze mi da pjesmica nije losa ali da bi za moje zdravlje bilo dobro da izaberem druge teme (i nije me prijavio). u pravu ste kada kazete da neke stvari ne razumijem, prvenstveno ne razumijem onu "tada smo morali" i"tada nismo smjeli".

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 03:16
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: @Osijek, razumijem da si razočarana i oprezna, i sam sam takav...ali želim vjerovati da se konačno javlja netko drugačiji....Možda sam naivan, utopist,ali želim vjerovati, ne želim se prepuštati očaju. Svjestan sam da nam sudbinu kroje moćnici iz sjene daleko od ...prikaži još! nas a sve ovo je glumljenje demokracije. Ovi ljudi poput Zlatka, generala...sigurno žele promjene, žele dobro. E sad, koliko će uspjeti demontirati godinama građenu mreżu elite i moćnika to ćemo vidjeti. Intuicija me nikad nije varala...Znam jedno, ljudi imaju ideju i dobre namjere, a ako ne uspiju bit ću siguran da nas nisu izdali nego nisu mogli i nisu smjeli, jer "tate" dozvoljavaju i određuju granice do kud se smije...Usput, dajmo im šansu, razapeti su a ni počeli nisu....Sjeti se kako je komunjara stari Ivo Latin '90. uoči izbora javno na TV izjavio da je HDZ "stranka opasnih namjera", dalje sve znaš...

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 09:38
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: crazy ti u jednom komentaru pišeš jedno u drugom drugo, zato sam ti rekao da ti se jedne rečenice kose s drugima, jednostavno si ne dorečen. Svi smo mi skeptični i čekamo što će se dogoditi, dogoditi se neće ništa, ...prikaži još! ako se ti pridružiš grupici koja je došla na ovaj komentar da ispljuje Zlatka samo i isključivo radi toga jer je on do sada svaki potez koji je povukao, povukao za dobrobiti Hrvatske, a to je više nego očito da njima to ne paše. Uporno mi tvrdiš da jedan 18 godišnjak treba biti 100% usmjeren kud će ga život nositi. Onaj tko tako misli je nažalost jako limitiran, ne mislim te vrijeđati, oprosti mi ako te to vrijeđa, ali moji vidici sada i kad sam imao 18 godina su 1000 /1 Čovjek dok je živ uči i usavršava se i ako ima nešto soli u glavi kad umire shvati da skoro ništa nije naučio. Ti ako nisi shvatio do sad da su na ovom portalu 95% komentatori koji jedva čekaju da nešto popljuju, a pogotovo ako to nešto vrijedi, onda vatra sijeva iz njihove mržnje prema tome. Primjer je predsjednica, sad evo Zlatko i Bruna, ne kažem ja da su sad oni neke vrijednosti ekstra, ali na spram dvije partije koje nas ugnjetavaju od osamostaljenja, može se reći da su neke vrijednosti. toliko, ako i dalje ništa ne shvaćaš, onda mislim da nema smisla daljnja rasprava.

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 10:57
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: mladi antikomunist@ možda nisam bila dovoljno određena u pisanju. Pojasniti ću: ni jednom političaru se ne smije vjerovati apriori. Ne znam baš da bi nam zemlju trebali voditi oni koji je nisu bili spremni braniti. Ne smijemo dopustiti biti prisiljeni ...prikaži još! i na što. Nadam se da ćemo jednom pronaći takve ljude samo ne vjerujem nikome koga političari naglo vinu u orbitu. Preko velike stranke. Ili na neke druge načine.

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 12:18
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: crazy mind@ ne vjerujem da je vaša obitelj oštećena. Materijalno se preboli. Može se (pre)živjeti s manje novca. Cjenu ste platili pa sad bar znate s kim u okolini imate posla. Znači vrijedilo je. Prijatelji vas nikada neće izbjegavati. Oni ...prikaži još! će ostati uz vas kad vam je teško pa i kad je njima u to vrijeme još teže (neće vam reći). Slažem se da nikom ne treba dati drugu priliku. Znam da niste ozbiljni glede testiranja i desne orjentacije, to mi je više ko vic. Testiranja se vrše ciljano (ako izuzmemo psihotest za polaganje vozačkog, na primjer). Ponekad stručnjak koji testira testiranoj osobi kaže otprilike ovako "koja vas je bu*ala ovamo poslala, recite molim kolegi da se sam ukaže na ovom testiranju". IQ nije mjerilo praktičnog razuma. Pored toga jedan je američki političar rekao prije nešto godina otprilike ovako: ako netko nije bio demokrat u mladosti imao je ozbiljan problem. Ako u zrelim godinama nije republikanac onda nije sazrio.

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 12:24
    • Avatar Osijek-1

      Osijek-1: Portada@ nisam uopće razočarana. Ako se malo prati zbivanja u društvu ovakva je opcija bila izgledna. Koliko je doista samostalna, pronarodna, za promjene vidjeti ćemo. Ljudi koji ulaze u visoku politiku moraju biti svjesni svojih mogućnosti u datom trenutku. Ako ...prikaži još! nisu onda je to samo još jedan igrokaz za narod. Izgubljeno vrijeme. Koliko se sjećam autor te izreke koju navodiš nije Ivo Latin već Račan: "Ostat će upamćeno kako je Račan uoči prvih demokratskih izbora za HDZ, nakon izjava o NDH kao ostvarenju težnji hrvatskog naroda, rekao da je "stranka opasnih namjera".

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 12:31
    • Default avatar - Lina39

      Lina39: Osijek-1 : Jutros sam čitala samo sve tvoje komentare i mogu ti reći da je svaki od njih pravo blago i toliko istinito da bi svatko pametan morao pročitati i uzeti mnoge stvari kao pravilo u svom osobnom životu ! ...prikaži još! otu ! Bravo !!!!!!!!!!!!!!++++++++++

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 13:28
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: @Osijek, htio bih reći da se kao i uvijek slażem s tobom, jer ti si naš mirni, staloženi, dobri duh sa argumentima. Ja bih pustio svakog tko nije kompromitiran, zlonamjeran, tko iskreno želi, pokušava i što je najvažnije ima određenu ...prikaži još! u i legitimnu podršku građana, naroda,....da proba! Neka proba, pa da ga onda procjenjujemo. Znaš onu o roditelju koji pretjerano pazi na dijete, pa kad ga dijete pita zašto toliki oprez, zašto ga sputava, a roditelj każe: "da ne pogriješiš..", a dijete odgovori: Pusti me da pogriješim, daj mi slobodu da probam, jer ako ne probam neću znati mogu li...." Ide tako nekako, otprilike..A što se tiče tog famoznog Hasanbegovićevog nesudjelovanja u ratu, o tom bi mogli dugo pričati u prilog njemu samom...Siguran sam da je to izgovor njegovim protivnicima da ga blate,i siguran sam i u to da je sudionik DR-a, našli bi mu neku drugu "manu"...

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 15:48
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: Osjek-1@ u ovom suludom svijetu vi ste jedna od tocki razuma. uvjek zavrsim na tome da svakako zelim da ste vi a ne ja u pravu (vjerojatno necu to dozivjeti ali ako mi dozive djeca vec je puno ucinjeo)

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 18:41
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: mladi@ vjerujem da su vam vidici sada drugaciji nego u mladost ali ne pricamo o vidicima nago o STAVOVIMA a oni se barem kod mene nisu puno mjenjali jer su me moji ucili da prvo promislim a onda skocim a ...prikaži još! kada skocim vise se ne vracam. zlatka i brunu nemam namjeru pljuvati ali ne vjerujem ljudima koji u ovako teskim trenucima kao najbitniju teme pokrecu brozov trg (fucka mi se hoce li ga maknuti ili ostaviti-ne zivim na njemu). ponavljam: na upite o programu bruna mjenja temu a zlatkec hice parole kak mladi partizan. nama treba bolna reforma drustva a hoce li trg biti titin, antin, drazin mi je daleko na dnu prioriteta. trebalo je ostaviti bandica da se upetlja u referendum nakon toga stvarno nitko nebi imao zasto ponovno mijenjati ime trga. nikada mi nece biti jasno zasto su bruna i zlatko pali na pitanju referenduma ako su demokrati neka puste gradane zagreba da odluce hoce li broza ili nekog drugog. kazete da komentatori pljuju po svima pa spominjete predsjednicu. nije li ona dosada nacinila toliko gafova da je dio kritika svakako zasluzila. razbacivala se silnim obecanjima pa onda pogazila vecinu. u mome svemiru bika vezu za rogovr a covjeka za rijec a ono sto najvise ne volim su lazljivci (drugim rijecima gotovo svi politicari). ljudi kazu da sam lud (otuda nick) jer trazim prvenstveno rijec ali nemogu si pomoci takav sam akada netko to iznevjeri u stanje sam cekati desetljece da vratim (potvrda ludila) i do sada sam vecinu dugova naplatio-ovako ili onako

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 18:57
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: mladi@ mozda niste primjetili ali od 90-e zivimo u demokraciji (pomalo sepavoj ali ipak demokraciji) a tu je normalno da nema svetih krava. svi oni na markovom i pantovcaku su SLUGE naroda a narod smije loseg slugu nabiti nogom u ...prikaži još! guzicu a ne samo iskoristiti malo pljuvacke u pokusaju da mu ukaze na greske. Osijek-1@ zna da nisam zaljubljen u prvog nam predsjednika ali on je za dva koplja iznad svih ovih kokosara nakon njega a svima njima najvise zamjeram to sto su mi prodali foru da idemo za SAMOSTALNU, NEZAVISNU drzavu Hrvatsku a prvom prilikom su samo beograd zamjenili briselom i washingtonom e to im necu oprostiti za zivota

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 19:04
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: crazy ima dosta toga što im i ja ne mogu oprostiti, a to je da je trg zločinca tita trebao biti maknut još nakon tjedan dana od osamostaljenja, svi bivši dužnosnici koji su bili u komunizmu, po završetku rata su ...prikaži još! trebali biti maknuti sa svih funkcija. Lustracija je trebala biti odrađena najkasnije do 98 godine. Sad ti ne bi imao nikakve potrebe kao ni ja da pričaš o siromaštvu, o odlasku Hrvata iz zemlje, o zločincu titu kojeg mi je već pun kufer. sad kad bi Bog sišao s neba i počeo mi hvaliti tog zločinca ja bi ga se odrekao, a kamo li da me ne informirana osoba na zemlji uvjerava kako nam je bilo lijepo dok nas je on pomalo istrebljivao. Ti želiš dobro Hrvatskoj, a istovremeno smatraš pozitivnom osobu koja je poubijala trećinu Hrvata. To je isto da mi sad netko pobije svu obitelj, pa mi za uzvrat da dobar posao da me utješi.

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 19:38
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Još samo da dodam gdje ti živiš što ti čitaš po internetu, u vremenu kad su sve informacije dostupne ti ništa ne razumiješ. Jeli ti uopće znaš tko smo mi pa da se suprostavimo Briselu i Washingtonu, mi smo jedno ...prikaži još! malo selce, koje bi stavili u okove, u kojem ja i ti ne bi nikad ni saznali da postoji internet, a kamo li nešto drugo.

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 19:43
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Nemoj mi samo uspoređivati doba hladnog rata i titovo balansiranje između dvije sile. Sad su neka druga vremena i drugi poredak, komunizam je propao zato što se urušio sam od sebe, i prestanite mi bilo što uspoređivati s tim vremenom.

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 19:45
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: vas problem je ocigledan osjecaj manje vrijednosti. mi jesmo relativno mali narod ali ima drzavica u u europi koje su puno manje i vrlo stare. njihovi stanovnici su znali sto zele i bili uporni da to ostvare. mi smo UVIJEK ...prikaži još! K trazili gazde jer smo se uvijek osjecali mali, valjda po onoj crnogorskoj:"nas i rusa 200.000.000 a bez rusa ni dva kamijuna". kaj se vremena tice UVIJEK su neka druga vremena samo postoje oni koji prepoznaju (stvore) priliku i iskoriste je i oni koji kukaju kako nisu znali, smjeli, nisu im dali. ne kaze izreka bez vraga"sreca je prilika koju prepoznaje spremni um".

      Odgovori Ponedjeljak, 03.07.2017. u 18:38
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: svi".....izmi"su vrlo slicni obecavaju ideale o daju samo krv i smrt. nedavno sam upoznao potomka stare izbjeglicke(domobranske) obitelji iz juzne amerike. covjek dosao u posjet rodnom kraju i poceo pricati kako je on crni (njegova rijec za ustasu) i kako ...prikaži još! o je sudjelovao u sukobima u svojoj zemlji izmedu ljevicarskih pobunjenika i vlasti kao pripadnik specijalnih postrojbi (casnik jeu njihovoj vojsci). kaze kako su oni rijesavali problem pobunjenika vrlo jednostavno. sve uhvacene (mahom studentariju lijevog opredjeljenja) trpali bi u zatvore a onda to kako je rekao rjesavali hladnim celikom jer steta metaka za takove (on ih strasno mrzi). kaze da mu je prvi bio najgori a onda je dalje od petog prestao brojiti i bilo sto osjecati - sve je postalo stvar rutine. ovoje normalno bila laz jer je odjenom poceo plakati kao malo dijete sto je pravdao time da mu je uletjela neka musica u oko. sada vi meni objasnite u cemu je razlika izmedu lijevih i desnih nekako mi izgleda da je razilka samo u tome jeste li pobjedili ili izgubili

      Odgovori Ponedjeljak, 03.07.2017. u 18:40
    • Avatar Veliki  anti kom

      Veliki anti kom: Dobro nasmijao si me dok si uzeo za primjer ovog nekog afričkog domorodca. A razlika između lijevi i desni ti je prednosom a ti je ne vidiš. Dakle tito kao lijevi je kad je pobijedio išao ubijati, dakle teška osveta. ...prikaži još! Tuđman desnica kad je pobijedio abolirao je neprijatelja i ostavio ih na funkcijama na kojima su i bili. Moj crazy mind :)))

      Odgovori Ponedjeljak, 03.07.2017. u 19:47
    • Avatar crazy mind

      crazy mind: dobri ste. tito kad je pobjedil ubijat je dal franceku i njegovima (moji su tvrdili da su najgore prosli kad su ih pratili zagorski proleteri). vi ste samo jednog partizanskog boga zamjenili sa drugim partizanskim bogom. pak vam je"ljubljeni"brozov trgek ...prikaži još! opstal jedino zato kaj francek ni za zivota dal na svojega marsala. pozdravljam vas do neke druge teme ova je izgubila svaki smisao. treba delati rekel bi banditic

      Odgovori Utorak, 04.07.2017. u 11:27
  • Avatar JaLe_1
    JaLe_1

    Jadna drzava gdje se dvoje fasisticki nastrojenih reklamiraju.U normalnoj drzavi ovakvi gule robiju za izdaju.

    1 Subota, 01.07.2017. u 11:23
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: Za takve veleumne riječi trebaju argumenti, jale, jalni.Navedi primjere njihove navodne fašistoidnosti, i o kakvoj izdaji i robiji trabunjaš? Naučili ste svi Stazićeve fraze pa mantrate li mantrate..

      Odgovori Nedjelja, 02.07.2017. u 19:13
  • Avatar škver
    škver

    Jadni ste svi do jednoga!!!

    Subota, 01.07.2017. u 10:20
  • Avatar maxim m
    maxim m

    njeki dan san reka da je promina imena trga,tek početak zahtjeva.neznan oćel matan moć sve ispunit da bi ostaa na vlasti...

    1 Subota, 01.07.2017. u 10:11
  • Avatar Blacklist
    Blacklist

    Njih dvoje kad vidim, zamišljam ih u nekom hardcore filmu s nacističkim znamenjem.👾

    5 Subota, 01.07.2017. u 10:16
  • Avatar čoviksjuga
    čoviksjuga

    Mislim da je "vidoviti Milan " sve ovo odavno pročitao i da bi na kraju moglo biti iznanađenja kod formiranja Skupštine !?

    Subota, 01.07.2017. u 10:20
  • Avatar TITO LEGENDA HEROJ
    TITO LEGENDA HEROJ

    trebao bi biti referendum,aki samo za hrvate ne za rvate,pa nek se rješi jednom za sva vremena

    3 Subota, 01.07.2017. u 10:06
  • Default avatar - markoy
    markoy

    zivotinje se eutanaziraju..!!!..podržavam !!!

    1 Subota, 01.07.2017. u 11:04
  • Avatar Herr Jura
    Herr Jura

    Dobro skretanje pozornosti. Dobro znaju što treba pokrenuti i di je slaba točka naroda. Bave se glupostima, a Agrokor se zaboravio, tako da se još nešto kuha, a ljudi razmišljaju o imenu trga....

    1 Subota, 01.07.2017. u 10:05
    • Default avatar - Viribus_1

      Viribus_1: Mislis da je gradjane briga za nazive ulica i trgova. Ovo je samo zaljevanje cvijeca da ne padne u zaborav jedan pokret.

      Odgovori Ponedjeljak, 03.07.2017. u 08:52
  • Default avatar - Deleted user
    Deleted user

    Golupčići su to!

    Subota, 01.07.2017. u 10:09
  • Avatar netjak5
    netjak5

    Počasnom Bleiburškom vodu trebalo bi dodijeliti vojarnu za početak.......

    3 Subota, 01.07.2017. u 09:32
  • Default avatar - MirianaJuras
    MirianaJuras

    Ove godine ce se priduplati bijeg obrazovanih i pametnih iz zemlje.

    1 Subota, 01.07.2017. u 11:31
  • Default avatar - zozo2017
    zozo2017

    Ta esih je pravi komad

    3 Subota, 01.07.2017. u 09:51
  • Default avatar - zuluf_52
    zuluf_52

    Znam da ću biti kažnjen ali neka, pun mi je k...c ovih stranaca.

    Subota, 01.07.2017. u 12:30
  • Avatar najindustrijalizovanija
    najindustrijalizovanija

    Oni su dno dna - nož u leđa hrvatskom narodu

    Subota, 01.07.2017. u 11:52
  • Avatar Mthesecond
    Mthesecond

    Ne znam dal i drugima kao i meni djeluje da ima nešto između to dvoje....Nije isključeno da Haso nju "obrađuje"...Hahaha...Mislim politički :))) Previše se blisko drže....Gospon Esih dobro otvorite oči :))

    2 Subota, 01.07.2017. u 13:34
    • Default avatar - Domino

      Domino: "Gospon" Esih....nisi baš najpametniji, jel'da .....

      Odgovori Subota, 01.07.2017. u 19:00
    • Avatar Tigar 74

      Tigar 74: A" obrađuje" li tebe tko, kad je već tema "obrađivanje"? Toliko "smješkova" u jednom komentaru nije baš "muževno" .....

      Odgovori Ponedjeljak, 03.07.2017. u 00:19
  • Default avatar - Fenix26
    Fenix26

    Bruna kraljice dovedi nam u Zagreb reda spasi nas od yugofila i ostale bande

    2 Subota, 01.07.2017. u 09:53
  • Default avatar - zvonkotonko
    zvonkotonko

    Kreni Bruna i Zlatko Hrvatska vas zove, zove!!! Crveni se usrali i digli na noge. Gazi crvenu bandu!! Nakon trga zlocinca, nek vrate i stanove i kuce koje su oteli 45g. Zagreb napokon osloboden od okupatora!

    16 Subota, 01.07.2017. u 09:24
  • Ne slažeš se? Komentiraj!

    Za komentiranje je potrebno prijaviti se. Nemaš korisnički račun? Registracija je brza i jednostavna, registriraj se i uključi se u raspravu.
Message