Lifestyle

Komentari 0

Balmain x H&M kolekcija imala veliku premijeru u New Yorku

Balmain x H&M kolekcija imala veliku premijeru u New Yorku

Publika je bila puna slavnih ljudi: Kylie Jenner, Diane Kruger, Rosie Huntington-Whiteley i Alexa Chung samo su neka od imena koja su pratila reviju...

Sinoć je na Wall Streetu u New Yorku kolekcija Balmain x H&M imala svoju globalnu premijeru na modnoj pisti pred publikom punom slavnih osoba. Kylie Jenner, Diane Kruger, Rosie Huntington-Whiteley i Alexa Chung neka su od imena koja su imala prilike ekskluzivno vidjeti glamuroznu, moćnu i raskošnu kolekciju koju je dizajnirao Olivier Rousteing. Kolekcija će biti dostupna u oko 250 trgovina širom svijeta i online od 5. studenog 2015, a u Hrvatskoj u H&M trgovini u centru Cvjetni, Trg Petra Preradovića 4-6, Zagreb.

Noć je bila odvažna i snažna kao Rousteingov dizajn te je spajala modu i glazbu u čast kolekcije u prostoru uređenom kao futuristički sustav podzemne željeznice. Nakon ekskluzivne projekcije videozapisa glazbene podloge kampanje s Kendall Jenner plesne skupine zagrijale su atmosferu i pripremile okupljene za reviju s modelima kao što su Gigi and Bella Hadid, Jourdan Dunn, Alessandra Ambrosio, Karlie Kloss i Joan Smalls. 

Nakon modne revije Backstreet Boys band iznenadio je okupljene ekskluzivnim nastupom uživo, šireći vibru 90-ih. Publika puna slavnih osoba i modnih novinara uživala je u energiji i slavila trenutak kolekcije #HMBalmaination dugo u noć. Obožavatelji širom svijeta pozvani su da prate događaj putem aplikacije za stream uživo Periscope, dok se na društvenim mrežama događaj mogao pratiti s hashtagom #HMBalmaination.

- Večeras se ostvario moj san. Energija i vibra bile su fantastične, a nastup grupe Backstreet Boys samo za Balmain x H&M bio je nevjerojatan. Čast mi je surađivati s H&M-om, a večerašnje pokretanje kolekcije nikad neću zaboraviti - kaže Olivier Rousteing, Creative Director modne kuće Balmain.

- Pokretanje je bilo pravi odraz kolekcije Balmain x H&M, puno energije, pozitivnosti i glamura. Bio je to doživljaj kakav se javlja jednom u životu i ne možemo dočekati da podijelimo taj osjećaj sa svojim kupcima širom svijeta kad kolekcija napokon dođe u trgovine - kaže Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor u H&M-u. 

Najčitaniji članci