Obavijesti

Lifestyle

Komentari 10

Brendovi prilagodili svoj logo - i sugeriraju socijalnu distancu

Brendovi prilagodili svoj logo - i sugeriraju socijalnu distancu
1

Da bi ostali zajedno jedini je način da se držimo podalje jedni od drugih - važna je poruka koju odašilje Coca Cola, ali i drugi najjači svjetski brandovi kao svoj način borbe s pandemijom

VIDEO

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: 5 kreativnih načina za štedjeti novac - kojih se ne biste sjetili

Nisu ljudi jedini koji se drže na udaljenosti - to čine i logotipi brendova. Naime, McDonald's, Coca-Cola, Audi i Volkswagen samo su neki od korporativnih konglomerata koji redizajniranjem svog loga tumače 'društvenu distancu'.

Logotipovi slavnih brendova

Taj je izraz stekao popularnost nesretnim širenjem korona virusa po svijetu, a socijalno distanciranje znači odmaknuti se dva metra od drugih u nastojanju smanjenja mogućnosti prijenosa virusa.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.

- Naša trenutna globalna situacija nije šala. To je ozbiljna stvar. A brendovi koji dizajniraju loga za društveno distanciranje mogu potencijalno umanjiti ozbiljnost onoga kroz što prolazimo. Kreativnost, strast i misao sa svrhom pomoći, obrazovati se i biti dio pokreta pokreta fizičkog distanciranja je vrijedna spominjanja - rekao je Douglas Sellers, izvršni kreativni direktor tvrtke Siegel + Gale, za CNN Business.

Znak je to solidariziranja bogatih kompanija sa svjetskom populacijom i nedaćom koja nam prijeti, objašnjavaju stručnjaci.

Logotipovi slavnih brendova

Prošlog je tjedna McDonald's Brazil razdvojio lukove svojih slova na slici koju su objavili na svojoj Facebook stranici, a time su poručili da unatoč privremenom zatvaranju nekih restorana 'uvijek možemo biti zajedno'. McDonald's sada nudi hranu putem dostave i drive-ina.

Audi i Volkswagen

Logotipovi slavnih brendova

Dvije automobilske tvrtke koje dijele vlasništvo, Audi i Volkswagen, promijenile su svoje logotipove na računima društvenih medija. Audi je u kratkom videozapisu odvojio svoja četiri prstena kako bi ljudima rekao da ostanu kod kuće i drže se podalje jedni od drugih.

Logotipovi slavnih brendova

Nike nije mijenjao svoj logotip, ali je pokrenuo veliku društvenu kampanju sa svojim globalnim popisom zvijezda sportaša, uključujući NBA igrača LeBrona Jamesa i golfera Tiger Woodsa.

Logotipovi slavnih brendova

U proteklih nekoliko tjedana sportski tereni prazni su zbog zabrana okupljanja, a kampanja potiče ljude da se 'igraju unutra'.

Zanima vas ova tema? Onda pročitajte i ovaj članak: Dokazani načini za povećavanje produktivnosti u svakom poslu

POGLEDAJTE VIDEO (Boris Banović) #ZAJEDNO24SATA:

Pokretanje videa...

00:24
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 10
VIDEO

'Moja braća su djeca mog muža, varao me s mojom mamom...'
ŠOKANTNO OTKRIĆE

'Moja braća su djeca mog muža, varao me s mojom mamom...'

Prema riječima muža, njezina mama ga je 'zavela' kad su imali 18 godina i živjeli u njihovoj kući. Od tada su imali nezaštićene spolne odnose barem jednom mjesečno

'Umjesto zavjeta, na vjenčanju sam čitala poruke koje je moj zaručnik slao ljubavnici'
'SVE SAM OTKAZALA'

'Umjesto zavjeta, na vjenčanju sam čitala poruke koje je moj zaručnik slao ljubavnici'

'Dva dana prije vjenčanja, dok sam finalizirala narudžbe za proslavu, na njegovom telefonu naišla sam na pretinac imena 'Sunshine'. Osjećala sam mučninu dok sam ga otvarala'
Dnevni horoskop za petak 19. travnja: Lava čekaju nevolje s partnerom, netko osvaja Raka
ASTRO SAVJETI

Dnevni horoskop za petak 19. travnja: Lava čekaju nevolje s partnerom, netko osvaja Raka

Pročitajte dnevni horoskop za petak 19. travnja i saznajte koga očekuje uspjeh na poslu ili u financijama, kakva je situacija na ljubavnom planu, ali i tko mora pripaziti na zdravlje