Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
29 komentara

Glazba za žestoki trening - rap za trčanje, a dance za utege...

Nakon slušanja određenih pjesama, posebice Eminemovih, britanski plivač Ben Hooper osjećao se manje umorno i svježije, primijetili su znanstvenici

Fotolia
Foto: Fotolia
29 komentara

Slušanje Eminemove glazbe u vrijeme treninga može poboljšati atletsku izvedbu za 10 posto, otkrili su znanstvenici s britanskog Sveučilišta Hartpury. Proučavajući psihološke učinke različitih glazbenih žanrova na britanskom plivaču Benu Hooperu, stručnjaci su primijetili da se nakon slušanja određenih pjesama, posebice Eminemovih, osjećao manje umorno i svježije. Pjesme kao “Lose Yourself”, “Not Afraid” i “Without Me” značajno su mu povećale snagu i izdržljivost tijekom duge i intenzivne tjelovježbe. 

- Njihov tempo, ritam i konfrontacijski tekstovi pokazali su se visoko motivirajućima, posebice na dugim udaljenostima, a emotivni prizvuk pomogao je poboljšati Hooperovu izvedbu i povećati izdržljivost za 10 posto - kaže vodeći istraživač Richard Collins.

Top 16 pjesama za trening 

24sata

Treba imati na umu da određena glazbeni žanrovi odgovaraju različitim tipovima vježbe, a sve ovisi o tempu. Dok vježbate, birajte pjesme koje imaju između 120 i 140 udaraca po minuti, a u vrijeme zagrijavanja i istezanja birajte sporiju glazbu. Tako će rap glazba osigurati najbolji tempo za trčanje, dok je dance primjerenija za treninge snage i dizanje utega jer je brza, ritmična i uzbuđuje ljude. 

Kod sporijih i ponavljajajućih vježbi, poput zagrijavanja prije i opuštanja nakon aerobika, slušajte pop glazbu jer većina takvih pjesama ima uravnotežen ritam i taktove. Rock glazbu najbolje je izbjegavati za vrijeme tjelovježbe zbog učestale promjene ritma, koja će poremetiti tempo vježbe. 

Naravno, odabir glazbe ovisi i o osbonom ukusu, jer će vas omiljene pjesme najbolje motivirati. Popularni digitalni glazbeni servis Spotify u suradnji s britanskim spotskim psiholozima sa Sveučilišta Brunel sastavio je ultimativnu playlistu s prijedlozima pjesama za zagrijavanje, tjelovježbu i istezanje te s brojem udaraca po minuti. 

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message