Obavijesti

Lifestyle

Komentari 2

Hrvatice na odjeću troše do tisuću kuna na mjesec

Hrvatice na odjeću troše do tisuću kuna na mjesec
1

Od 1107 ispitanih žena, za 77,9 posto njih važno je da kupuju hrvatske proizvode, a svojim omiljenim robnim markama vjerno je 64,6% žena

VIDEO

Žene u Hrvatskoj naješe šopingiraju jedanput na mjesec (njih 29 posto), otkrilo je istraživanje tvrtke MIN. Tek 10 posto omiljene krpice kupuje nekoliko puta mjeseno. Pri tome e najvei broj Hrvatica (35,7 posto) svaki mjesec za šoping izdvojiti do 500 kuna, 26,2 posto potrošit e od 500 do 1000 kuna, no više od 5000 kuna u šopingu ostavit e 0,3 posto žena. Pri odlasku u šoping najprije posjeuju trgovine s omiljenim robnim markama, a izgled odjee ili obue važniji im je od kvalitete. Tako e proizvod zbog estetike kupiti 58 posto žena, a zbog cijene 28 posto njih. Meutim, gotovo 30 posto nee ni trenutka dvojiti o kupnji ve e bez razmišljanja posegnuti za novanikom. Najviše se kupuje poslovna odjea, potom ona za svaki dan, elegantna, trendi pa dizajnerska, a pri tome je vrlo važno da je skrojena od prirodnih materijala. No prioritet im je rublje, koje svaki mjesec kupuje ak 83,2 posto žena.

BEZ RAZMIŠLJANJA KUPUJE 28,5 POSTO ŽENA - Prije nego što kupe željeni proizvod, Hrvatice će o njemu razmišljati od jedne do deset minuta. Tako postupa većina - 46,3 posto ispitanica. Manje od minute razmišlja 10,1 posto žena, 28,5 posto njih uopće ne razmišlja, već odmah kupuje, a 1,4 posto žena razmišljat će više od sat vremena.

U ŠOPING SE IDE POPODNE - Hrvatice najviše šopingiraju radnim danom, kad u kupovinu odlazi 64,2 posto njih. Vikendom kupuje 38,5 posto žena. Popodnevni sati omiljeni su za šoping, nakon kojih slijedi večer, a tek onda jutro.

GLAZBA PRESUĐUJE KUPNJI - U buticima Hrvatice najviše vole slušati r’n’b, pop glazbu, britanski rock i rock’n’roll. Folk glazba je najmanje popularna i nju u dućanima voli slušati jedan posto žena. Na odluku o kupnji najviše utječe glazba.

NE VOLE VELIKE TRGOVINE - Osim glazbe, na odluku o kupnji najviše utječe način izlaganja proizvoda, potom prostranost dućana, rasvjeta i temperatura. U srednje velikim prostorima Hrvatice najviše uživaju u kupnji, njih 50 posto.

>>> Hrvatice će najprije krenuti u dućane u centru grada, koji su omiljeni za 61,3 posto njih. Na periferiji voli kupovati 5,8 posto žena. Pri tome prvo obilaze provjerene butike (njih 82,9 posto), dok je za 17 posto svejedno gdje će kupovati

>>> Većina ispitanica kupuje odjeću i obuću u mjestu u kojemu živi (64,3 posto), a u inozemstvu to radi 18,2 posto Hrvatica. U šoping najčešće odlaze s prijateljicom ili članom obitelji (57,7 posto), a 30,9 posto njih najradije kupuje samo

>>> Prirodne materijale kupuje 73,8 posto Hrvatica, a 26,2 posto više voli umjetna vlakna. Jednobojna odjeća im je omiljena, a od boja najviše vole crnu (34,4 posto), nakon koje najčešće kupuju sivu, bijelu i zelenu odjeću

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+.
Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.

Komentari 2
VIDEO

Možete li prepoznati koja žena na fotografiji upravo ima infarkt
PRIPAZITE NA OVE ZNAKOVE

Možete li prepoznati koja žena na fotografiji upravo ima infarkt

Svi simptomi srčanog udara Linde Johns, američke književnice, su oni koji bi mogli biti - i često jesu, odbačeni od strane zdravstvenih djelatnika, a kamoli ljudi koji ih imaju

Mnogi griješe u oporuci: Ovo su dvije stvari koje nikada ne biste trebali uvrstiti u taj dokument
EVO NA ŠTO PRIPAZITI!

Mnogi griješe u oporuci: Ovo su dvije stvari koje nikada ne biste trebali uvrstiti u taj dokument

Kako biste bili sigurni da će se vaša volja provesti na način na koji želite, sastanite se s profesionalcem kako biste stvorili oporuku koja će biti od koristi vama i vašim najmilijima bez ikakvih zabluda i iznenađenja
Boja moći za svaki horoskopski znak: Saznajte koja je vaša
IDEALNA NIJANSA

Boja moći za svaki horoskopski znak: Saznajte koja je vaša

Od Ovna do Ribe, svih 12 znakova Zodijaka povezano je s različitim stvarima, kao što su određene kvalitete, karakteri, afiniteti, planeti, pa čak i boje