Američka mreža turističkih agencija za elitna putovanja Virtuoso svrstala je Hrvatsku na top 10 nekonvencionalnih obiteljskih odredišta i na drugo mjesto sve popularnijih destinacija za Milenijalce
Hrvatska među top 10 zemalja za nekonvencionalna putovanja
Američka mreža turističkih agencija za elitna putovanja Virtuoso svrstala je Hrvatsku među 10 najboljih zemalja za nekonvencionalna putovanja s autentičnim doživljajima.
Uz to što je naša zemlja na top listi nekonvencionalnih putovanja u svijetu, i to jedna od samo dvije zemlje u Europi, Hrvatska svake godine privlači i sve više američkih putnika koji žele luksuzan odmor, planirane izlete i zanimljivu ponudu. Hrvatska turistička zajednica (HTZ) je u priopćenju za medije objavila da su u američkom Virtuosu do toga došli analizom trenutnih i predviđenih rezervacija putovanja.
- Da je riječ o značajnom pokazatelju govori i činjenica da se među top 10 zemalja u navedenoj kategoriji, uz Hrvatsku, nalazi još samo jedna europska zemlja, Island - kažu u HTZ-u.
Direktor Glavnog ureda HTZ-a Kristijan Staničić ocjenjuje da rezultati te analize ukazuju na odličnu poziciju Hrvatske na velikom američkom tržištu.
- Važno je da smo na tržištu SAD-a prepoznati kao turistička destinacija raznovrsne, kvalitetne, bogate i originalne ponude. Hrvatska je do sada u Europi prepoznata kao destinacija pogodna za obiteljska putovanja, a sada imamo i potvrdu da smo to i na američkom tržištu - izjavio je Staničić.
Američki turisti su među najboljim potrošačima u Hrvatskoj s gotovo 160 eura dnevne potrošnje.
Po podacima HTZ-a, prošle je godine u Hrvatsku došlo 35 posto više turista iz SAD-a ili njih 476 tisuća, koji su ostvarili 1,3 milijuna noćenja ili 34 posto više. U prvim mjesecima ove godine i dalje se nastavlja rast, te je već do sada došlo 25 posto više američkih turista nego u isto vrijeme prošle godine.
U analizi Virtuosa je očito da tzv. Generation Z, koja čini više od četvrtine američke populacije te ima snažan utjecaj na odluke o obiteljskim putovanjima, traži više aktivnih iskustva, neobične destinacije i doživljaje koje mogu dijeliti putem društvenih mreža.
Analiza je fokusirana i na ključne motive putovanja, posebice u segmentu luksuznih obiteljskih putovanja u kojima se Virtuoso, zajedno sa svojom mrežom suradnika diljem svijeta, specijalizirao.
Tako se kao glavni motivi putovanja u 2018. ističu obiteljska putovanja, ekskluzivna putovanja - vile, jahte, ali i luksuzni morski i riječni kruzing, aktivni te avanturistički izleti, eno-gastro i kulturni turizam, odmori u resortima, edukacijska te putovanja motivirana specifičnim povodima poput medenog mjeseca ili proslava različitih obljetnica.
Navedene pozitivne trendove također potvrđuje i nedavno objavljen Virtuoso Luxe Report 2018, godišnje istraživanje koje donosi ključne trendove i uvide u industriju luksuznih putovanja.
U tom je istraživanju Hrvatska uvrštena među top 10 destinacija u tri kategorije, s napretkom na ljestvici u odnosu na rezultate istraživanja za 2017. godinu.
VIDI OVO: Što ti se dogodi ako se ne tuširaš
- Hrvatska je sada na 2. mjestu u kategoriji najpopularnije rastuće destinacije, dok je u kategoriji najpopularnije destinacije za tzv. Milenijalce na 6. mjestu, a 8. mjesto držimo u kategoriji najpopularnije internacionalne destinacije - prenose iz Glavnog ureda HTZ-a.