Lifestyle

Komentari 1

Održite tijelo hidriranim

Ljetna hrana koja nas vraća u život i savršeno rehidrira tijelo

Visoka temperatura zraka u kombinaciji s aktivnostima na otvorenom dovodi do znojenja, a time i povećanog gubitka tekućine iz tijela. Ove namirnice pomoći će nam da to nadoknadimo

U vrućim ljetnim danima glavobolje se mogu početi javljati češće, što većina nas pripisuje vrućinama, ali ne i najčešćem stvarnom uzroku. Visoka temperatura zraka u kombinaciji s aktivnostima na otvorenom dovodi do znojenja, a time i povećanog gubitka tekućine iz tijela. Dakle, treba ju nadoknaditi.

POGLEDAJTE VIDEO: Kako si pomoći u slučaju sunčanice

Najjednostavniji način je da povremeno posegnete za čašom vode, no čak i uz to, dobro će doći da na jelovnik uvrstite neke namirnice koje su bogate vodom i tako pomažu hidrirati organizam. 

Posebno ih je dobro uvrstiti na jelovnik ako se tijekom ljeta češće javljaju umor, grčevi mišića, migrene i niski krvni tlak. Evo nekoliko  favorita.

Lubenica

Jedna šalica kockica lubenice sadržava više od pola šalice vode. Uz to, sadrži vlakna, antioksidante, vitamine C i A, a od minerala magnezij.

Krastavac

Uz 95 posto vode, ovo je povrće idealno za ljeto. Poslužite ga u salati, umiješajte u tjesteninu i začinite s limunom i začinskim biljem, ili napravite salatu uz losos, na primjer, prenosi portal Real Simple. 

Obrano mlijeko

Studije su pokazale da mlijeko s niskim udjelom masti pomaže da ostanemo hidrirani i nakon vježbanja (u usporedbi s običnom vodom i funkcionalnim napicima). To je dijelom posljedica elektrolita i bjelančevina u mlijeku, koje mogu pomoći u nadoknađivanju izgubljene tekućine. 

Juha i varivo

Voda čini temelj ovakvog obroka, a ako je riječ o juhi ili varivu od povrća, tu su i dodatne prednosti - vitamini i minerali. 

Jagode

Oko 91 posto njihove težine dolazi od vode. Koristite ih u smoothiejima, voćnim kolačima, ili jednostavno pojedite zdjelicu jagoda bez ikakvih dodataka. 

Naranče

Vrlo su bogate tekućinom, kao i vitaminima i mineralima. Jedna naranča odličan je međuobrok, na primjer. 

Dinja

Jedna šalica dinje sadržava oko 90 posto vode i osigurat će oko pola šalice tekućine. 

Najčitaniji članci