![Mali potrošači: 'Djeca već u dobi od 18 mjeseci raspoznaju etikete različitih brendova'](https://img.24sata.hr/iMqYFFB-icgAmuteuFVM-op1TKc=/414x267/smart/media/images/2021-24/untitled-design-2021-06-20t113154-952.jpg)
Svjesni nekritičkog razmišljanja i nezrelosti djece, pojedini proizvođači i marketinške agencije obraćaju se izravno najmlađima stvarajući tako vjerne potrošače i konzumente
Lifestyle
Komentari 0Svjesni nekritičkog razmišljanja i nezrelosti djece, pojedini proizvođači i marketinške agencije obraćaju se izravno najmlađima stvarajući tako vjerne potrošače i konzumente
Djeca su potrošači i to je nedvojbena činjenica, a naši sugovornici upozoravaju kako su toga svjesni trgovci, proizvođači i marketinške agencije koje im se kroz reklame obraćaju gotovo od rođenja stvarajući tako vojsku vjernih kupaca koja neće kritički promišljati o proizvodima koje kupuje.