Lifestyle

Komentari 1
PAMETAN IZBOR

Najbolje i najgore namirnice za večeru da bi izbjegli bolesti srca

Naša prehrana utječe na puno stvari, a među ostalima i na rizik nastanka srčanih bolesti. Postoje namirnice koje je bolje birati za večeru, ali i neke koje treba izbjegavati da biste smanjili rizik od infarkta

Ako ste ljubitelj oslića, tune i pečenih fileta lososa, ovo bi trebala biti dobra vijest za vas. Prema članku koji je objavila klinika Mayo, jedenje ribe dva puta tjedno zapravo može smanjiti rizik od srčanih bolesti. Sve što trebate su dvije porcije ribe i odmah ćete ubrati dobrobiti zdrave za srce.

Evo zašto vam riba može pomoći u izbjegavanju srčanih bolesti, a za još zdravije savjete svakako pogledajte popis 7 najzdravijih namirnica koje treba jesti za večeru.

POGLEDAJTE VIDEO:

Riba je idealna za zdravlje srca

Razlog zbog kojeg se riba smatra jedinom hranom koja se redovito jede kako bi se izbjegle bolesti srca je zbog bogatih omega-3 masnih kiselina. Riba je puna zdravih nezasićenih masti (omega-3 masne kiseline) koje pomažu u smanjenju upala u tijelu, piše MSN

Prema Američkom udruženju za srce (ACA), upala je ono što uzrokuje oštećenje krvnih žila, što može dovesti do kardiovaskularnih bolesti.

Iako postoji obilje hrane koja je također bogata omega-3 masnim kiselinama, riba se i dalje smatra jednom od najboljih koja se redovito jede. Prema istraživanju, veća konzumacija ribe i omega-3 masnih kiselina povezana je s manjim rizikom od koronarne bolesti srca (CHD) i kod muškaraca i kod žena.

Riba uglavnom sadrži više omega-3 masnih kiselina nego bilo koja druga hrana. U pola fileta divlje ulovljenog lososa dobijete ogromnih 3.428 miligrama omega-3 masnih kiselina. To je trostruki iznos koji biste dobili čak i od omega-3 dopunske tablete.

Razliku čine već dvije porcije tjedno

Prema klinikama Mayo i AHA, potrebne su vam dvije porcije ribe tjedno.

Uključivanje ribe u vašu rutinu večere vjerojatno je lakše u usporedbi s ostalom hranom bogatom omega-3 (poput sjemena lana ili sjemenki konoplje). Kako biste osigurali da tijekom tjedna jedete dovoljno ribe, možete slijediti mediteransku prehranu. Iako glavnina mediteranske prehrane potječe od cjelovite biljne hrane (poput voća, povrća i mahunarki), druga po veličini kategorija mediteranske prehrane su riba i plodovi mora. .

Dakle, iako bi bilo koja hrana bogata omega-3 bila dobra za vašu prehranu i smatrala bi se izvrsnom za jelo kako bi se izbjegle bolesti srca, puno je lakše redovito kuhati ribu za večeru.

Loša hrana za večeru

Postoje neke namirnice kojima je teško odoljeti jer povećavaju rizik od bolesti srca, osobito ako ih konzumirate za večeru. Upravo ove namirnice s nedostatkom hranjivih sastojaka željet ćete izbjegavati, jer one uistinu mogu uništiti vaše tijelo. A zahvaljujući proizvođačima hrane i obmanjujućim trgovcima, čak su i neka od vaših naizgled 'zdravih' obroka puna nezdravih masti, umjetnih sastojaka i nepotrebnih konzervansa koji su opasni i za vaše zdravlje.

Ovo su namirnice koje općenito nije dobro unositi u velikoj količini, a osobito za večeru ako želite zaštititi zdravlje svog srca:

Najčitaniji članci