Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
18 komentara

Nakon 17 godina u tekstilnoj industriji šije svoju posteljinu

Zrinka Kos (42), kreatorica brenda Lull, već je na tržištu ponudila 4 kolekcije kućnog tekstila, a zahvalna je na iskustvu stečenom u bivšim tvrtkama i potpori koju je dobila u svojoj okolini

Foto: PIxsell
18 komentara

Radno iskustvo koje je stekla 17 godina radeći u velikim tekstilnim kućama na menadžerskim pozicijama, Imoćanka Zrinka Kos (42) odlučila je “pretočiti” u brend dekorativnoga kućanskog tekstila nazvan Lull

Foto: Lull.hr

Diplomirana ekonomistica surađivala je s mnogim domaćim i stranim brendovima, kupcima i dobavljačima, na brojnim putovanjima i sajmovima od Italije, Njemačke, Španjolske do Turske i Indije. Stoga i ne čudi da se u proljeće ove godine odlučila za drastičnu životnu promjenu i pokrenula svoj posao. Obrt je otvorila prije dva mjeseca. 

- Dugo u meni raste ideja o vlastitom poslu. Bio je to jedan od mojih životnih ciljeva. Volim upravljati svojim vremenom, raditi stvari na svoj način, volim raditi u pozitivnom i kreativnom ozračju. A ovo je idealna prilika za to i put kojim želim ići.

Tvrtkama u kojima sam radila zahvalna sam na svim pruženim prilikama i stečenom iskustvu, no sad želim raditi sličan posao, ali na malo drugačiji način - želim mu dati osobni pečat. Uz to, želim raditi i proizvoditi u Hrvatskoj, a kasnije se probiti i na druga tržišta - priča Zrinka koja svoj dom voli “preuređivati” ukrasnim jastučićima i posteljinom. 

Foto: Lull.hr

U suradnji s vanjskim firmama, od kojih naručuje usluge šivanja, izbacila je četiri kolekcije, prilagođene različitim ukusima - Dream on, Gajba, Keep it simple i True Colors, sašivene od prirodnih i kvalitetnih materijala, pamuka i lana, koje nabavlja u Italiji.

Ciljaju na kupce koji vole individualnost, kreativnost, te traže kvalitetu i dobar dizajn. Ideje za konačan proizvod pomogla joj je realizirati dizajnerica Ivana Zozoli Vargović, nagrađivana kostimografkinja i dizajnerica, te prijateljica. 

- Nakon što je moja okolina shvatila da neću tako lako odustati od ideje da idem u ovaj rizik, pružili su mi stvarno veliku pomoć i potporu. To su moja obitelj i prijatelji, a svima sam im dala puno posla. Također, puno mi znače riječi podrške poznanika, poruke potpore koje mi šalju ljudi koje nisam čula 10 godina. Divni su, svima sam im jako zahvalna - kaže Zrinka koja sama vodi organizaciju cijelog posla. 

Foto: Lull.hr

Osim osmišljavanja imena, logotipa, koncepcije, ponude ili izrade kolekcije, vrlo je važna i izrada poslovnog plana, naglašava mlada poduzetnica.  

- Sad kad je web aktualan, veliki dio vremena radim na promociji, od PR-a do aktivnosti na društvenim mrežama te, naravno, na prodajnim aktivnostima. Također, radim na kolekciji, koju planiramo prezentirati u predblagdanskom periodu. Tijekom lansiranja brenda imali smo zaista odličnu reakciju medija, što nam puno znači.

Foto: Lull.hr

Aktivni smo na Facebooku i Instagramu, a imamo i vlastiti web shop. On-line kanali su nam glavni kanali prodaje, stoga smo odlučili izraditi i verziju web shopa na engleskom jeziku. Planiram plasirati Lull i preko drugih platformi, a ne samo preko vlastitog shopa - zaključuje Zrinka. 

Asocijacija je jako bitna 

Ime brenda izrazito je važno. Lull dolazi iz engleskog rječnika i znači odmor, opuštanje. 
- Tražila sam riječ, koja će asocirati na ideju brenda, a da dobro zvuči te da dobro izgleda i u pisanoj formi. Nadam se da će se svidjeti kupcima - priča Zrinka.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message