Svaki dim cigarete izlaže tijelo čak 400 otrovnih tvari uključujući cijanide, benzena, formaldehide, acetilene, kao i nikotin, tvar koja čini pušenje tako zaraznim
Nakon gledanja reklama počelo je pušiti 13% tinejdžera
Tinejdžeri koji su bili izloženi duhanskim reklamama imaju puno veću vjerojatnost da počinju pušiti od onih koji nisu, pokazala je njemačka studija na 2012 mladih ljudi, a objavljena u časopisu Pediatrics. Istraživanje je provedeno na mladima koji nisu nikada pušili, a od 14 prikazanih reklama, šest se odnosilo na cigarete dok su ostale uključivale slatkiše, odjeću, mobitele i automobile.
Od prijavljenih ispitanika 47 posto njih imalo je barem jednog roditelja koji je pušio, a 27 posto i prijatelje koji puše. Tijekom devet mjeseci promatranja, 13 posto učenika počelo je pušiti, a kao glavni razlog istraživači su naveli izloženost duhanskim reklamama. Ostali faktori vezani za početak pušenja uključivali su stariju dob, niži socioekonomski status, prijatelji koji puše te osjećaj traženja u društvu.
U jakim antiduhanskim marketinškim propisima prednjače Italija, Finska i Novi Zeland, dok znatno slabiju politiku protiv štetnosti pušenja imaju SAD i Njemačka, pokazala je studija.
Gotovo 90 posto pušača loše navike steknu kao tinejdžeri, pokazalo je istraživanje American Association of Pediatrics. Svaki dim cigarete izlaže tijelo čak 400 otrovnih tvari uključujući cijanide, benzena, formaldehide, acetilene, amonijak, ugljični monoksid, kao i nikotin, tvar koja čini pušenje tako zaraznim.
Pušenje je ružno
Neki tinejdžeri su rekli da je ljubljenje nekoga tko puši kao ljubljenje pepeljare, a česta posljedica pušenja je i da ljudi ne žele biti oko vas. Uz to većina tinejdžera će radije izaći s nekim tko ne puši.