Kupci u zadnjim satima su pritisnuti vremenom, zbog čega izbjegavaju zamke previše razmišljanja i vode se jednostavnom logikom što voli on/ona kojem kupuju
Pokloni koji su kupljeni u zadnji čas, obično su bolje 'pogođeni'
Razmišljanje o drugima i kako ih usrećiti je u srcu blagdana, no previše razmišljanja može vas izbezumiti.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Dok neki kupuju tjednima prije, barem je 30 posto onih koji kupuju dan-dva prije Božića, a obično na Badnjak. To nije nužno loša stvar, tvrde stručnjaci te se pozivaju na studije prema kojima su pokloni u zadnji čas obično više "pogođeni".
Kupci u zadnjim satima su pritisnuti vremenom, zbog čega izbjegavaju zamke previše razmišljanja i vode se jednostavnom logikom što voli on/ona kojem kupuju.
Donose savjete koji će brzinsku kupovinu učiniti doista uspješnom:
1. Fokusirajte se na jednog po jednog, ako je moguće
Kod kupnje darove za više ljudi, kupci obično imaju naviku uspoređivati dva primatelja te raditi odabire vođene financijama, a ne osobnosti primatelja. Zbog toga mogu izgubiti fokus s onoga što bi netko zaista volio dobiti.
2. Razmislite o tome što bi si oni sami kupili
To je ključ svakog dobrog poklona, ulaženje u ukus te osobnost primatelja. Tu trebate isključiti sebe, jer ako ste vi primjerice praktičan, a primatelj umjetnički tip - vaš poklon ga neće baš razveseliti jer praktično ne doživljavaju kao osobno.
3. Ako kupujete za više ljudi odjednom, ne bojte se kupiti isti dar
Ljudi će često kupiti drugačije darove tek toliko da s time naprave razliku između primatelja i pogriješiti. Primjerice, zašto ne bi više njih dobilo bon za masažu, ako znate da je to ono što vole? Ili parfem, čokoladu, šal...
POGLEDAJTE VIDEO SERIJAL 'ZENZACIJA' S IVANOM ŠARIĆEM:
Pokretanje videa...