Policijski službenici mogu doći u dom nekome tko je teže pokretan ako mu zatreba nova osobna ili treba napraviti prijavu prebivališta. I pokretni ured Zagrebačkog holdinga može na poziv doći na nečiju adresu
Pomoć stiže i na terenu: Uredi za izradu osobnih i putovnica će doći do onih teže pokretnih
Na mobilnom šalteru stariji i teško bolesni mogu napraviti novu osobnu iskaznicu ili putovnicu te ostale poslove prijavništva bez odlaska u nadležnu policijsku upravu.
POGLEDAJTE VIDEO:
Pokretanje videa...
Na njemu mogu zatražiti i matični broj građana, prijaviti ili odjaviti prebivalište i boravište te dobiti potvrdu o tome. Prijenosne šaltere imaju u policijskim upravama zagrebačkoj, osječko-baranjskoj, primorsko-goranskoj, istarskoj i dubrovačko-neretvanskoj. No iz Ministarstva unutarnjih poslova kažu da se u slučaju potrebe može obratiti i onima koje nemaju mobilni šalter te dogovoriti izlazak službene osobe na teren i oko načina zaprimanja zahtjeva.
Dolazak šaltera ili službenika može se zatražiti uz predočenje dokumentacije kojom se može opravdati nemogućnost dolaska u nadležnu policijsku upravu.
Do onih koji se teže kreću može doći i pokretni ured Zagrebačkog holdinga. Prva tri tjedna u mjesecu obilaze sve gradske četvrti, a raspored je na zadnjoj stranici računa Holdinga i web stranici. Tamo se mogu bez naknade platiti računi Holdinga, ali i dobiti informacije o dugu, predati zahtjevi i reklamacije...
To može biti korisno onima koji žive dalje od središta grada i Holding centra u Vukovarskoj. Zadnjeg tjedna u mjesecu pokretni ured Holdinga dolazi na adrese građana koji su individualni posjet prethodno ugovorili, a to se može na 072 500 400, e-mailom na holding.centar@zgh.hr ili preko kontakt obrasca na internetskoj stranici Holdinga.