Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
8 komentara

Povratak s godišnjeg bez šoka uz četvrtak kao prvi radni dan

Povratak u četvrtak ili petak, mentalna vježba te kava u omiljenom kafiću olakšavaju kraj godišnjeg i povratak u radnu kolotečinu koja ne mora djelovati depresivno

Fotolia
Foto: Fotolia
8 komentara

Iako se čini kao jednostavna stvar, povratak na posao nakon godišnjeg odmora jedna je od najtežih misija za svakog zaposlenika, tvrde stručnjaci za ljudske resurse. Nikom nije potreban odmor kao onom tko se upravo vratio s godišnjeg, slaže se i američki pisac Elbert Hubbard.

Naviklima na život pod pritiskom obveza i stresa, ljetovanje je zaposlenima poput putovanja u svemir, a povratak kao jaka gravitacijska sila koja ih grubo ruši na zemlju nakon ugodnog lebdenja u bestežinskom stanju. Nakon nekoliko tjedana života bez rokova i ograničenja poslovne se obveze čine težima te se već nakon prvoga radnog dana mnogi osjećaju umorno, prazno i nesretno, kao da na odmoru nisu niti bili.

Kako biste izbjegli taj stres, u mislima se već prije kraja godišnjeg odmora vraćajte u kolotečinu. Povratak kući nikako ne planirajte večer prije kretanja na posao, nego si ostavite “tampon-zonu” od barem jednoga slobodnog dana u kojem ćete se odmoriti od odmora, nadoknaditi neprospavane noći i polako se vratiti u svakodnevni ritam života. 

Povratak će biti manje stresan i ako umjesto ponedjeljka kao prvi radni dan odredite četvrtak ili petak jer će vikend koji vam se smiješi iza ugla ublažiti šok. 

Prijelaz je bezbolniji ako se polako priprema 

Da bi prijelaz bio što bezbolniji, unaprijed planirajte povratak. Nekoliko dana prije vraćanja na posao osvježite kontakte s klijentima, nazovite kolege i pitajte što je novo na poslu. Tako ćete se na vrijeme psihički pripremiti na sve što vas nakon povratka čeka.

Vratite se uhodanom svakodnevnom rasporedu

Da bi povratak na posao bio bezbolniji, osim u radnu kolotečinu vratite se i redovnom, svakodnevnom rasporedu. Otiđite na kavu u omiljeni kafić, na jogu ili fitnes i što je najvažnije, vratite se uhodanom ritmu spavanja koje je prilagođeno radnom ritmu i ranom ustajanju.

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message