Obavijesti

Lifestyle

Komentari 0

Prema istraživanju, jedno je alkoholno piće dnevno dovoljno

Prema istraživanju, jedno je alkoholno piće dnevno dovoljno
Google icon Dodaj 24sata među omiljene izvore na Googleu

Nove smjernice američke administracije kažu da je muškarcima jedno alkoholno piće dnevno dovoljno. A provedeno je i istraživanje na stranici health.gov u jeku pandemije

Admiral

- Naše kolektivno zdravlje bilo bi bolje da ljudi manje piju - rekao je dr. Timothy Naimi s Bostonskog sveučilišta, koji je bio uključen u istraživanje. Istraživanje je otkrilo da dva pića dnevno predstavljaju veći rizik od smrti uslijed srčanih bolesti povezanih s alkoholom, karcinomom  i automobilskim nesrećama nego jedno piće.

Godine 1990. slično je istraživanje preporučilo ne više od dva pića dnevno za muškarce i jednog za žene. Razlika između jednog i dva pića za muškarce je mala, ali dovoljna za ažuriranje smjernica. Prema Nacionalnom institutu za zloporabu alkohola i alkoholizam, u jedno piće spada 3,5 decilitara piva, 1,5 vina i 0,44 žestokog pića.

Igre na sreću mogu izazvati ovisnost. 18+

Sve što je bitno, na dohvat ruke
Skini aplikaciju za najbolje iskustvo portala. Čitaj, komentiraj i budi uvijek u toku s najnovijim vijestima.
Komentari 0
Znanstvenici pronašli 'prekidač za kolesterol', milijuni života mogli bi biti spašeni
OZBILJAN KORAK NAPRIJED

Znanstvenici pronašli 'prekidač za kolesterol', milijuni života mogli bi biti spašeni

Ova su otkrića iznimno važna jer znamo da prekomjerno nakupljanje kolesterola u makrofagima dovodi do začepljenja arterija, bolesti srca i brojnih drugih stanja