Na portal se također možeš prijaviti i
putem svog Facebook ili Google računa.
ili Prijava Prijavi se
Najnovije vijesti iz Hrvatske i Svijeta na 24sata
16 komentara

Previše detalja privlači lošu pažnju i odnosi posao iz snova

Ključ dobrog stila nije samo što stavljate na sebe, već i ono što ne stavljate. Muško odijelo ne mora biti skupo, ali mora biti dobro usklađeno kako biste ostavili pravi dojam

Foto: Pinterest
16 komentara

Prvi dojam vrlo je važan, pogotovo u poslovnom svijetu. Ako se nekome ne svidite na prvu, to bi vas moglo koštati savršene poslovne prilike. 

Zbog toga Bruce Boyer, svjetski poznati muški stilist i autor knjige “Pravi stil: Povijest i principi klasičnog muškog odijevanja”, upozorava na nekoliko stvari na kojima poslovni muškarci najčešće “padaju”. Ključno je, kaže, pronaći ravnotežu između predosadne i previše izražene odjeće. Nije dobro ni previše se isticati u uredu, ali ni pasti u sivilo prosječnog odijevanja. Prva pogreška je nastojanje da sve na vama bude savršeno.

- Previše usklađeno odijelo čini vašu ‘uniformu’ očitom, suviše probirljivom i napadno narcističkom - smatra Boyer. 

Savjetuje i da pripazite s dodacima koje stavljate na sebe. Previše detalja može odvraćati pažnju vašeg sugovornika i općenito je štetno za sliku koju želite stvoriti o sebi. 

- To je kao da stavljate sav fini porculan istodobno na stol u vrijeme večere. Izgleda previše natrpano i pokazuje nesigurnost - objasnio je Boyer.

Pripazite i na različite uzorke koje kombinirate. Previše uzoraka moglo bi zbuniti ljude oko vas, a oni bi mogli biti prisiljeni davati vam komplimente koje nisu namjeravali samo zato što ste ih uhvatili kako zure u vašu čudnu kombinaciju. 

- Baš kao preopterećeni strujni krug, ovakva odjeća brzo pregori i privlači previše pozornosti - upozorava Boyer. 

Zato pokušajte svom poslovnom odijelu dati neki dojmljiv stil. Ako nosite jednako ili slično odijelo kao svi ostali, ne morate stavljati i iste dodatke, samo pazite da ne pretjerate. 

Možda vas zanima i ovo:
Naši partneri pišu
Message